Alle wistjes en weetjes kun je hier kwijt. Lekker keuvelen over zijn wereldhits? Hier is de plek!
Marco doet ook goed werk voor Warchild voor degene die dat nog niet wisten!
weet iemand van wie marco het nummer "stapel op jou" heeft gecoverd?
quote:*stiekum meehoopt*
Op maandag 6 januari 2003 18:57 schreef Salvad0R het volgende:
ik hoop stiekem dat het hier heel stil blijft.
quote:Ik ook, maar als we allemaal zo gaan posten schiet het natuurlijk niet op.
Op maandag 6 januari 2003 18:59 schreef MrLucca het volgende:*stiekum meehoopt*
Daarom vanaf nu een stop-het-posten?
Marco is superrrrrr
Ik ben naar het concert geweest in de kuip
echt superrrrr
quote:haha wat een lol
Op maandag 6 januari 2003 19:06 schreef SCH het volgende:
Dat is toch die minnaar van Sita?
quote:Dat klopt wel ja dat het ook de band is en de tekstschrijver
Op maandag 6 januari 2003 19:08 schreef Roscoo het volgende:
Marco is okee maar vergeet niet dat hij maar een klein deel is van een heel bijzonder project. Ik zie dat project als een band die toevallig Marco Borsato als zanger heeft. Zonder deze band en zonder de teksten van John Ewbank is Marco helemaal nergens. Neemt niet weg dat ik al z'n cd's heb en zeer veel respect voor hem heb.
quote:AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHH - dat zoontje rechts - zielig - zou dat nog goedkomen
Op maandag 6 januari 2003 19:15 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]De familie Borsato bij elkaar
quote:Zeg SCH, kruip jij eens gauw terug onder die grote steen van je!!
Op maandag 6 januari 2003 19:50 schreef SCH het volgende:AAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHH - dat zoontje rechts - zielig - zou dat nog goedkomen
![]()
Jordi is liev namelijk
> move to ONZ
quote:Ja, die reacties kennen we nu wel, beetje respect voor elkaars smaak zou niet verkeerd zijn...
Op maandag 6 januari 2003 20:42 schreef amnesiac het volgende:
Wat doet dit topic in muziek> move to ONZ
quote:Jordi - natuurlijk - kan niet missen - waar hebben ze die gevonden joh
Op maandag 6 januari 2003 20:41 schreef robh het volgende:[..]
Zeg SCH, kruip jij eens gauw terug onder die grote steen van je!!
Jordi is liev namelijk
Ja dat weet ik.
Oorspronkelijk heet het nummer Abita in Te en is van Gatto Panceri.
En wat Marco betreft... respect vind ik. Die vent heeft toch al veel mooie dingen geflikt en is altijd zichzelf gebleven.
quote:Cool, dus toch.
Op maandag 6 januari 2003 23:09 schreef Antarcticas het volgende:
Oorspronkelijk heet het nummer Abita in Te en is van Gatto Panceri.
quote:Oorspronkelijk heet het nummer Abita in Te en is van Gatto Panceri.
Op maandag 6 januari 2003 23:09 schreef Antarcticas het volgende:
weet iemand van wie marco het nummer "stapel op jou" heeft gecoverd?
Dank je!
quote:ach nee toch. de enige reden om het voor MB op te nemen is dat hij niet zo maar succes heeft gekregen, maar er hard voor gewerkt heeft.
Op maandag 6 januari 2003 23:18 schreef Jane het volgende:
Alhoewel ik geen cd's van hem heb en ook waarschijnlijk niet ga kopen, ga ik het toch voor de man opnemen. Ik vind het wel één van de betere Nederlandse artiesten en heb wel respect voor hem, zeker als live-performer.
Groetjes Zoe
Groetjes Viv
quote:Jamai en Jim > concurrentie ??
Op donderdag 1 mei 2003 21:11 schreef Elevation het volgende:
Tsja.. Marco Borsato.. Neerlands beste zanger!
Geen wonder zonder concurrentie![]()
quote:Die 2 jochies? Serieuze concurrentie? Dat meen je toch niet hé?
Op donderdag 1 mei 2003 21:15 schreef hardsilence het volgende:[..]
Jamai en Jim > concurrentie ??
Borsato is gewoon de beste!
Bij gebrek aan beter.
Ben toen ook daar geweest in de kuip..backstage, op en rond het podium enzo. Was echt super.
Ik ben geen fan, maar vind dat hij zeker aardige nummers heeft (gezongen). Marco is een gewoon normaal mens die niet de ster uithangt. Zijn concert in de kuip was gigantisch. Zoveel mensen en zoveel sfeer. De DVD is ook voor niet fans zeker een aanrader.
gewoon een zeer goede artiest en buiten dat een aardig normaal mens
quote:Nee, ik sprak even voor andere, naar mijn idee zijn hun totaal geen concurrentie en zullen het never worden!!!
Op donderdag 1 mei 2003 21:25 schreef Elevation het volgende:
Die 2 jochies? Serieuze concurrentie? Dat meen je toch niet hé?Borsato is gewoon de beste!
Bij gebrek aan beter.
quote:Oeiii TOEN wilde ik met je ruilen
Op donderdag 1 mei 2003 22:24 schreef Echoes het volgende:
En we waren vrij close met Marco. Veel bellen met hem en veel regelen voor hem als er wat voor internet gemaakt moest worden.
quote:Oeehhhh kennen we daarmee ruilen dan ??
Op zaterdag 3 mei 2003 00:27 schreef Echoes het volgende:
haha tjahEn ik heb verder helemaal nix met hem haha.
Heb als dank die Onderweg DVD+CD+boek pakket gehad met handtekening en een dank je welHoes en boek beide gesigneerd..
quote:Vertel me ff hoe ik daaraan moet komen
Op dinsdag 6 mei 2003 10:35 schreef Echoes het volgende:
Ik zou het alleen ruilen voor handtekening van Pink Floyd leden misschien.
als ikhet goed heb..suc6 met zoeken haha
Deze foto staat in Kinderen, echt zo lievv
De teksten vind ik dan ook heel erg mooi, maar dat ligt niet zo zeer aan Marco.
quote:Jij zou het nooit zo ver geschopt hebben, ook al had je John naast je!
Op maandag 25 augustus 2003 19:20 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk wel een beetje fout hoor.
Volgens mij zou Marco niks zijn zonder zijn John Ewbank.De teksten vind ik dan ook heel erg mooi, maar dat ligt niet zo zeer aan Marco.
"Wat gaat de tijd toch snel! Want op 23 september werd onze kleine grote vent alweer twee jaar! We hadden het een paar dagen eerder al gevierd, en dat is maar goed ook gezien de temperaturen buiten. Samen met familie en vrienden hebben we Senna heerlijk in het zonnetje gezet. We hadden spring- en glijkussens waardoor het een echt groot kinderfeest werd. Echt zo'n feest wat je je zelf ook graag kado zou willen doen...! Senna heeft in ieder geval genoten!"
Eerder dit jaar ben ik voor de vierde keer afgereisd naar een voormalig oorlogsgebied waar War Child werkzaam is. In Eritrea hebben we ruim een week heel veel bekeken, veel gefotografeerd en uiteraard heel veel gefilmd. Op 8 oktober wordt deze documentaire uitgezonden en ik zou het fijn vinden als je tijd kon vinden om te gaan kijken.
Dat de ene kant van Afrika het andere niet is, bewees deze reis wel. Waar Sierra Leone wel droge plekken had maar ook erg groen was, zo droog, ruig en ruw was Eritrea. Aangezien het er drie regenseizoenen lang niet geregend heeft, is het nu zelfs extreem droog. De groepen met kinderen waar War Child mee werkt zijn vooralsnog erg groot. Later zullen dit kleinere groepen worden maar aangezien War Child altijd werkt vanuit de plaatselijke cultuur is deze keer niet muziek maar sport de creatieve therapie waar we met name vanuit zijn gegaan. Dansen en sport zijn in de cultuur van Eritrea van groot belang en hoewel muziek daar zeker toe kan bijdragen ligt de nadruk daar nu niet op.
In de documentaire bezoek ik dus kinderen en workshops in de vluchtelingenkampen in Eritrea. Tevens heb ik in de documentaire een ontmoeting met oud-profvoetballer Johan Cruyff. Samen bespreken we het nut van sportactiviteiten voor kinderen die een oorlog hebben meegemaakt. Woensdag 8 oktober dus bij de Tros op Nederland 2!
Afscheid is de nieuwe single van Marco, en vanaf begin December in de winkels verkrijgbaar.
De titel klinkt een beetje treurig maar is dat absoluut niet, want Marco zingt: 'Afscheid nemen bestaat niet..'.
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Vooruitstrevend misschien, maar zijn Borsato-fans nu bijvoorbeeld gedwongen om een dvd-speler in hun auto te monteren om daar hun favoriete artiest te beluisteren? Enige andere optie is dat ze de nieuwe muziek eerst gaan downloaden en zelf branden. Of zie ik het verkeerd?
En als het geen succes is gaat die weer gewoon cd's maken
Overigens heeft die ook bekend gemaakt om iig 9 juni 2004 een concert in de Kuip te geven. Kaarten voor dat concert zijn alleen te krijgen via een sponsor.
17 januari worden mee concerten bekend gemaakt.
Zoals jullie weten heb ik het afgelopen jaar keihard gewerkt aan mijn nieuwe album. Ik zag het album als een uitdaging; een vernieuwende, grensverleggende plaat maken. Maar ik wilde méér! Ik wilde een nieuwe dimensie toevoegen aan het maken van een muziekalbum...
Eerder dit jaar kwam 'Onderweg, Live in de Kuip' uit op dvd. De verkopen van dit schijfje verraste vriend en vijand, want met ruim 200.000 verkochte dvd's is het de bestverkochte muziekdvd in Nederland en België. De impact van de combinatie van beeld en geluid op dit kwaliteitsniveau inspireerde me om een nieuwe uitdaging aan te gaan!
Ik wilde bij elk van de dertien liedjes die op het nieuwe album komen, een korte film maken. De songs staan dan ook niet op zichzelf, maar hebben een rode draad die gebruikt wordt voor de verfilming. Ieder liedje zal dientengevolge van een eigen clipje voorzien worden welke door een Nederlandse topregisseur zal worden gemaakt. Door dit unieke uitgangspunt zal het nieuwe album dan ook op dvd verschijnen!
Nederlandse filmmakers als Johan Nijenhuis (Liever verliefd, Volle Maan, Costa!), Dick Maas (De Lift, Amsterdamned, Flodder) en Theo van Gogh (Terug naar Oegstgeest, Vals Licht, Interview) zullen hun artistieke bijdrage leveren en ieder zal op eigen wijze de filmpjes vorm geven.
De ongekende verkopen van de dvd Live in de Kuip hebben bewezen dat ook jullie, de fans, vinden dat muziek op het medium dvd volledig tot zijn recht komt.
Om dit unieke project budgettair mogelijk te maken zijn we een partnership aangegaan met hoofdsponsor BelCompany, en de merken Samsung en Orange.
Dat betekent dat hoewel de kosten van het maken van een dvd als deze weliswaar hoger liggen dan normaal, de prijs voor de consument conform de markt blijft.
Een ander voordeel van dit partnership voor jullie, is dat de BelCompany de exclusieve synchronisatierechten verwerft, wat betekent dat exclusieve ringtones van het nieuwe album en ook streaming video voor op de telefoontoestellen opeens tot de mogelijkheden behoren! Ook zal BelCompany onder haar klanten concertkaarten inzetten en ook Samsung en Orange zullen met superacties komen! De nieuwe plaat zal in beperkte oplage ook op CD uitkomen, maar deze zal uitsluitend via acties van eerder genoemde sponsors te verkrijgen zijn.
Ik ben zelf dus uitermate enthousiast! Het clipje dat bij het liedje 'Afscheid' komt, wordt gemaakt door niemand minder dan Dick Maas en een dezer dagen zullen we aan de opnamen starten. Ik ben er van overtuigd dat alle filmpjes kleine juweeltjes worden, zoals ook de liedjes dat zijn.
Al met al wordt de dvd die ik in maart 2004 in de winkels
verwacht volgens mij een artistiek hoogtepunt en ik kan
niet wachten om hem aan jullie te presenteren!
Marco.
Eerder schreef ik al dat we wederom naar Antwerpen zullen komen om het Sportpaleis op zijn grondvesten te laten schudden. Inmiddels kan ik jullie vertellen dat de voorverkoop zal starten op 17 januari 2004 en het showtime zal zijn op zaterdag 5 juni 2004! Tevens is het zo dat de BelCompany met wie ik een partnership ben aangegaan, een volledig Kuipconcert heeft uitgekocht! Op woensdag 9 juni 2004 zullen we dus wederom in de Kuip staan, al zijn kaarten hiervoor niet te koop...
Er zullen later dit jaar acties bekend gaan worden, en deze acties zal ik uiteraard ook op mijn website melden.
De acties zijn gerelateerd aan BelCompany, Samsung en Orange en zeker de moeite waard!
Marco.
Zondag 9 november wordt het Friends for War Child concert uitgezonden! Dit gebeurt om 21:00 bij RTL 4 en is beslist de moeite van het kijken waard!
@ 't maken van de nieuwe clip
quote:zie bovenstaandDe nieuwe single 'Afscheid' ligt binnenkort in de winkels. Vanaf 17 november zullen de radiostations hem laten horen en er wordt gestreeft om de single de eerste week van december in de schappen te hebben liggen.
Op zondag 9 november 2003 12:14 schreef Jane het volgende:
Ik neem aan dat M. Borsato trouwens nog wel cd-singles zal uitbrengen? Niet dat dat nu zo'n geweldige markt is, maar zonder single kun je geen hit scoren in de Top 40 toch? Of zijn de regels veranderd?
Afscheid nemen bestaat niet
Ik ga wel weg maar verlaat je niet
Mijn lief, je moet me geloven
Al doet het pijn
Ik wil dat je me los laat
En dat je morgen weer verder gaat
Maar als je eenzaam of bang bent
Zal ik er zijn
Ik kom als de wind die je voelt en de regen
Volg wat je doet als het licht van de maan
Zoek me in alles dan kom je me tegen
Fluister mijn naam
En ik kom eraan
Zie wat onzichtbaar is
Wat je gelooft is waar
Open je ogen maar
En dan zal ik bij je zijn
Alles wat jij moet doen
Is mij op mn woord geloven
Ik kom als de wind die je voelt en de regen
Volg wat je doet als het licht van de maan
Zoek me in alles dan kom je me tegen
Fluister mijn naam
En ik kom eraan
Kijk in de lucht
Kijk naar de zee
Waar je ook zult lopen, ja, ik loop met je mee
Iedere stap en ieder moment
Waar je dan ook bent
Wat je ook doet
Waar je ook gaat
Wanneer je me nodig hebt
Fluister gewoon mijn naam
En ik kom eraan
Je zwijgt en lacht
verzacht de pijn voor even
totdat, ik weer ontwaak
met niets... alleen
De tijd, heeft spijt
dat hij zich heeft vergist
Zelfs de wind,
huilt van pijn
heeft jou gemist
De maan, verdwijnt
Laat mij met lege handen
De maan, ze neemt je mee
En laat mij... alleen
Ook zal er een maxi-single verschijnen, en deze zal zelfs een third track hebben: 'Lentesneeuw'
Yeah, baby! Ik kijk er naar uit!
Toen ik nog niet maar metal luisterde vond ik die eerste nummers van Marco Borsato toch wel de beste pop-nummers voor die tijd.
Ik gok dit keer in ieder geval op Do
quote:Dat lijkt me inderdaad gezien de single samen met haar. Ik gok niet, ik weet het zeker. Do gaat daar komen.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:37 schreef Echoes het volgende:
En wie denken jullie dat er nog meer komt spelen? Vorige keer deed Blof mee (was steengoed!), Trijntje en Sita.Ik gok dit keer in ieder geval op Do
niet seure want heb de dvd al besteld!
thnx alvast!
quote:ik ook
Op dinsdag 17 februari 2004 22:08 schreef jaspah het volgende:
*naar kuip gaat![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 17-02-2004 22:20]
quote:d0h kom naar jou kijken
Op dinsdag 17 februari 2004 22:10 schreef Marco_Borsato het volgende:[..]
IK OOK!!!
![]()
![]()
![]()
quote:mooi werk!
Op dinsdag 17 februari 2004 22:10 schreef jaspah het volgende:[..]
d0h kom naar jou kijken
quote:Zie je in de Kuip
Op dinsdag 17 februari 2004 22:14 schreef jaspah het volgende:[..]
ik ga offfok kga pitte daag
welke dag ga je?
quote:16 jij?
Op dinsdag 17 februari 2004 22:15 schreef Marco_Borsato het volgende:[..]
Zie je in de Kuip
welke dag ga je?
quote:domme vraag natuurlijk jij bent er elke dag
Op dinsdag 17 februari 2004 22:16 schreef jaspah het volgende:[..]
16 jij?
als jij er niet zou zijn dan zou er niemand komen maar goed zie je de 16e daag
quote:Marco is liev
Op dinsdag 17 februari 2004 22:21 schreef Seborik het volgende:
Mag het wat minder msn'erig en meer over Borsato.
quote:Je mist je PI.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:26 schreef Seborik het volgende:
En er wordt hier niet in mp3's gehandeld.
ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2004 10:23 schreef Toad het volgende:
Wat een mooi nummer van Marco B. en Do.
Ik ben trouwens 12 juni in de Kuip en 3 juni in sportpaleis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |