Merel sloopt dagelijks wel wat en besteld dan meteen weer nieuw. Alles kan hè.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vond het een triest gesprek voor Shelly.
Jessie koopt een pc (neem ik aan, want hij heeft er eentje op de boot) en zij mag nog geen spulletjes inkopen voor de "kapsalon". Ze was zo trots en Jessie vond het er erg netjes uit zien...totdat ze vroeg om een andere stoel voor de klanten.
Het schiet echt niet op daar.
Oeps, Merel heeft weer eens iets fout gedaan. Weer dat ding kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik dan gemist, solly.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Klopt wel toen ze Jessie s haren had gedaan kwamen er allemaal mailtjes hoe ze dit gedaan had. en dat ze ook interesse hadden.
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft het dus wel verteld aan Jens...
Tís Merel he. Die zegt: gewoon bestellen joh.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel sloopt dagelijks wel wat en besteld dan meteen weer nieuw. Alles kan hè.
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Merel je kan het goed zien dat je 6 kg bent afgevallen ............ in je gezicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar heb je wel gelijk in maar nu heeft ze klandizie en geen Brenda die haar concurrente is. En boodschappen voor 300 euro is niets vergeleken met wat Merel op dit moment uitgeeft aan boodschappen en eigen spulletjes.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:08 schreef snetje het volgende:
[..]
We moeten 1 ding bij Shelley niet vergeten..ze haalt iets in haar hoofd en wilT het ...haar eerste keer boodschappen doen vergeet ik nooit meer ..over de 300 euro..denk aan haar mooie dromenvangers ...en maar wol bestellen...ze schrok zich rot uiteindelijk over het bedrag en er niet 1 verkocht... lippen balsem ook dingen voor ingekocht ..loopt ook niet ...en dan de knaller haar lingerie...gewoon lekker dom inkopen ..1600 euro hangt en ligt daar boven nog in de silo..
Laat Shelley eerst maar eens zien dat als ze na de stemming mocht ze blijven..gewoon door blijft knippen want dat zie ik haar namelijk dan niet meer doen..
Jessie is degene die zegt dat Shelley te veel bewoners aan haar spullen laat zitten. Is allemaal van de bv. Jessie is degene die zijn haren liet bleken en verven en die samen met Gerrit weer eens een tattoo laat plaatsen. Van de bv dus.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb het over wat die verf wel niet gekost heeft dus niet alles op Jessie afschuiven
Dat wist ik helemaal niet en vraag me af wat daar dan zo nieuw aan is dat mensen dat opeens willen?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Doordat Jessie zijn haren grijs heeft willen mensen dat ook en dat zijn haar nieuwe klanten nu ...
Klopt..alleen staat Shelley nu hoog op de lijst om op de bank te komen en maakt grote kans om te vertrekken...dan zit je daar met een hele investering qua stoel ..wastafel etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar nu heeft ze klandizie en geen Brenda die haar concurrente is. En boodschappen voor 300 euro is niets vergeleken met wat Merel op dit moment uitgeeft aan boodschappen en eigen spulletjes.
Dat is geen tattoo...alleen het voorbeeldplaatje..quote:Op woensdag 17 april 2019 14:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie is degene die zegt dat Shelley te veel bewoners aan haar spullen laat zitten. Is allemaal van de bv. Jessie is degen die samen met Gerrit weer eens een tattoo laat plaatsen. Van de bv dus.
Werd hier pas nog geschreven dat die zo goed een geheimpje kan bewaren.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft het dus wel verteld aan Jens...
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Merel je kan het goed zien dat je 6 kg bent afgevallen ............ in je gezicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn wel meerdere bewoners die kans maken op de bank. Maar misschien ff afwachten of ze mag blijven is ook wel goed misschien.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Klopt..alleen staat Shelley nu hoog op de lijst om op de bank te komen en maakt grote kans om te vertrekken...dan zit je daar met een hele investering qua stoel ..wastafel etc.
En wordt straks wél een tattoo neem ik aan.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is geen tattoo...alleen het voorbeeldplaatje..
Landen.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef snetje het volgende:
Andrea: Wat doet zij hier eigenlijk?..
Hiske: Leven..
En wat doet Andrea zelf dan?...
Ik wil de cossers die allemaal om mij weg zouden blijven niet in de weg staan.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik mis Dotteke. De rots in de branding. Was er vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |