Ik heb altijd slingers en ballonnen hangen, dan lijkt het nog watquote:Op woensdag 17 april 2019 10:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen wakker worden is nooit geen feestje.
Mijn wekker is een confettikanonquote:Op woensdag 17 april 2019 10:13 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd slingers en ballonnen hangen, dan lijkt het nog wat
Wel een goed idee eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 10:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mijn wekker is een confettikanon
Alleen de rommel die je ervan hebt is wat minder.quote:
Schoonmaakster huren.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen de rommel die je ervan hebt is wat minder.
Ik laat een lopende band installeren die mij 2 minuten voor de wekker gaat met bed en al naar een ruimte brengt waar het kanon kan afgaan en zodra het afgegaan is er 2 luiken openklappen waardoor de confetti in een confettigat valt.quote:
Dat klinkt als een dure installatie.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik laat een lopende band installeren die mij 2 minuten voor de wekker gaat met bed en al naar een ruimte brengt waar het kanon kan afgaan en zodra het afgegaan is er 2 luiken openklappen waardoor de confetti in een confettigat valt.
Het is het dubbel en dwars waard.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een dure installatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |