Is dat zo? Ajax kan dus niet als enige de één na laatste speeldag op zaterdag afwerken?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:58 schreef GGMM het volgende:
De hele één na laatste speelronde of de bekerfinale moet nu verplaatst wordenafhankelijk van wanneer Ajax moet.
De OP quotenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat zo? Ajax kan dus niet als enige de één na laatste speeldag op zaterdag afwerken?
Dat is koningsdagquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat zo? Ajax kan dus niet als enige de één na laatste speeldag op zaterdag afwerken?
Ai.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:58 schreef GGMM het volgende:
De hele één na laatste speelronde of de bekerfinale moet nu verplaatst wordenafhankelijk van wanneer Ajax moet.
Je mag volgens de regelementen simpelweg niet op zondag en dinsdag spelen. Moeten 2 dagen tussen zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef butz0rs het volgende:
Eredivisie is toch in het weekend en Champions League door de weekHoezo kunnen de professionals van Ajax hier niet tegen?
Dit UEFA zal de agenda moeten aanpassen op Ajax. De wedstrijd tegen Tottenham verplaatsen naar donderdagochtend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:24 schreef Embraer89 het volgende:
Het is trouwens gewoon een probleem van de Fifa, als hun Ajax in de halve finale willen moeten ze maar hun agenda aanpassen.
Ajax fan gespotquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag volgens de regelementen simpelweg niet op zondag en dinsdag spelen. Moeten 2 dagen tussen zitten.
Maar ga vooral door met je Ajax gejank. Was al bang dat ik dit topic voor niets had gemaakt.
Het verschil dient 48 uur te zijn, dus dat kan prima volgens de regels. Ik denk echter dat het niet gewenst is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag volgens de regelementen simpelweg niet op zondag en dinsdag spelen. Moeten 2 dagen tussen zitten.
Maar ga vooral door met je Ajax gejank. Was al bang dat ik dit topic voor niets had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |