Snap ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:47 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Ik gun het die 2 misfits alleen niet als het wél doorgaat.
Waarvan/waarvoor?quote:
Nieuw t-shirt naar de filistijnen.quote:
Vréselijk, die 2...quote:Op woensdag 17 april 2019 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Snap ik.
die Kaylee staat haar haren te kammen in de tattoo shop, dus hoezo, hygiene.
Geen idee, zag alleen dit staan en vroeg me af wat. Welke dames? En wie was eerste keus?quote:
Ja, zij heeft vast ook het idee dat ze tot een van de uitverkorenen behoort.quote:
Ging het over Gerrit en Jens?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch.... al was het de laatste vent op aarde....
De helft van de inwoners weet het al.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zij heeft vast ook het idee dat ze tot een van de uitverkorenen behoort.
Ja, maar niet allemaal van elkaar. Dat moet leuk zijn, volgens Jessie. Mensen tegen elkaar uitspelen en zgn leuk zijn met zijn sidekick Gerrit en het uiteindelijk zo draaien dat het aan de mensen ligt dat ze niet vragen waar de pc blijft. Ja, zo lust ik nog wel een.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De helft van de inwoners weet het al.
Wel een leuke grap.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar niet allemaal van elkaar. Dat moet leuk zijn, volgens Jessie. Mensen tegen elkaar uitspelen en zgn leuk zijn met zijn sidekick Gerrit en het uiteindelijk zo draaien dat het aan de mensen ligt dat ze niet vragen waar de pc blijft. Ja, zo lust ik nog wel een.
Vind er niets aan, zo kinderachtig en dan nog serieus genomen willen worden.quote:
Ging over Mylene Jens en Ger., en dat Jens 2e keus was in dat verhaalquote:Op woensdag 17 april 2019 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen dit staan en vroeg me af wat. Welke dames? En wie was eerste keus?
Sorry dat ik je bombardeer met vragen, maar ben gewoon benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |