Wat je verdient is nog steeds geen winst. Ze gebruikt blijkbaar meer dan dat ze ontvangt. En dat is wat ze nog steeds niet snapt. Van 500, euro moeten ook nog flink wat kosten af.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee dat telt niet
paar 100?
is ze zo duur met verknippen?
Die kosten zullen dan wel in de gebleekte en geverfde haren van Jessie zitten, daar was ze een halve dag mee zoet. En ook andere bewoners hebben er van meegeprofiteerd. Die moet ze dan maar gaan weigeren vind ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
[..]
Maar ze heeft ook voor een paar honderd euro spullen gekocht. En ja als je meer geld uitgeeft aan producten als dat je binnen brengt. dan moet de prijs voor het verven ect. omhoog. Is toch heel normaal. Je kunt niet met verlies werken.
Dat heeft Shelley juist aan klanten geholpen ..daarvoor had ze maar 1 vaste klant..quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
En zijn eigen geblondeerde haren vergeet hij even voor het gemak
Preciesquote:Op woensdag 17 april 2019 14:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat heeft Shelley juist aan klanten geholpen ..daarvoor had ze maar 1 vaste klant..
Ze had enkele verfklanten dus dat tikt wel aan dan, ik geloof alles bij elkaar dat ze pas nog 285 euro aan Jessie gaf. Die deed nog moeilijk over de 10 euro fooi die een tevreden klant haar gaf.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee dat telt niet
paar 100?
is ze zo duur met verknippen?
Hoe kom je daar nou weer bij, wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat heeft Shelley juist aan klanten geholpen ..daarvoor had ze maar 1 vaste klant..
En die klant die 7 uur heeft gezeten voor Balayage kost niks zekerquote:Op woensdag 17 april 2019 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die kosten zullen dan wel in de gebleekte en geverfde haren van Jessie zitten, daar was ze een halve dag mee zoet. En ook andere bewoners hebben er van meegeprofiteerd. Die moet ze dan maar gaan weigeren vind ik.
Ik vond het een triest gesprek voor Shelly.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Klopt wel toen ze Jessie s haren had gedaan kwamen er allemaal mailtjes hoe ze dit gedaan had. en dat ze ook interesse hadden.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, wie zegt dat dan?
Volgens mij was dat een klant die 100 euro af moest rekenen. Je kunt het ook niet té duur gaan maken daar want dan gaan mensen wel naar hun eigen kapper. Blijft moeilijk dus.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
En die klant die 7 uur heeft gezeten voor Balayage kost niks zeker
We moeten 1 ding bij Shelley niet vergeten..ze haalt iets in haar hoofd en wilT het ...haar eerste keer boodschappen doen vergeet ik nooit meer ..over de 300 euroquote:Op woensdag 17 april 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook dát nog eens ja. Is toch niet uit te leggen?
Dat ze dat niet ff tegen hem zegt ook.![]()
Ik heb het over wat die verf wel niet gekost heeft dus niet alles op Jessie afschuivenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een klant die 100 euro af moest rekenen. Je kunt het ook niet té duur gaan maken daar want dan gaan mensen wel naar hun eigen kapper. Blijft moeilijk dus.
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:08 schreef snetje het volgende:
[..]
We moeten 1 ding bij Shelley niet vergeten..ze haalt iets in haar hoofd en wilT het ...haar eerste keer boodschappen doen vergeet ik nooit meer ..over de 300 euro..denk aan haar mooie dromenvangers ...en maar wol bestellen...ze schrok zich rot uiteindelijk over het bedrag en er niet 1 verkocht... lippen balsem ook dingen voor ingekocht ..loopt ook niet ...en dan de knaller haar lingerie...gewoon lekker dom inkopen ..1600 euro hangt en ligt daar boven nog in de silo..
Laat Shelley eerst maar eens zien dat als ze na de stemming mocht ze blijven..gewoon door blijft knippen want dat zie ik haar namelijk dan niet meer doen..
Doordat Jessie zijn haren grijs heeft willen mensen dat ook en dat zijn haar nieuwe klanten nu ...quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, wie zegt dat dan?
Gerrit denkt echt de Paul de Leeuw van Utopia te zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 14:16 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie:Beste inwoners. De 2e computer is al 6 dagen op het tereein.
Gerrit: Aan jullie de taak om deze te vinden.
(wat een lol)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |