abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2003 @ 18:42:18 #1
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7743470
Post hier al je informatie over Marco Borsato !

Alle wistjes en weetjes kun je hier kwijt. Lekker keuvelen over zijn wereldhits? Hier is de plek!

Marco doet ook goed werk voor Warchild voor degene die dat nog niet wisten!

weet iemand van wie marco het nummer "stapel op jou" heeft gecoverd?

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7743836
ik hoop stiekem dat het hier heel stil blijft.
pi_7743881
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:57 schreef Salvad0R het volgende:
ik hoop stiekem dat het hier heel stil blijft.
*stiekum meehoopt*
  maandag 6 januari 2003 @ 19:00:56 #4
43865 Haverklapper
kijk ze eens klappen...
pi_7743930
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:59 schreef MrLucca het volgende:

*stiekum meehoopt*

Ik ook, maar als we allemaal zo gaan posten schiet het natuurlijk niet op.

Daarom vanaf nu een stop-het-posten?

pi_7744032
jaaaaaaaa ik ben Marco Fan

Marco is superrrrrr
Ik ben naar het concert geweest in de kuip
echt superrrrr

pi_7744068
Dat is toch die minnaar van Sita?
pi_7744082
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:06 schreef SCH het volgende:
Dat is toch die minnaar van Sita?
haha wat een lol
  maandag 6 januari 2003 @ 19:08:49 #8
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_7744105
Marco is okee maar vergeet niet dat hij maar een klein deel is van een heel bijzonder project. Ik zie dat project als een band die toevallig Marco Borsato als zanger heeft. Zonder deze band en zonder de teksten van John Ewbank is Marco helemaal nergens. Neemt niet weg dat ik al z'n cd's heb en zeer veel respect voor hem heb.
Er gaat niks boven Urk
pi_7744203
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:08 schreef Roscoo het volgende:
Marco is okee maar vergeet niet dat hij maar een klein deel is van een heel bijzonder project. Ik zie dat project als een band die toevallig Marco Borsato als zanger heeft. Zonder deze band en zonder de teksten van John Ewbank is Marco helemaal nergens. Neemt niet weg dat ik al z'n cd's heb en zeer veel respect voor hem heb.
Dat klopt wel ja dat het ook de band is en de tekstschrijver
Maar toch is hij wel de gene die het zingt.. en dat is toch wel wat je hoort..
als je dat niet mooi vind dan kan je de muziek nog wel zo mooi vinden maar dat schiet natuurlijk niet op
pi_7744241

De familie Borsato bij elkaar

pi_7744930
hadden ze op die foto niet nog ergens een wit tuinhekje erbij kunnen proppen
en een hond of zo?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7745013
Das die vent die in 2002 op de nieuwjaarsparty van mijn werkgever optrad. Leuk wel. Niet mijn muziek.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_7745042
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:15 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]

De familie Borsato bij elkaar

AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHH - dat zoontje rechts - zielig - zou dat nog goedkomen
  maandag 6 januari 2003 @ 20:41:53 #14
16625 robh
pi_7746186
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:50 schreef SCH het volgende:

AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHH - dat zoontje rechts - zielig - zou dat nog goedkomen

Zeg SCH, kruip jij eens gauw terug onder die grote steen van je!!

Jordi is liev namelijk

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 6 januari 2003 @ 20:42:56 #15
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7746205
Wat doet dit topic in muziek

> move to ONZ

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7747677
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:42 schreef amnesiac het volgende:
Wat doet dit topic in muziek

> move to ONZ

Ja, die reacties kennen we nu wel, beetje respect voor elkaars smaak zou niet verkeerd zijn...
pi_7747940
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:41 schreef robh het volgende:

[..]

Zeg SCH, kruip jij eens gauw terug onder die grote steen van je!!

Jordi is liev namelijk

Jordi - natuurlijk - kan niet missen - waar hebben ze die gevonden joh Of gewonnen bij het Rad?
  maandag 6 januari 2003 @ 22:06:38 #18
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_7748033
Ben maar fan van een paar nummers: Met als absolute nummero uno: Alles kwijt. (is al weer een tijdje oud)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_7749760
[/quote]

Ja dat weet ik.

Oorspronkelijk heet het nummer Abita in Te en is van Gatto Panceri.

En wat Marco betreft... respect vind ik. Die vent heeft toch al veel mooie dingen geflikt en is altijd zichzelf gebleven.

pi_7749790
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:09 schreef Antarcticas het volgende:
Cool, dus toch.
  maandag 6 januari 2003 @ 23:18:23 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_7749959
Alhoewel ik geen cd's van hem heb en ook waarschijnlijk niet ga kopen, ga ik het toch voor de man opnemen. Ik vind het wel één van de betere Nederlandse artiesten en heb wel respect voor hem, zeker als live-performer.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 7 januari 2003 @ 14:02:53 #22
16625 robh
pi_7756440
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:09 schreef Antarcticas het volgende:
[/quote]

Dank je!

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:12:50 #23
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_7756751
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:18 schreef Jane het volgende:
Alhoewel ik geen cd's van hem heb en ook waarschijnlijk niet ga kopen, ga ik het toch voor de man opnemen. Ik vind het wel één van de betere Nederlandse artiesten en heb wel respect voor hem, zeker als live-performer.
ach nee toch. de enige reden om het voor MB op te nemen is dat hij niet zo maar succes heeft gekregen, maar er hard voor gewerkt heeft.
pi_9857497
Ik vind Marco echt helemaal super! echt top!
ik heb al zijn cds incl. italiaanse
en dat ie 3 keer in een volle kuip heeft opgetreden dat zegt toch wel wat
dat was zo gaaf vorig jaar! en die dvd is ook weet ik veel hoe vaak verkocht
maar ja iedereen mag zijn eigen muzieksmaak hebben natuurlijk!
die familiefoto is echt liefffff....

Groetjes Zoe

pi_9923837
Marco heeft 2 tmfawards gewonnen!!!
voor de 8e keer op rij is hij beste zanger, hij heeft dus alle awards gewonnen hiervoor
en hij kreeg een lifetime achievement award voor zijn werkzaamheden voor warchild
helemmaal toppie toch!:)

Groetjes Viv

pi_10141850
Jullie kunnen zeiken/zeggen wat jullie willen maar Marco is HELEMAAL TOP !!!!!
pi_10141962
Tsja.. Marco Borsato.. Neerlands beste zanger!

Geen wonder zonder concurrentie

pi_10142087
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:11 schreef Elevation het volgende:
Tsja.. Marco Borsato.. Neerlands beste zanger!
Geen wonder zonder concurrentie
Jamai en Jim > concurrentie ??
Maar wat er ook gebeurd die 2 winnen het never nooit niet van Marco, en niemand anders niet !!!
pi_10142284
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:15 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Jamai en Jim > concurrentie ??

Die 2 jochies? Serieuze concurrentie? Dat meen je toch niet hé?

Borsato is gewoon de beste!
Bij gebrek aan beter.

pi_10143967
Ik heb vorig jaar bij een bedrijf gewerkt die zijn website heeft gemaakt. En we waren vrij close met Marco. Veel bellen met hem en veel regelen voor hem als er wat voor internet gemaakt moest worden.
Tevens hebben we het concert in de kuip met webcams live uitgezonden via zijn website.

Ben toen ook daar geweest in de kuip..backstage, op en rond het podium enzo. Was echt super.

Ik ben geen fan, maar vind dat hij zeker aardige nummers heeft (gezongen). Marco is een gewoon normaal mens die niet de ster uithangt. Zijn concert in de kuip was gigantisch. Zoveel mensen en zoveel sfeer. De DVD is ook voor niet fans zeker een aanrader.

gewoon een zeer goede artiest en buiten dat een aardig normaal mens

pi_10170402
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:25 schreef Elevation het volgende:
Die 2 jochies? Serieuze concurrentie? Dat meen je toch niet hé?

Borsato is gewoon de beste!
Bij gebrek aan beter.

Nee, ik sprak even voor andere, naar mijn idee zijn hun totaal geen concurrentie en zullen het never worden!!!
pi_10170438
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:24 schreef Echoes het volgende:
En we waren vrij close met Marco. Veel bellen met hem en veel regelen voor hem als er wat voor internet gemaakt moest worden.
Oeiii TOEN wilde ik met je ruilen
pi_10171611
haha tjah En ik heb verder helemaal nix met hem haha.
Heb als dank die Onderweg DVD+CD+boek pakket gehad met handtekening en een dank je wel Hoes en boek beide gesigneerd..
pi_10180849
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:27 schreef Echoes het volgende:
haha tjah En ik heb verder helemaal nix met hem haha.
Heb als dank die Onderweg DVD+CD+boek pakket gehad met handtekening en een dank je wel Hoes en boek beide gesigneerd..
Oeehhhh kennen we daarmee ruilen dan ??
pi_10192941
wat wil je ruilen dan?! Bedoel wat voor ruilmateriaal heb je haha
pi_10196788
uhhh.. das 'n goeie... jij 'n idee?
kheb ook de CD en DVD enzow
pi_10240242
haha, nee ik ruil het niet aangezien het een persoonlijk bedankje is
Ik zou het alleen ruilen voor handtekening van Pink Floyd leden misschien.
pi_10250936
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 10:35 schreef Echoes het volgende:
Ik zou het alleen ruilen voor handtekening van Pink Floyd leden misschien.
Vertel me ff hoe ik daaraan moet komen dan heb ik misschien meer kans
pi_10252508
eh..
gitarist David Gilmour woont in Italie
oud bassist Roger Waters in Amerika
Drummer Nick Mason in Zwitserland dacht ik
toetsenist Rick Wright woont in Frankrijk

als ikhet goed heb..suc6 met zoeken haha

pi_10312276
kga maar eens mn vakanties boeken
pi_10314770
je kan dan beter ff langs Marco's huis gaan, hij deelt graag handtekeningen uit dan hoor
pi_10347218
Die reizen maken leek me eigenlijk ook wel leuk, jammer dat het me dan zelf natuurlijk wel een hoop geld kost.. als dat nou eens niet was, had ik het nog gedaan ook, gewoon lekker avonturen beleven en eerlijk ruilen
maar ja dan tour ik ff langs Marco
pi_10351190
je zou het nog bijna doen ook zeker of niet?
pi_10353039
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa..
tuurlijk hehehe
pi_10826735
Ik ben opzoek naar wat emotionelere nummers van hem. En dan dus niet ala "De meeste dromen zijn bedrog", maar meer als "De speeltuin", "De waarheid", "Nooit meer een morgen".

pi_10829247
Marco Borsato

Vooral "Margherita" vind ik heeeel mooi.
Heel erg emotioneel nummer.

pi_12708764

"Ik vind het moeilijk om te bedenken dat ik nóóit meer zwanger zal zijn. Misschien komt er nog wel een vierde"

Deze foto staat in Kinderen, echt zo lievv

pi_12709058

Luca

Senna

Jada

pi_12709107
Eigenlijk wel een beetje fout hoor.
Volgens mij zou Marco niks zijn zonder zijn John Ewbank.

De teksten vind ik dan ook heel erg mooi, maar dat ligt niet zo zeer aan Marco.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_12709826
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:20 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk wel een beetje fout hoor.
Volgens mij zou Marco niks zijn zonder zijn John Ewbank.

De teksten vind ik dan ook heel erg mooi, maar dat ligt niet zo zeer aan Marco.

Jij zou het nooit zo ver geschopt hebben, ook al had je John naast je!
pi_13496395

"Wat gaat de tijd toch snel! Want op 23 september werd onze kleine grote vent alweer twee jaar! We hadden het een paar dagen eerder al gevierd, en dat is maar goed ook gezien de temperaturen buiten. Samen met familie en vrienden hebben we Senna heerlijk in het zonnetje gezet. We hadden spring- en glijkussens waardoor het een echt groot kinderfeest werd. Echt zo'n feest wat je je zelf ook graag kado zou willen doen...! Senna heeft in ieder geval genoten!"

pi_13496404
Documentaire Eritrea op 8 oktober op televisie!

Eerder dit jaar ben ik voor de vierde keer afgereisd naar een voormalig oorlogsgebied waar War Child werkzaam is. In Eritrea hebben we ruim een week heel veel bekeken, veel gefotografeerd en uiteraard heel veel gefilmd. Op 8 oktober wordt deze documentaire uitgezonden en ik zou het fijn vinden als je tijd kon vinden om te gaan kijken.
Dat de ene kant van Afrika het andere niet is, bewees deze reis wel. Waar Sierra Leone wel droge plekken had maar ook erg groen was, zo droog, ruig en ruw was Eritrea. Aangezien het er drie regenseizoenen lang niet geregend heeft, is het nu zelfs extreem droog. De groepen met kinderen waar War Child mee werkt zijn vooralsnog erg groot. Later zullen dit kleinere groepen worden maar aangezien War Child altijd werkt vanuit de plaatselijke cultuur is deze keer niet muziek maar sport de creatieve therapie waar we met name vanuit zijn gegaan. Dansen en sport zijn in de cultuur van Eritrea van groot belang en hoewel muziek daar zeker toe kan bijdragen ligt de nadruk daar nu niet op.
In de documentaire bezoek ik dus kinderen en workshops in de vluchtelingenkampen in Eritrea. Tevens heb ik in de documentaire een ontmoeting met oud-profvoetballer Johan Cruyff. Samen bespreken we het nut van sportactiviteiten voor kinderen die een oorlog hebben meegemaakt. Woensdag 8 oktober dus bij de Tros op Nederland 2!

pi_13496547
Owja! Marco vanavond 23.00 RTL4; Academy Award gewonnen!
pi_14398269
Vanaf 17 november is 'Afscheid' te horen op alle radiostations van Nederland.

Afscheid is de nieuwe single van Marco, en vanaf begin December in de winkels verkrijgbaar.
De titel klinkt een beetje treurig maar is dat absoluut niet, want Marco zingt: 'Afscheid nemen bestaat niet..'.

woensdag 5 november 2003 @ 14:10:39 #55
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_14402726
Volgens mij begint onze Rob"Opbokken"h binnen nu en 3 maanden een BZN fantopic. Uitkijken dus.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 7 november 2003 @ 14:25:59 #56
1986 Jane
pi_14459527
Ik hoorde gisteren een bericht dat Marco Borsato (als eerste artiest ter wereld) stopt met cd's uitbrengen en in het vervolg alleen maar nieuwe DVD's zal releasen. Reden: instortende cd-markt en de populariteit van de DVD.

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Vooruitstrevend misschien, maar zijn Borsato-fans nu bijvoorbeeld gedwongen om een dvd-speler in hun auto te monteren om daar hun favoriete artiest te beluisteren? Enige andere optie is dat ze de nieuwe muziek eerst gaan downloaden en zelf branden. Of zie ik het verkeerd?

pi_14459669
Mja het is een proef Jane! Hij wilde er zo graag "artistiek" verantwoorde clipjes bij dus vandaar die DVD.

En als het geen succes is gaat die weer gewoon cd's maken

Overigens heeft die ook bekend gemaakt om iig 9 juni 2004 een concert in de Kuip te geven. Kaarten voor dat concert zijn alleen te krijgen via een sponsor.
17 januari worden mee concerten bekend gemaakt.

pi_14459905
Nieuwe album verkrijgbaar op DVD!

Zoals jullie weten heb ik het afgelopen jaar keihard gewerkt aan mijn nieuwe album. Ik zag het album als een uitdaging; een vernieuwende, grensverleggende plaat maken. Maar ik wilde méér! Ik wilde een nieuwe dimensie toevoegen aan het maken van een muziekalbum...

Eerder dit jaar kwam 'Onderweg, Live in de Kuip' uit op dvd. De verkopen van dit schijfje verraste vriend en vijand, want met ruim 200.000 verkochte dvd's is het de bestverkochte muziekdvd in Nederland en België. De impact van de combinatie van beeld en geluid op dit kwaliteitsniveau inspireerde me om een nieuwe uitdaging aan te gaan!

Ik wilde bij elk van de dertien liedjes die op het nieuwe album komen, een korte film maken. De songs staan dan ook niet op zichzelf, maar hebben een rode draad die gebruikt wordt voor de verfilming. Ieder liedje zal dientengevolge van een eigen clipje voorzien worden welke door een Nederlandse topregisseur zal worden gemaakt. Door dit unieke uitgangspunt zal het nieuwe album dan ook op dvd verschijnen!

Nederlandse filmmakers als Johan Nijenhuis (Liever verliefd, Volle Maan, Costa!), Dick Maas (De Lift, Amsterdamned, Flodder) en Theo van Gogh (Terug naar Oegstgeest, Vals Licht, Interview) zullen hun artistieke bijdrage leveren en ieder zal op eigen wijze de filmpjes vorm geven.

De ongekende verkopen van de dvd Live in de Kuip hebben bewezen dat ook jullie, de fans, vinden dat muziek op het medium dvd volledig tot zijn recht komt.
Om dit unieke project budgettair mogelijk te maken zijn we een partnership aangegaan met hoofdsponsor BelCompany, en de merken Samsung en Orange.
Dat betekent dat hoewel de kosten van het maken van een dvd als deze weliswaar hoger liggen dan normaal, de prijs voor de consument conform de markt blijft.
Een ander voordeel van dit partnership voor jullie, is dat de BelCompany de exclusieve synchronisatierechten verwerft, wat betekent dat exclusieve ringtones van het nieuwe album en ook streaming video voor op de telefoontoestellen opeens tot de mogelijkheden behoren! Ook zal BelCompany onder haar klanten concertkaarten inzetten en ook Samsung en Orange zullen met superacties komen! De nieuwe plaat zal in beperkte oplage ook op CD uitkomen, maar deze zal uitsluitend via acties van eerder genoemde sponsors te verkrijgen zijn.

Ik ben zelf dus uitermate enthousiast! Het clipje dat bij het liedje 'Afscheid' komt, wordt gemaakt door niemand minder dan Dick Maas en een dezer dagen zullen we aan de opnamen starten. Ik ben er van overtuigd dat alle filmpjes kleine juweeltjes worden, zoals ook de liedjes dat zijn.

Al met al wordt de dvd die ik in maart 2004 in de winkels
verwacht volgens mij een artistiek hoogtepunt en ik kan
niet wachten om hem aan jullie te presenteren!

Marco.

pi_14459941
We gaan weer knallen in de Kuip!

Eerder schreef ik al dat we wederom naar Antwerpen zullen komen om het Sportpaleis op zijn grondvesten te laten schudden. Inmiddels kan ik jullie vertellen dat de voorverkoop zal starten op 17 januari 2004 en het showtime zal zijn op zaterdag 5 juni 2004! Tevens is het zo dat de BelCompany met wie ik een partnership ben aangegaan, een volledig Kuipconcert heeft uitgekocht! Op woensdag 9 juni 2004 zullen we dus wederom in de Kuip staan, al zijn kaarten hiervoor niet te koop...

Er zullen later dit jaar acties bekend gaan worden, en deze acties zal ik uiteraard ook op mijn website melden.
De acties zijn gerelateerd aan BelCompany, Samsung en Orange en zeker de moeite waard!

Marco.

pi_14460264
En niet te vergeten!

Zondag 9 november wordt het Friends for War Child concert uitgezonden! Dit gebeurt om 21:00 bij RTL 4 en is beslist de moeite van het kijken waard!

pi_14496551
Album Borsato toch op cd

Het nieuwe album van zanger Marco Borsato, dat alleen op dvd zou verschijnen, komt toch op cd uit.
Dit schrijft het Algemeen Dagblad zaterdag. De cd is te verkrijgen via de telecomketen BelCompany, die het exclusieve recht heeft het album in promotie-acties te betrekken.
Klanten die een nieuw mobiel abonnement afsluiten krijgen de cd cadeau. Wel start de actie pas een aantal maanden nadat de dvd uitkomt.
Het schijfje verschijnt in maart 2004. De titel van het album is nog niet bekend.

@ 't maken van de nieuwe clip

zondag 9 november 2003 @ 12:14:05 #62
1986 Jane
pi_14498459
Ik neem aan dat M. Borsato trouwens nog wel cd-singles zal uitbrengen? Niet dat dat nu zo'n geweldige markt is, maar zonder single kun je geen hit scoren in de Top 40 toch? Of zijn de regels veranderd?
pi_14508158
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:14 schreef Jane het volgende:
Ik neem aan dat M. Borsato trouwens nog wel cd-singles zal uitbrengen? Niet dat dat nu zo'n geweldige markt is, maar zonder single kun je geen hit scoren in de Top 40 toch? Of zijn de regels veranderd?
zie bovenstaandDe nieuwe single 'Afscheid' ligt binnenkort in de winkels. Vanaf 17 november zullen de radiostations hem laten horen en er wordt gestreeft om de single de eerste week van december in de schappen te hebben liggen.
pi_14600777
Ik kan niet meer wachten!!!
pi_15214932
Ik hebbum

Afscheid nemen bestaat niet
Ik ga wel weg maar verlaat je niet
Mijn lief, je moet me geloven
Al doet het pijn
Ik wil dat je me los laat
En dat je morgen weer verder gaat
Maar als je eenzaam of bang bent
Zal ik er zijn

Ik kom als de wind die je voelt en de regen
Volg wat je doet als het licht van de maan
Zoek me in alles dan kom je me tegen
Fluister mijn naam
En ik kom eraan

Zie wat onzichtbaar is
Wat je gelooft is waar
Open je ogen maar
En dan zal ik bij je zijn
Alles wat jij moet doen
Is mij op mn woord geloven

Ik kom als de wind die je voelt en de regen
Volg wat je doet als het licht van de maan
Zoek me in alles dan kom je me tegen
Fluister mijn naam
En ik kom eraan

Kijk in de lucht
Kijk naar de zee
Waar je ook zult lopen, ja, ik loop met je mee
Iedere stap en ieder moment
Waar je dan ook bent

Wat je ook doet
Waar je ook gaat
Wanneer je me nodig hebt
Fluister gewoon mijn naam
En ik kom eraan

pi_15259488
De maan verschijnt
en jij komt op bezoek
in mijn herinnering

Je zwijgt en lacht
verzacht de pijn voor even
totdat, ik weer ontwaak
met niets... alleen

De tijd, heeft spijt
dat hij zich heeft vergist
Zelfs de wind,
huilt van pijn
heeft jou gemist

De maan, verdwijnt
Laat mij met lege handen
De maan, ze neemt je mee
En laat mij... alleen

pi_15278617
ik ga vanaf januari waarschijnlijk weer meehelpen aan zijn nieuwe website die nu in de maak is
pi_15577798
Er is er een jarig HOERA, HOERA... dat kan je wel zien dat is >>>

TOPPER!!!

pi_16827762
Yihaaaa!! Weer wat om naar uit te kijken! Is weer een tussenstapje tot dat de dvd uitkomt. De single met 'Voorbij' gezongen samen met Do.
De cd-single komt vooralsnog uit op 28 februari en bevat als second track het liedje 'Laat me gaan'.

Ook zal er een maxi-single verschijnen, en deze zal zelfs een third track hebben: 'Lentesneeuw'

Yeah, baby! Ik kijk er naar uit!

maandag 2 februari 2004 @ 20:57:25 #70
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_16827943
Marco Borsato heeft wel een stel topmuzikanten in z'n band zitten, respect voor hen. Die gitarist en saxofonist schrijven echt pakkende nummers en vooral goede solo's!

Toen ik nog niet maar metal luisterde vond ik die eerste nummers van Marco Borsato toch wel de beste pop-nummers voor die tijd.

pi_16967794
En wie denken jullie dat er nog meer komt spelen? Vorige keer deed Blof mee (was steengoed!), Trijntje en Sita.

Ik gok dit keer in ieder geval op Do

pi_16985110
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:37 schreef Echoes het volgende:
En wie denken jullie dat er nog meer komt spelen? Vorige keer deed Blof mee (was steengoed!), Trijntje en Sita.

Ik gok dit keer in ieder geval op Do

Dat lijkt me inderdaad gezien de single samen met haar. Ik gok niet, ik weet het zeker. Do gaat daar komen.
pi_16994876
Marco Borsato is zeker een van de betere nederlandse zangers. Maakt meestal wel mooie nummers. Kan het wel waarderen
pi_17241751
Nieuwe single!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:07:17 #75
82451 R0hberrt
Ik ben dr klaar voor!
pi_17269597
weet iemand waar ik dat nieuwe nummer van marco samen met do - voorbij kan downloaden?

niet seure want heb de dvd al besteld!

thnx alvast!

Ik ben dr klaar voor!
pi_17269631
*naar kuip gaat
pi_17269662
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:08 schreef jaspah het volgende:
*naar kuip gaat
ik ook
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_17269685
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:09 schreef mat_herben het volgende:

[..]

ik ook

pi_17269700
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:09 schreef jaspah het volgende:

[..]

IK OOK!!!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:10:25 #80
82451 R0hberrt
Ik ben dr klaar voor!
pi_17269708
-edit: warezrequest.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 17-02-2004 22:20]

Ik ben dr klaar voor!
pi_17269717
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:10 schreef Marco_Borsato het volgende:

[..]

IK OOK!!!

d0h kom naar jou kijken
pi_17269744
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:10 schreef jaspah het volgende:

[..]

d0h kom naar jou kijken

mooi werk!
pi_17269903
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:14 schreef jaspah het volgende:

[..]

ik ga offfok kga pitte daag

Zie je in de Kuip

welke dag ga je?

pi_17269941
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:15 schreef Marco_Borsato het volgende:

[..]

Zie je in de Kuip

welke dag ga je?

16 jij?
pi_17270020
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:16 schreef jaspah het volgende:

[..]

16 jij?

domme vraag natuurlijk jij bent er elke dag

als jij er niet zou zijn dan zou er niemand komen maar goed zie je de 16e daag

pi_17270045
tot ziens,

tot de volgende keer in mijn topic

pi_17270086
Mag het wat minder msn'erig en meer over Borsato.
pi_17270111
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:21 schreef Seborik het volgende:
Mag het wat minder msn'erig en meer over Borsato.
Marco is liev
pi_17270269
Heb even gezocht, kan de mp3 nog nergens vinden.

Heb geduld.

pi_17270290
En er wordt hier niet in mp3's gehandeld.
pi_17270500
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:26 schreef Seborik het volgende:
En er wordt hier niet in mp3's gehandeld.
Je mist je PI.
pi_17307115
Wat een mooi nummer van Marco B. en Do.
Ik ben trouwens 12 juni in de Kuip en 3 juni in sportpaleis.
pi_18109155
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:23 schreef Toad het volgende:
Wat een mooi nummer van Marco B. en Do.
Ik ben trouwens 12 juni in de Kuip en 3 juni in sportpaleis.
ik ook
pi_18109574
hoi marco

kheb je dvd
pi_18109659
ik ook

nummer 3 en 7 zijn het beste
pi_18114084
Hey, ik doe mee aan de kick

DVD & CD aanwezig!

Helemaal te gek!

pi_18115674
idd, die liedjes zijn echt heel goed. heb jij nog favo nummers?

ik vind nummer 1,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13 het best
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_18115976
Als alle lichten zijn gedoofd
pi_18116037
ja die is mooi, vooral dat stuk waarin ie zingt:

"Met een diepe buiging neem ik afscheid
Bedank nog één keer mijn publiek
Mijn grootste liefde dank ik als laatste
Zonder jou stond ik hier niet"
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_18120097
Mijn favo's: 1,3,4,6,7,8,10,12,13
Alhoewel ik Theo's clip bij 13 niet echt geslaagd vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')