50 kaarten verkocht tot nu toe meen ikquote:Op woensdag 17 april 2019 12:33 schreef DKUp het volgende:
Dil en Keesje willen een AaiPet met Ehpeuwllll Penzeeuwl, ja hoe is het met de kaartverkoop?
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:25 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zal me allemaal aan me derrière oxideren
Tis Utopia hèquote:Op woensdag 17 april 2019 12:34 schreef Smacked_Actor het volgende:
Toe maar, een I pad, lekker budget vriendelijk ook.
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het speelde hier, dus hier geantwoord, en het vervolg kan je lezen in de FeedBack, zoals ik ook al geschreven had.
En nu hier echt klaar, voor vervolg UTO / Feedback #39
Dat is te weinig dus volgens de eerlijke Utopianen moet het evenement afgeblazen worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:34 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
50 kaarten verkocht tot nu toe meen ik
Al bekend of het feessie door kan gaan? Zouden we NU moeten horen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:33 schreef DKUp het volgende:
Dil en Keesje willen een AaiPet met Ehpeuwllll Penzeeuwl, ja hoe is het met de kaartverkoop?
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:36 schreef DKUp het volgende:
Dat is te weinig dus volgens de eerlijke Utopianen moet het evenement afgeblazen worden.
In de boot staat al een extra computer voor privégebruik en dát kan dan weer wel?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:34 schreef Smacked_Actor het volgende:
Toe maar, een I pad, lekker budget vriendelijk ook.
In de vergadering werd gezegd dat het door zou gaan.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Al bekend of het feessie door kan gaan? Zouden we NU moeten horen.
Saunders zn eis was 75quote:Op woensdag 17 april 2019 12:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is te weinig dus volgens de eerlijke Utopianen moet het evenement afgeblazen worden.
Niks van gehoord. Woensdagmiddag 12 uur was de deadline.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Al bekend of het feessie door kan gaan? Zouden we NU moeten horen.
Prive gebruik ? Daar kan je niets prive doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de boot staat al een extra computer voor privégebruik en dát kan dan weer wel?
Dus tóch ondanks te weinig kaarten?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:38 schreef maryo55 het volgende:
[..]
In de vergadering werd gezegd dat het door zou gaan.
Paar streamlock stagiaires een kaartje in den mik douwen en Ben komt zingen hoor.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Saunders zn eis was 75
dus toedeledokie...
Die denken vast dat ze die iPad mee naar huis mogen nemen als een van de 2 naarquote:Op woensdag 17 april 2019 12:33 schreef DKUp het volgende:
Lees net dat er al beslist was het door te laten gaan. Zie hier boven.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks van gehoord. Woensdagmiddag 12 uur was de deadline.
Snap het nut er ook niet van. Niet iedereen schijnt op de hoogte te zijn.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:39 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Prive gebruik ? Daar kan je niets prive doen.
Leugenachtige zwijnen, de tyfus voor Ben met zijn eis van 75 kaarten verkocht.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:38 schreef maryo55 het volgende:
[..]
In de vergadering werd gezegd dat het door zou gaan.
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:39 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Paar streamlock stagiaires een kaartje in den mik douwen en Ben komt zingen hoor.
Ben heeft schijt. Hij zou zowat voor niets komen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leugenachtige zwijnen, de tyfus voor Ben met zijn eis van 75 kaarten verkocht.
Snap ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:47 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Ik gun het die 2 misfits alleen niet als het wél doorgaat.
Waarvan/waarvoor?quote:
Nieuw t-shirt naar de filistijnen.quote:
Vréselijk, die 2...quote:Op woensdag 17 april 2019 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Snap ik.
die Kaylee staat haar haren te kammen in de tattoo shop, dus hoezo, hygiene.
Geen idee, zag alleen dit staan en vroeg me af wat. Welke dames? En wie was eerste keus?quote:
Ja, zij heeft vast ook het idee dat ze tot een van de uitverkorenen behoort.quote:
Ging het over Gerrit en Jens?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch.... al was het de laatste vent op aarde....
De helft van de inwoners weet het al.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zij heeft vast ook het idee dat ze tot een van de uitverkorenen behoort.
Ja, maar niet allemaal van elkaar. Dat moet leuk zijn, volgens Jessie. Mensen tegen elkaar uitspelen en zgn leuk zijn met zijn sidekick Gerrit en het uiteindelijk zo draaien dat het aan de mensen ligt dat ze niet vragen waar de pc blijft. Ja, zo lust ik nog wel een.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De helft van de inwoners weet het al.
Wel een leuke grap.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar niet allemaal van elkaar. Dat moet leuk zijn, volgens Jessie. Mensen tegen elkaar uitspelen en zgn leuk zijn met zijn sidekick Gerrit en het uiteindelijk zo draaien dat het aan de mensen ligt dat ze niet vragen waar de pc blijft. Ja, zo lust ik nog wel een.
Vind er niets aan, zo kinderachtig en dan nog serieus genomen willen worden.quote:
Ging over Mylene Jens en Ger., en dat Jens 2e keus was in dat verhaalquote:Op woensdag 17 april 2019 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen dit staan en vroeg me af wat. Welke dames? En wie was eerste keus?
Sorry dat ik je bombardeer met vragen, maar ben gewoon benieuwd.
En de gemeente Ronde Vennen levert nog wel wat mensen met 'n taakstrafquote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk gaat het door
bus castingburo sguimpies en groot s6
Mylene zei dat tijdens de fotoshoot vrijdag (zat in de uitzending gisteren), maar blijkbaar vind ze dat zo geil klinken dat ze het maar blijft roepen of zo...quote:Op woensdag 17 april 2019 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie hoor ik net zeggen 'alleen ik neuk em'. Zo ordinair.
Dat met liefde gemaakte brood van Gerrit/Hiske?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan óók aan het harde brood liggen hè?
kennisjes van Ben S. ?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de gemeente Ronde Vennen levert nog wel wat mensen met 'n taakstraf
Smerig inderdaad en Christel stond met handschoentjes aan voor de hygiëne door haar haren te wrijven.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap ik.
die Kaylee staat haar haren te kammen in de tattoo shop, dus hoezo, hygiene.
Thanks voor het reageren.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ging over Mylene Jens en Ger., en dat Jens 2e keus was in dat verhaal
Bah.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mylene zei dat tijdens de fotoshoot vrijdag (zat in de uitzending gisteren), maar blijkbaar vind ze dat zo geil klinken dat ze het maar blijft roepen of zo...
Het zijn niet de meest snuggere mensen bij elkaar en dan druk ik me netjes uit.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:03 schreef Chea49 het volgende:
Smerig inderdaad en Christel stond met handschoentjes aan voor de hygiëne door haar haren te wrijven.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk gaat het door
Precies.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk gaat het door
Ging dat niet over de fotoshoot waar Mylene zei dat Jens haar vriend is, nou ja haar vriend, ze neukte hem alleen.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie hoor ik net zeggen 'alleen ik neuk em'. Zo ordinair.
Nee schuimpjes die gratis mogen omdat de uitkering of loon nog niet binnen is.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat met liefde gemaakte brood van Gerrit/Hiske?
Jensie is leuk ,maar sinds Mylquote:Op woensdag 17 april 2019 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch.... al was het de laatste vent op aarde....
Héél netjes zelfs.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:05 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Het zijn niet de meest snuggere mensen bij elkaar en dan druk ik me netjes uit.
Het is geen alpha mannetje.quote:
Ze lijken beiden steeds heel erg nerveus als ze moeten tattooëren.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:06 schreef cobain1994 het volgende:
Even moeilijk kijken...
[ afbeelding ]
Gebrek aan kennis, alleen durven ze dat niet toe te geven..quote:Op woensdag 17 april 2019 13:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze lijken beiden steeds heel erg nerveus als ze moeten tattooëren.
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Thanks voor het reageren.
Ik vind Jens geen tweede keus. Niet echt. Denk dat ze niet zou willen ruilen tegen Gerrit.
Vind ze sowieso niet interessant. Gerrit is een misbaksel, en Shelley heeft het vannacht ook op zijn schlemielige plaats gezet. Doet ze toch iets goed. Als het zo blijft dan.
Ik weet echt niet wat ze bezield heeft om op die manier binnen te komen.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:10 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis, alleen durven ze dat niet toe te geven..
Beetje dom want ze vallen dan toch door de mand.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:10 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis, alleen durven ze dat niet toe te geven..
Keyl gaf het gisteren na een paar lijnen al op..wil jij het afmaken Dyl?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje dom want ze vallen dan toch door de mand.
Tsja, de FEBO kon geen goede vinden, dus die boeten in aan kwaliteit.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje dom want ze vallen dan toch door de mand.
Eens.quote:
Erg netjes.quote:
Dat las ik inderdaad. Erg vreemd allemaal.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Keyl gaf het gisteren na een paar lijnen al op..wil jij het afmaken Dyl?
Ben ook regelmatig in de war door al die krullen nu daar.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, het was Adrea die haar haar staat te doen. Al die krullebollen daar ook.
Doet toch niets aan af, volgens mij stond die Dyl er ook.
Wat een doorzetters daarquote:Op woensdag 17 april 2019 13:12 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Keyl gaf het gisteren na een paar lijnen al op..wil jij het afmaken Dyl?
Nee, vandaar deze >quote:
Krullenbollen in overvloed daar.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben ook regelmatig in de war door al die krullen nu daar.
I know.quote:
Volgens mij was het iets met een mail waarvan Dylan beweerde tegen Kaylee die nog niet gezien te hebben of gelezen terwijl Jessie iets mompelde dat hij hem al wel had gezien of gelezen...quote:Op woensdag 17 april 2019 13:36 schreef danaqui het volgende:
Wat zei Jessie nou in de boot tegen Dil? waarop Jessie later zei toen hij wegging oo oorlog in de boot.
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met een mail waarvan Dylan beweerde tegen Kaylee die nog niet gezien te hebben of gelezen terwijl Jessie iets mompelde dat hij hem al wel had gezien of gelezen...
leuke woordspelingquote:Op woensdag 17 april 2019 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea heeft Gerrit nat gespoten en toen heeft Gerrit het waterpistool over het hek gegooid. Andrea wil nu iets van Gerrit over het hek gooien.
Gerrit not amused en dreigt met dan is het hek van de dam.
Kleuters.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea heeft Gerrit nat gespoten en toen heeft Gerrit het waterpistool over het hek gegooid. Andrea wil nu iets van Gerrit over het hek gooien.
Gerrit not amused en dreigt met dan is het hek van de dam.
zal mij benieuwen hoe ze dat buiten doet.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:46 schreef freaky40 het volgende:
Shelley kent de waarde van geld niet zien, wil alles maar hebben zonder na te denken....
Daarom woont ze weer bij haar moeder...quote:Op woensdag 17 april 2019 13:46 schreef krabje het volgende:
[..]
zal mij benieuwen hoe ze dat buiten doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |