Excuus, is nog niet bekend.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Na vanavond dus vlucht boeken ouwe gek.
Ja en nee.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een kutseizoen zeg. Als je de halve finale van de CL heb gehaald.
De uitwedstrijd in Engeland staat gepland voor dinsdag 30 april of woensdag 1 mei, waarna de return in Amsterdam op dinsdag 7 of woensdag 8 mei afgewerkt zal worden.quote:
Eigenlijk kan de return niet op dinsdag 7 mei worden afgewerkt, omdat er anders te weinig rust tussen de bekerfinale van 5 mei en de CL-wedstrijd zit, dus die moet wel op 8 mei worden afgewerkt.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De uitwedstrijd in Engeland staat gepland voor dinsdag 30 april of woensdag 1 mei, waarna de return in Amsterdam op dinsdag 7 of woensdag 8 mei afgewerkt zal worden.
Ik weet niet of de Uefa daar ook zo over denkt.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk kan de return niet op dinsdag 7 mei worden afgewerkt, omdat er anders te weinig rust tussen de bekerfinale van 5 mei en de CL-wedstrijd zit, dus die moet wel op 8 mei worden afgewerkt.
Ik dacht dat Monaco dat laatst nog presteerde met Mbappe etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:49 schreef Dven het volgende:
• Ajax are the first team from outside the traditional top five European leagues to reach the Champions League semi-final since 2004-05, when fellow Dutch side PSV Eindhoven did so.
• Ajax defender Matthijs de Ligt is the youngest Dutch player to score in a Champions League knockout match (19 years 246 days) since Nordin Wooter in April 1996 for Ajax versus Panathinaikos (19 years 237 days).
Vond dit wel grappige statistiekjes.
In 2017 ja. Maar goed, die horen bij die top 5 competities.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik dacht dat Monaco dat laatst nog presteerde met Mbappe etc.
dat is een top 5 league clubquote:Op woensdag 17 april 2019 11:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik dacht dat Monaco dat laatst nog presteerde met Mbappe etc.
Het zal een anti-climax zijn. Maar een kutseizoen kan het al niet meer worden lijkt mij..quote:Op woensdag 17 april 2019 11:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en nee.
De UCL 1/2 finale maar niet de finale, geen beker en geen landskampioen dan is het financieel een mooi jaar geweest. En zal het geld ook de komende tijd binnen rollen. Maar financieel zijn de jaren al een tijdje goed.
Ajax moet gewoon weer landskampioen worden. Tenzij de UCL wordt gewonnen maar dat zijn nog 3 erg lastige wedstrijden.
Gek, in mijn beleving heeft Porto of Benfica tussendoor ook nog wel eens de SF gehaald, maar dat tekent des te meer het unieke en grootse van de prestatie.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:49 schreef Dven het volgende:
• Ajax are the first team from outside the traditional top five European leagues to reach the Champions League semi-final since 2004-05, when fellow Dutch side PSV Eindhoven did so.
• Ajax defender Matthijs de Ligt is the youngest Dutch player to score in a Champions League knockout match (19 years 246 days) since Nordin Wooter in April 1996 for Ajax versus Panathinaikos (19 years 237 days).
Vond dit wel grappige statistiekjes.
quote:Op woensdag 17 april 2019 11:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gek, in mijn beleving heeft Porto of Benfica tussendoor ook nog wel eens de SF gehaald, maar dat tekent des te meer het unieke en grootse van de prestatie.
Als Matthijs de Ligt dezelfde prachtcarriere tegemoet gaat als Wooter is dat veelbelovend.
Slaat eigenlijk nergens op om de Franse competitie tot de traditionele top 5 te rekenen met 1 schamele (gekochte) CL/EC 1 en 1 of 2 EL/EC2/EC3.quote:
Geen prijs is wel kut seizoen. Moet tenminste wel 1 prijs pakken.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het zal een anti-climax zijn. Maar een kutseizoen kan het al niet meer worden lijkt mij..
Liever de halve finale CL spelen dan de KNVB beker pakken.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Geen prijs is wel kut seizoen. Moet tenminste wel 1 prijs pakken.
je moet gewoon kampioen worden en ik zie ook niet in waarom je dat nog weg moet geven, vermoeidheid zit tussen de oren, zie PSVquote:Op woensdag 17 april 2019 11:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Geen prijs is wel kut seizoen. Moet tenminste wel 1 prijs pakken.
Dit dus, wedstrijden van dit genotsniveau ga je de komende halve eeuw niet meer vaak meemaken met Ajax.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:55 schreef Ludachrist het volgende:
Als je dit seizoen zonder een prijs niet geslaagd vindt ben je helemaal knettergek.
quote:Op woensdag 17 april 2019 11:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gek, in mijn beleving heeft Porto of Benfica tussendoor ook nog wel eens de SF gehaald, maar dat tekent des te meer het unieke en grootse van de prestatie.
Als Matthijs de Ligt dezelfde prachtcarriere tegemoet gaat als Wooter is dat veelbelovend.
Bij Ajax niemand in 1995 en 1996?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:02 schreef Dven het volgende:
De Ligt straks op z'n 19e al twee Europese finales gehaaldZal ook wel een recordje zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |