Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef xzaz het volgende:
Vraag aan Ajacieden: Stel dat ajax de ED niet wint en in de halve finale van de CL verliest, is het seizoen dan geslaagd?
Nee, maar dan was het wel een machtig mooi seizoen voor in de geschiedenisboeken.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef xzaz het volgende:
Vraag aan Ajacieden: Stel dat ajax de ED niet wint en in de halve finale van de CL verliest, is het seizoen dan geslaagd?
100% jaquote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef xzaz het volgende:
Klopt, beter eerst uitlooptraining doen dan meteen in zo'n vliegtuig gaan zitten.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Handig om daar meteen de uitlooptraining te doen, ipv eerst vliegen en dan in Amsterdam dat doen? En ze zullen dan morgen wel een vrije dag hebben ofzo.
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef xzaz het volgende:
wat is geslaagd? Het is een prachtig seizoen Europees maar als je met 4 wedstrijden te gaan het kampioenschap nog weggeeft zal dat wel een katertje gevenquote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef xzaz het volgende:
doen ze wel goed, voorheen zouden ze na de wedstrijd meteen terug vliegenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, beter eerst uitlooptraining doen dan meteen in zo'n vliegtuig gaan zitten.
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef xzaz het volgende:
Lekker op de fietsjes in het stadion van Torino zag ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, beter eerst uitlooptraining doen dan meteen in zo'n vliegtuig gaan zitten.
Ze gingen ook volgende ochtend ter plekke trainen na AEK, Benfica en Bayern geloof ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen ze wel goed, voorheen zouden ze na de wedstrijd meteen terug vliegen
ja dat doen ze sinds Ten Hag meen ik maar daarvoor was het dus meteen na de wedstrijd naar huisquote:Op woensdag 17 april 2019 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze gingen ook volgende ochtend ter plekke trainen na AEK, Benfica en Bayern geloof ik.
Lamprouquote:Op woensdag 17 april 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die bekerfinale wordt wel een bijzondere pot met een B-team
Laat die Varela ook maar eens een wedstrijd voor Ajax spelen, ziet er wel sympathiek uit.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lamprou
Kristensen - Magallan - Schuurs - Sinkgraven
Ekkelenkamp - De Wit - Gravenberch
Danilo - Dolberg - Cerny
Laat gaan joh.
mag je jong Ajax zo'n wedstrijd laten spelen reglementair gezien?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lamprou
Kristensen - Magallan - Schuurs - Sinkgraven
Ekkelenkamp - De Wit - Gravenberch
Danilo - Dolberg - Cerny
Laat gaan joh.
Oh ja, Varela. Heeft volgens mij ook een prima band met Onana.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat die Varela ook maar eens een wedstrijd voor Ajax spelen, ziet er wel sympathiek uit.
Iedereen uit de selectie van Jong Ajax mag gewoon meedoen ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
mag je jong Ajax zo'n wedstrijd laten spelen reglementair gezien?
Natuurlijk. Jong Ajax doet niet mee met KNVB bekerquote:Op woensdag 17 april 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
mag je jong Ajax zo'n wedstrijd laten spelen reglementair gezien?
ja dat vroeg ik me dus ook af, ik zou niet eens de CL wissels gebruiken voor die wedstrijdquote:Op woensdag 17 april 2019 13:13 schreef KingRadler het volgende:
Bekerfinale spelen met Jong Ajax mag dat?
OK, prima danquote:Op woensdag 17 april 2019 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jong Ajax doet niet mee met KNVB beker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |