abonnement Unibet Coolblue
pi_186294103
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:11 schreef Saekerhett het volgende:
Of gewoon kappen met die belachelijke play-offs en extra belasting. Gewoon net als in de Premier League. Dat is toch een prima systeem? Je moet niet vernieuwen om het vernieuwen.
Gaat enkel om tv rechten en dus geld.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 18 april 2019 @ 15:17:11 #252
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_186294116
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
afcbournemouth twitterde op donderdag 18-04-2019 om 10:35:01 Owing to their progression in the Champions League, a new date for our Premier League home game against Tottenham will be announced in due course.Fixture was previously scheduled for Monday 6th May.#afcb 🍒 https://t.co/o7RJX21q5V reageer retweet
Niet moeilijk doen aldus de FA.
In elk land wordt dit gedaan zonder problemen, maar in Nederland hebben mensen vaak moeite met het grotere plaatje.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Forum Admin donderdag 18 april 2019 @ 15:17:57 #253
35723 crew  GGMM
pi_186294132
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:09 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ongeacht of PSV of Ajax tweede wordt, is het nadelig voor de ploeg die voorrondes CL moet gaan spelen.

Je wilt je spelers natuurlijk wat rust geven voor ze op moeten komen dagen voor de nations league, nietwaar?

In het artikel van ED wordt er over PSV gesproken omdat wij, als er geen hele gekke dingen gebeuren, tweede worden.

Mocht het er naar uit zien dat Ajax tweede wordt, dan moeten jullie voorrondes spelen. Dan hadden jullie het ook fijn gevonden om de spelers wat meer rust te geven.
Oke, wel eens.

Al vind ik nog steeds dat wanneer het een week langer doorgaat er voldoende rust is, en dat het aantal spelers dat aan de nation league meedoet redelijk beperkt is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186294156
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV - Heracles dan ook maar op die vrijdag spelen.
PSV speelt de dag ervoor uit bij Willem II. Kun je hoogstens naar de dinsdag ervoor verplaatsen. Maar dat kan ook weer niet want PSV speelt de zondag ervoor (dus komende zondag) weer thuis tegen ADO. _O-
En dan zou je de wedstrijden van Emmen en Excelsior (voor De Graafschap) ook naar vrijdag moeten verplaatsen. Lijkt dus allemaal onbegonnen werk.
Die doordeweekse speeldag volgende week komt ook ontiegelijk klote uit he _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_186294163
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oke, wel eens.

Al vind ik nog steeds dat wanneer het een week langer doorgaat er voldoende rust is, en dat het aantal spelers dat aan de nation league meedoet redelijk beperkt is.
Ben je het met me eens dat de wedstrijd van Ajax en de Graafschap verplaatsen naar vrijdag de beste optie is?

Voetbalsentimenten buiten beschouwing gelaten, is het toch niet te doen om 38 bedrijven hun hele planning, schema en werknemersbezetting te laten wijzigen. Om over gemeentes en politiekorpsen nog maar niet te hebben.
  Forum Admin donderdag 18 april 2019 @ 15:22:08 #256
35723 crew  GGMM
pi_186294183
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ben je het met me eens dat de wedstrijd van Ajax en de Graafschap verplaatsen naar vrijdag de beste optie is?

Voetbalsentimenten buiten beschouwing gelaten, is het toch niet te doen om 38 bedrijven hun hele planning, schema en werknemersbezetting te laten wijzigen. Om over gemeentes en politiekorpsen nog maar niet te hebben.
Yes, eens.

Hopelijk wordt dat ook zo besloten.

En het is te hopen dat 2 andere clubs bij een bepaald resultaat dan niet bewust gelijk kunnen gaan spelen oid :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186294307
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Yes, eens.

Hopelijk wordt dat ook zo besloten.

En het is te hopen dat 2 andere clubs bij een bepaald resultaat dan niet bewust gelijk kunnen gaan spelen oid :')
Dat zou betekenen dat PSV op dat moment 4 punten boven Ajax staat, waardoor een winst voor PSV niet meer nodig is om kampioen te zijn en AZ eventueel nog boven Feyenoord kan eindigen. Dat bedoel je?
  Forum Admin donderdag 18 april 2019 @ 15:35:13 #258
35723 crew  GGMM
pi_186294364
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:31 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat PSV op dat moment 4 punten boven Ajax staat, waardoor een winst voor PSV niet meer nodig is om kampioen te zijn en AZ eventueel nog boven Feyenoord kan eindigen. Dat bedoel je?
Ik bedoelde meer dat als De Graafschap vrijdag verliest (die wordt dan eerder gespeeld toch?) Dat dan bijvoorbeeld Emmen en Fortuna tegen elkaar spelen en aan een gelijkspel genoeg hebben om degradatie te ontlopen.

Maar ik ken het programma niet verder, dus hoop maar dat vrijdag voor iedereen akkoord is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186294407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat als De Graafschap vrijdag verliest (die wordt dan eerder gespeeld toch?) Dat dan bijvoorbeeld Emmen en Fortuna tegen elkaar spelen en aan een gelijkspel genoeg hebben om degradatie te ontlopen.

Maar ik ken het programma niet verder, dus hoop maar dat vrijdag voor iedereen akkoord is
Ah, aan die kant van de competitie heb ik het nog niet bekeken. De puntenverdeling van de clubs die nu strijden om degradatie is dusdanig dat daar nu nog geen voorspelling over te doen is.

In het geval van Ajax/PSV, lijkt het me dat er voor geen van beide een situatie zal komen waarin een gelijkspel zekerheid genoeg kan geven voor een kampioenschap. (tenzij PSV nu weer een of andere debiele wedstrijd compleet verneukt :') )
pi_186294419
quote:
99s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ah, aan die kant van de competitie heb ik het nog niet bekeken. De puntenverdeling van de clubs die nu strijden om degradatie is dusdanig dat daar nu nog geen voorspelling over te doen is.
Het is inderdaad belangrijker voor de rechterkant.
Tussen Ajax en PSV kun je nog wat lulverhalen ophangen over het psychologisch voordeel voor een van beide, maar aan de rechterkant maakt het nogal een verschil of je speelt voor winst of gelijkspel.
pi_186294433
En het is nog voorlaatste ronde. Ik snap de KNVB wel, maar we zijn praktisch de enige competitie die die ronde al gelijk laat lopen.
pi_186294435
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:39 schreef Adames het volgende:

[..]

Het is inderdaad belangrijker voor de rechterkant.
Tussen Ajax en PSV kun je nog wat lulverhalen ophangen over het psychologisch voordeel voor een van beide, maar aan de rechterkant maakt het nogal een verschil of je speelt voor winst of gelijkspel.
Lijkt me voldoende reden voor de KNVB om dat niet als optie te zien eigenlijk zonder het hele programma op te schuiven.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 18 april 2019 @ 15:41:01 #263
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186294439
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

PSV speelt de dag ervoor uit bij Willem II. Kun je hoogstens naar de dinsdag ervoor verplaatsen. Maar dat kan ook weer niet want PSV speelt de zondag ervoor (dus komende zondag) weer thuis tegen ADO. _O-
En dan zou je de wedstrijden van Emmen en Excelsior (voor De Graafschap) ook naar vrijdag moeten verplaatsen. Lijkt dus allemaal onbegonnen werk.
Die doordeweekse speeldag volgende week komt ook ontiegelijk klote uit he _O-
Echt ontzettend dom die twee midweekse speelrondes in april.
Oh.
pi_186294466
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Echt ontzettend dom die twee midweekse speelrondes in april.
Wij hebben ook geen inzicht in hoe zo'n kalender wordt gemaakt.
Als Ajax in het begin van het jaar daar al bezwaar op had aangetekend, dan is het voor de KNVB een ander verhaal dan wanneer een Ajax of PSV juist erg stuurden op het volproppen van April.
  donderdag 18 april 2019 @ 15:44:08 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186294481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:42 schreef Adames het volgende:

[..]

Wij hebben ook geen inzicht in hoe zo'n kalender wordt gemaakt.
Als Ajax in het begin van het jaar daar al bezwaar op had aangetekend, dan is het voor de KNVB een ander verhaal dan wanneer een Ajax of PSV juist erg stuurden op het volproppen van April.
Dan is het dom van Ajax of PSV in dat geval.

Je wil toch sowieso altijd ruimte houden om ergens een wedstrijd in te halen, komt ook zo vaak voor door sneeuwval of weet ik het wat. Dus moet je niet alles op het einde al volproppen als er dan weinig ruimte is om het in te halen.
Oh.
pi_186294591
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Echt ontzettend dom die twee midweekse speelrondes in april.
Idd, had het dan bij maximaal eentje gehouden. In feb/mrt zijn er volgens mij nog wel wat weken geweest waarin je een midweekse speeldag had kunnen plannen (weken zonder Europees voetbal, bekervoetbal en interlands). Maar goed, dit is achteraf gelul.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_186294660
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Echt ontzettend dom die twee midweekse speelrondes in april.
Wat is er mis met een weekje (of twee) eerder beginnen? Komen de Nederlandse clubs misschien ook wat beter voor de dag in de voorrondes in Europa.

Te weinig tijd tussen eind competitie-begin competitie is sowieso al onzin, want de clubs waarvoor dat echt rullevant is vanwege veel internationals (PSV/Ajax) beginnen alsnog eerder vanwege voorrondes CL.
  donderdag 18 april 2019 @ 16:05:08 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186294765
quote:
De KNVB heeft een oplossing gevonden voor het knelpunt in het Eredivisie-speelschema dat werd veroorzaakt door de halvefinaleplaats van Ajax in de Champions League. Speelronde 33 wordt verschoven naar woensdag 15 mei. Speelronde 34 blijft staan op zondag 12 mei. De clubs moeten het plan nog wel bespreken met gemeenten en politie.

Het uitduel met De Graafschap stond oorspronkelijk gepland op zondag 28 april, net als alle andere wedstrijden van de 33ste speelronde die tegelijk moeten worden afgewerkt. Aanvankelijk was er sprake van dat de wedstrijd van Ajax als enige zou worden verschoven naar vrijdag 26 april, maar dat was geen optie door de massale politie-inzet die nodig is voor Koningsnacht.

De wedstrijd laten staan op de oorspronkelijke datum was ook niet mogelijk, omdat de hersteltijd tot de heenwedstrijd tegen Tottenham Hotspur op dinsdag 30 april te kort was. Nu is er dus een oplossing gevonden door de KNVB, die voorafgaand aan de kwartfinales tegen Juventus het programma van de Eredivisie ook al aanpaste in het belang van het Nederlandse voetbal.
pi_186294769
Woensdag 15 mei, prima oplossing. :)

(al is het wel minder voor het direct kunnen vieren van een Kampioensfeest).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_186294773
Prima opgelost, topic kan dicht.
pi_186294787
_O- _O-

Wat een land.
  Redactie Sport donderdag 18 april 2019 @ 16:07:11 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_186294806
Doordeweeks, joepie :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 18 april 2019 @ 16:07:12 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186294808
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
_O- _O-

Wat een land.
Met je Brexit. :D
  donderdag 18 april 2019 @ 16:07:24 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186294810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doordeweeks, joepie :{
Prima oplossing.
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 16:07:32 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186294815
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
_O- _O-

Wat een land.
Brexit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_186294827
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Jammer dat ze voor de andere clubs die doordeweekse competitiedag dan niet naar het weekend halen.
  donderdag 18 april 2019 @ 16:08:50 #277
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186294839
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jammer dat ze voor de andere clubs die doordeweekse competitiedag dan niet naar het weekend halen.
De clubs zullen wel tegelijkertijd hebben willen spelen. Ook wel begrijpelijk gezien de belangen qua degradatie e.d.
pi_186294850
De Graafschap-Ajax wordt de laatste competitiewedstrijd.

Dit meen ik eerder te hebben gezien.
  donderdag 18 april 2019 @ 16:09:47 #279
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186294856
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:09 schreef Bolasie het volgende:
De Graafschap-Ajax wordt de laatste competitiewedstrijd.

Dit meen ik eerder te hebben gezien.
Ik hoop dat de Graafschap degradeert.
pi_186294858
quote:
Het huidige seizoen heeft een uniek en ongekend verloop. Iets wat vooraf door weinigen voor mogelijk werd gehouden, is toch gebeurd: één Nederlandse club staat in de halve finale van de Champions League, de finale van de TOTO KNVB Beker én is in de race voor het kampioenschap van de Eredivisie. Directeur betaald voetbal Eric Gudde legt uit waarom wijzigingen in de speeldata daardoor onvermijdelijk zijn.

"Bij de totstandkoming van de speeldagenkalender voor het seizoen 2018/2019 zijn de wensen van de clubs geïnventariseerd. In gezamenlijkheid werd besloten dat het schrappen van een midweekse speelronde voorrang moest krijgen ten opzichte van die hele kleine kans dat een van de clubs zo ver zou komen in de Champions League."

"Nu dit met Ajax toch het geval is, blijkt dat er aan het eind van het seizoen geen ruimte meer is om eenvoudig met eredivisiewedstrijden uit te kunnen wijken naar alternatieve data. Na wekenlang alle mogelijke oplossingen te hebben verkend, zijn de overgebleven scenario’s vandaag voorgelegd aan de clubs. Dit omdat alle clubs aan de basis stonden van het competitieprogramma en nu ook allemaal te maken krijgen met speeldata die hoe dan ook veranderen.”

Wat is nu het plan?
We hebben verschillende scenario’s besproken. We willen een sportieve afsluiting, dat is het uitgangspunt. Hiervoor willen we speelronde 33 verschuiven naar woensdag 15 mei (19.30 uur). Ook de play-offs voor promotie/degradatie en voor het Europese ticket zullen hierdoor verschuiven.

Worden deze wedstrijden verschoven zodat Ajax zich rustig kan voorbereiden op de halve finale van de Champions League?
Nee, dit wordt gedaan om aan de samen afgesproken voorwaarde van minimaal twee volledige dagen rust tussen twee wedstrijden te kunnen voldoen. Dat is het uitgangspunt voor onze competitieplanning. Dat geldt voor alle clubs en dat geldt voor alle competities waarin ze spelen; eredivisie, bekertoernooi en Europees voetbal. Daarnaast is er het uitgangpunt dat we ten behoeve van een eerlijk verloop van de competitie er zo lang mogelijk aan vasthouden dat op de laatste twee speeldagen alle clubs tegelijkertijd in actie komen.

Zijn de clubs het allemaal eens met deze wijzigingen?
We lopen tegen een probleem aan waarbij de makkelijke oplossing niet bestaat. De opties met de minste consequenties zijn de afgelopen weken uitgewerkt en intensief besproken met (direct) betrokken clubs en partijen, maar waren om diverse redenen voor partijen niet in te vullen. Aan de opties die nu overblijven kleven meer nadelen. We zijn ons er daarom van bewust dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te stellen, maar er moet een knoop doorgehakt worden.

Is de KNVB tevreden met de uiteindelijke beslissing?
Van volle tevredenheid kan geen sprake zijn, want dit is uiteindelijk voor geen van de betrokkenen prettig. Wat wel erg prettig is, is de reden waarom dit nodig was: de halve finaleplaats van Ajax in de Champions League. Niet alleen Ajax, maar het hele Nederlandse voetbal profiteert hiervan.

In deze heeft de KNVB zijn rol gepakt als organisator van de competitie, het belang van de clubs zoveel als mogelijk dienend én in overleg met de betrokken clubs.

Zijn deze data nu helemaal definitief?
Met alle clubs is nu dit besluit besproken, maar zij moeten dit uiteraard nog overleggen met de gemeentes en politie. We hebben vooraf alle belangen meegewogen dus denken dat het zo haalbaar is.

Waarom kan De Graafschap – Ajax niet op de oorspronkelijke datum, zondag 28 april, worden gespeeld?
Met het oog op de halve finale van de Champions League die op dinsdag 30 april wordt gespeeld, kunnen we het eerder overeengekomen uitgangspunt van de twee volledige dagen rust tussen twee wedstrijden niet nakomen.

Waarom wordt niet alleen de wedstrijd De Graafschap – Ajax naar achteren geschoven?
Dat zou betekenen dat alleen deze wedstrijd na 12 mei gespeeld wordt. Clubs en fans verdienen een eerlijk en zo spannend mogelijk slot van de competitie, vandaar het uitgangspunt van tegelijkertijd spelen op de laatste twee speeldagen. Ajax speelt voor het kampioenschap en De Graafschap verkeert in de gevarenzone voor degradatie. Niet alleen zou de ontknoping dan blijven steken op één wedstrijd die later wordt gespeeld, hierdoor krijgt De Graafschap ook meer tijd om zich op deze voor hen wellicht beslissende wedstrijd voor te bereiden dan de andere degradatiekandidaten.

Waarom is het niet mogelijk dat De Graafschap – Ajax op 26 of 27 april wordt gespeeld?
Die data zijn de Koningsnacht en Koningsdag. Organisatorisch levert dit onoverkomelijke problemen op met onder meer de beschikbaarheid van de stewards en politie, waardoor het spelen van deze wedstrijd niet haalbaar is.

Kan de finale van de TOTO KNVB Beker nog worden verschoven?
Dat is vanwege afspraken met onder meer de betrokken gemeentes niet meer mogelijk. Bovendien is het ook niet (meer) nodig nu de UEFA de speeldatum voor de returnwedstrijd van de halve finale heeft vastgesteld op woensdag 8 mei. Tussen deze wedstrijd en de bekerfinale op zondag 5 mei zitten de eerdergenoemde twee volledige dagen rust.

Is er met de UEFA contact geweest over de data van de halve finales?
Wij hebben een verzoek bij hen neergelegd wetende dat de bekerfinale niet meer verschoven kon worden. Binnen hun reglementen hebben zij gekozen voor de dinsdag/woensdag-variant in plaats van de woensdag/dinsdag-mogelijkheid voor de halve finale wedstrijden van Tottenham Hotspur tegen Ajax. Reglementair en vanuit contractuele afspraken was een woensdag/woensdag-variant voor de UEFA onbespreekbaar. Zodoende is er voldoende ruimte (twee volledige dagen) met de finale van de TOTO KNVB Beker op zondag 5 mei.
KNVB.nl
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_186294865
"oplossing"
pi_186294871
'prima oplossing'

Aldus ajacieden
pi_186294884
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:09 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik hoop dat de Graafschap degradeert.
pi_186294889
Ook het hele idee dat heel Nederland meeprofiteert van het feit dat 1 club financieel veel succes boekt.

LOL.
  donderdag 18 april 2019 @ 16:11:28 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_186294893
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:09 schreef Bolasie het volgende:
De Graafschap-Ajax wordt de laatste competitiewedstrijd.

Dit meen ik eerder te hebben gezien.
Gelijkspelletje.
  Forum Admin donderdag 18 april 2019 @ 16:13:07 #286
35723 crew  GGMM
pi_186294916
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ook het hele idee dat heel Nederland meeprofiteert van het feit dat 1 club financieel veel succes boekt.

LOL.
Dat is (op de lange termijn) ook zo. (coëfficiënt, aanzien, geld..)

Dat mensen dat niet (willen) snappen is voor mij echt onbegrijpelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 18 april 2019 @ 16:13:34 #287
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186294924
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ook het hele idee dat heel Nederland meeprofiteert van het feit dat 1 club financieel veel succes boekt.

LOL.
Dat is ook zo.

Daar staat tegenover dat andere clubs mee gaan delen in de Europese bonussen. Clubs in de Europa League of Champions League dragen in eerste instantie vijf procent van hun inkomsten van de UEFA af aan een zogenaamd solidariteitsfonds. Bij overwintering wordt dat percentage teruggeschroefd tot 3,75 procent. Vijf procent van het FOX-geld gaat evenredig worden verdeeld.
pi_186294934
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

De clubs zullen wel tegelijkertijd hebben willen spelen. Ook wel begrijpelijk gezien de belangen qua degradatie e.d.
Nee bedoel de wedstrijden van komende week. Die van dinsdag, woensdag en donderdag. Niemand zit daar echt op te wachten. Voor de clubs die niet relevant zijn voor Ajax zou dat toch prima naar het weekend kunnen.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 18 april 2019 @ 16:14:51 #289
408813 crew  trein2000
pi_186294939
Doordeweeks :r
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 18 april 2019 @ 16:15:02 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186294943
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee bedoel de wedstrijden van komende week. Die van dinsdag, woensdag en donderdag. Niemand zit daar echt op te wachten. Voor de clubs die niet relevant zijn voor Ajax zou dat toch prima naar het weekend kunnen.
Ah op zo'n fiets, ja eens. Maar daar zullen ook wel weer haken en ogen aan zitten.
pi_186294948
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat is ook zo.

Daar staat tegenover dat andere clubs mee gaan delen in de Europese bonussen. Clubs in de Europa League of Champions League dragen in eerste instantie vijf procent van hun inkomsten van de UEFA af aan een zogenaamd solidariteitsfonds. Bij overwintering wordt dat percentage teruggeschroefd tot 3,75 procent. Vijf procent van het FOX-geld gaat evenredig worden verdeeld.
Geen gezeik, iedereen rijk.
  donderdag 18 april 2019 @ 16:15:48 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186294955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geen gezeik, iedereen rijk.
Ik snap ook wel dat dit voor clubs niet ideaal is maar Ajax kon er in deze ook niet zoveel aan doen.
pi_186294967
:')

Ze zijn compleet gek geworden in Zeist. Wat een debielen.
  Forum Admin donderdag 18 april 2019 @ 16:17:01 #294
35723 crew  GGMM
pi_186294968
quote:
9s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat dit voor clubs niet ideaal is maar Ajax kon er in deze ook niet zoveel aan doen.
Dat ook, ja. Ik vind dit wel echt slecht van de KNVB. (Al kan ik me ook voorstellen dat werkelijk niemand hier rekening mee gehouden had..)
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
:')

Ze zijn compleet gek geworden in Zeist. Wat een debielen.
Woest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 18 april 2019 @ 16:17:24 #295
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186294976
quote:
9s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat dit voor clubs niet ideaal is maar Ajax kon er in deze ook niet zoveel aan doen.
Wel. Gewoon verliezen.
pi_186294982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Woest.
Mja. Ik ga zelf niet, maar als ik wedstrijden zou bezoeken zou ik echt heel erg woest zijn (en er dan uiteraard een lange post op het FOK!forum over maken).
  donderdag 18 april 2019 @ 16:18:18 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186294986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Wel. Gewoon verliezen.
:D
pi_186294993
Hebben veel clubs dus 2,5 week "rust" straks
  donderdag 18 april 2019 @ 16:19:24 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186295002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Mja. Ik ga zelf niet, maar als ik wedstrijden zou bezoeken zou ik echt heel erg woest zijn (en er dan uiteraard een lange post op het FOK!forum over maken).
Zeik dan ook niet zo
  Forum Admin donderdag 18 april 2019 @ 16:22:50 #300
35723 crew  GGMM
pi_186295048
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Mja. Ik ga zelf niet, maar als ik wedstrijden zou bezoeken zou ik echt heel erg woest zijn
Dat valt nu wel mee gelukkig..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')