quote:
quote:
Oehhquote:
Aaaww jaaaah!!quote:Op donderdag 18 april 2019 13:15 schreef DanOam het volgende:
Hmm ik hou van S.P.Y.'s nieuwe shit, hij brengt die jungle vibes terug![]()
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 14:02 schreef DanOam het volgende:
[..]
Jij post ook alleen maar knallers haha
quote:Op donderdag 18 april 2019 14:16 schreef DanOam het volgende:
[..]
En weer een banger, als ik op alles zou reageren zou dit hele topic vol staan met replies
Naaisquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 april 2019 20:37 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik word er vrolijk van en heb zin in deze lente zon
ik zat vandaag te denken wat een treurige rukker ik eigenlijk benquote:Op donderdag 18 april 2019 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En heb er net een gedraaid
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:18 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zat vandaag te denken wat een treurige rukker ik eigenlijk ben
al vanaf ik wiet ontdekte, wil ik eigenlijk 1 vettejoint per dag, gespreid, in stickies
niet meer niet minder, maar nu komt het
het gaat vaak mis en het is meer, richting een gram, of ik minder naar nul
en dan wordt ik me daar toch alert, die rozze bril valt af en dan, dan wordt ik serieus en ben ik ik in iig nogal een dick
Mannen met haar.quote:
Als ik wakker wordt heb ik vaak al een liedje in mijn hoofd.quote:
Ja ook vanochtend gelijk al, maar van dit nummer vind ik het helemaal niet erg. Scheelt weer dat ik een goede muzieksmaak heb natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als ik wakker wordt heb ik vaak al een liedje in mijn hoofd.
Zo ergerlijk.
Kom er maar eens vanaf during the day.
Ik kan er geen pijl op trekken, soms word ik wakker met Frans Bauer en soms met The Cure.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja ook vanochtend gelijk al, maar van dit nummer vind ik het helemaal niet erg. Scheelt weer dat ik een goede muzieksmaak heb natuurlijk.
sow heequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik kan er geen pijl op trekken soms word ik wakker met Frans Bauer en soms met The Cure.
So random.
Maar ik word hl vaak wakker met een liedje in mijn hoofd, geen idee hoe dat te stoppen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik kan er geen pijl op trekken soms word ik wakker met Frans Bauer en soms met The Cure.
So random.
Maar ik word hl vaak wakker met een liedje in mijn hoofd, geen idee hoe dat te stoppen.
Nog nooit wakker mee geworden. Maar hoi Henniequote:
Ik had dit nummer (onbewust) die dag ervoor op de radio gehoord. Wist zo snel niet van wie het was dus toen ik hem vanochtend in m'n kop had maar even wat lyrics gegoogled.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik kan er geen pijl op trekken, soms word ik wakker met Frans Bauer en soms met The Cure.
So random.
Een lied herkennen nadat je wakker wordt, das wel een leuk ietsquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik had dit nummer (onbewust) die dag ervoor op de radio gehoord. Wist zo snel niet van wie het was dus toen ik hem vanochtend in m'n kop had maar even wat lyrics gegoogled.
Prince had de helft van de nummer op SOTT geschreven/gedroomd tijdens een vlucht van LA naar Minneapolis.quote:
Ik bijna elke dagquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef KillemWieft het volgende:
Ik word wel eens wakker met nieuwe muziek in m’n hoofd. Geen grap.
Hoe bedoel je nieuw? Dat je zelf een nummer bedenkt in je hoofd?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef KillemWieft het volgende:
Ik word wel eens wakker met nieuwe muziek in m’n hoofd. Geen grap.
Ik snap dat wel, mijn droombrein iig is een soort van jukebox denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Prince had de helft van de nummer op SOTT geschreven/gedroomd tijdens een vlucht van LA naar Minneapolis.
Onmogelijk. Jij bent niet creatief.quote:
Yep. Melodie, drum, bassline en lyrics.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nieuw? Dat je zelf een nummer bedenkt in je hoofd?
En wat is je nieuwste hit?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep. Melodie, drum, bassline en lyrics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |