Eens, maar let eens op de mensen die anderen steeds opnieuw weer zonodig aan moeten pakken en dat gebeurde hier. Dotteke is er ff klaar mee en dat snap ik. Niet iedereen kan negeren als je niets kunt typen zonder meteen commentaar te krijgen hier.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef Punkman het volgende:
Even een korte selectie uit het vorige topic.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er mag echt genoeg gezegd worden.
Maak het alleen niet zo persoonlijk.
Zoals hierboven staat ook al, genoeg over gezegd in de FeedBack en SC.
En je mag zeggen dat je Jessie helemaal niks vind, maar je mag dat ook tegenspreken.
Iemand wegpesten mag nooit de bedoeling zijn, maar een reactie krijgen op wat je typt behoort ook tot de mogelijkheid.
Geen mod, geen FA nog een A zal iemand daar ooit op aanspreken,
Hopelijk dat dit wat meer duidelijkheid verschaft, je mag 20 keer schrijven dat het neus ophalen je verveelt, maar je mag ook schrijven dat je het nu wel weet dat je dat verveelt.
Maar ga daarna weer over op de orde van de dag, en move on.
Van elke kant, want er zijn meerdere kanten.
Als we allemaal wat geven en nemen, dan is er heel veel mogelijk.
Wij zijn dan ook geen schuimpjes Thunder maar mensen met een eigen mening.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kan verkeren. Ik zou er niet trots op zijn.
Er schijnen genoeg mailtjes binnen te komen maar de mensen laten geen tel.nr. achter zei Dylan pas nog. Later hoorde ik dat Dylan en Kaylee niet alles willen doen, zoals schaduwtattoo's etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Eerst maar eens klantjes werven lijkt me
Wie zijn er dan wel schuimpjes? . Plus kan dit beter in FBquote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen schuimpjes Thunder maar mensen met een eigen mening.![]()
Merel wil die dag ook haar kroontje opzetten. Zijn we op de kleuterschool ofwa?
Kunnen ze nietquote:Op woensdag 17 april 2019 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er schijnen genoeg mailtjes binnen te komen maar de mensen laten geen tel.nr. achter zei Dylan pas nog. Later hoorde ik dat Dylan en Kaylee niet alles willen doen, zoals schaduwtattoo's etc.
Ze loopt weer aardig rond te tetteren inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
jemig wat trekt merel de aandacht naar haar toe
kan er niks aan doen, ik vind het een naar wijf
Mag allemaal.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zijn er dan wel schuimpjes? . Plus kan dit beter in FB
Bosplatje...quote:Op woensdag 17 april 2019 12:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian , Jess
BosPlatje gesprek
over lekker eten ..
Vegan..... iets
idee eten bij Adje
pizza Brandnetel
Mensen die Jessie adoreren. Reactie op de lijst die hier werd geplaatst.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zijn er dan wel schuimpjes? . Plus kan dit beter in FB
En je dan nog afvragen waar al die ellende in de Cos vandaan komt.quote:
Nu zélf nog wat uitvoeren.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
1 dag pweek
smulleh bij Andrian
Mylen ; ja leuk nice
jess heeft echt goeie ideen he
Adrian lacht
Kansloos.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mensen die Jessie adoreren. Reactie op de lijst die hier werd geplaatst.![]()
Gaat me steeds meer opvallen dat het allemaal zo overdreven is.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Mylene, doe niet zo overdreven geïnteresseerd naar a3aan, je meent er geen hol van
en doet het alleen omdat je ziet dat de camera aan staat
Ja echt hèquote:Op woensdag 17 april 2019 12:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Mylene, doe niet zo overdreven geïnteresseerd naar a3aan, je meent er geen hol van
en doet het alleen omdat je ziet dat de camera aan staat
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen schuimpjes Thunder maar mensen met een eigen mening.![]()
Merel wil die dag ook haar kroontje opzetten. Zijn we op de kleuterschool ofwa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |