Dat ligt vooral aan jezelf dan. Vrijwel elke voetballiefhebber weet dat wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
"We"
Ik zou niet weten wat PSV toen gedaan heeft.
Ja, die kan er geen reet van.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er trouwens al wat gezegd over Mazraoui?
Ik wel, die is me aanvallend veel te naïef... Ten Hag is een heerlijke mix van aanvallen maar verdedigend niet verzakenquote:Op woensdag 17 april 2019 11:06 schreef KingRadler het volgende:
Bosz terug naar Ajax daar zeg ik nee tegen
Raar. Ik ben totaal niet boosquote:Op woensdag 17 april 2019 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je komt een beetje boos over. En zwakzinnig.
Sorry, meneer de moddereterquote:Op woensdag 17 april 2019 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we het persoonlijk gebash achterwege laten?
Dank.
quote:Noussair Mazraoui lijkt een enkelblessure te hebben overgehouden aan Juventus - Ajax. De rechtsback moest zich al vroeg laten vervangen in Turijn en loopt nu op krukken.
Na ongeveer tien minuten ging Mazraoui lelijk door zijn enkel heen. Hij zette nog een sprint en probeerde het nog even, maar zat even later op de grond en kon niet verder. Daley Sinkgraven verving de gelegenheidslinksback met verve en werd in de slotfase van het duel zelf nog gewisseld voor Lisandro Magallán.
Uit een tweet van Ajax Life blijkt nu dat Mazraoui op krukken loopt. De ernst van de kwetsuur is nog ongewis, hoelang hij mogelijk eruit ligt ook. Goed nieuws is wel dat Ajax voor de rest ongeschonden uit het historische Champions League-affiche is gekomen. De Amsterdammers pakten geen kaart, waardoor iedereen 'vrij' begint aan de halve finale.
Gewoon met Veltman en Nico, niks mis mee.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, enkel dus. Die zal er dit weekend wel niet bij zijn.
[..]
Ja klopt, is ook geen groot probleem.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon met Veltman en Nico, niks mis mee.
Ik ook. Denk wel dat in de eredivisie potjes je wellicht meer aan Mazraoui hebt. Die voorzetten van Veltman waren niet geweldig.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:26 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik Veltman wederom bijzonder goed spelen gisteren. Ben benieuw wie er vanaf nu rechtsback staat.
Dit jaquote:Op woensdag 17 april 2019 11:27 schreef PicoMMP het volgende:
Dat ik "Veltman" en "niks mis mee" in één zin heb getypt vind ik dan wel weer opmerkelijk.
Toch verbaast hij me in positieve zin. Zoals hij gisteren speelde zou ik hem niet zo snel inruilen voor Mazraoui... of Kristensenquote:
Dat "schot" van hem gisteren in de 1e helftquote:Op woensdag 17 april 2019 11:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toch verbaast hij me in positieve zin. Zoals hij gisteren speelde zou ik hem niet zo snel inruilen voor Mazraoui... of Kristensen
daar mogen wel wat extra aanhalingstekens omheen jaquote:Op woensdag 17 april 2019 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat "schot" van hem gisteren in de 1e helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |