Sowiesoquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liverpool-Ajax in de finale.
LFC
Vieze meuk kopenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Ahha white walker by johhny walker Nice ik ga kopen.
Gelukkig owe ik jou niets.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Myrr begint op Crack te lijken, geen fijn vooruitzicht
Je wordt nog eens een echte ventquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
Zowaar een voetbalwedstrijd zitten kijken. Mooi wel.
Hoewel ik niks heb gedaan, bedankt. Juventus heeft ook echt nauwelijks een kans gehad en dat vind ik nog het meest verrassende eigenlijk.quote:
zwakquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
Zowaar een voetbalwedstrijd zitten kijken. Mooi wel.
Ook knap dat je terugkomt van een achterstand, zo volwassen en zo zonder handrem met dank aan Amsterdamse arrogantiequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoewel ik niks heb gedaan, bedankt. Juventus heeft ook echt nauwelijks een kans gehad en dat vind ik nog het meest verrassende eigenlijk.
Geen idee hoe ze dat doen, maar op een één of andere manier doen ze dat al het hele seizoen in de CLquote:Op woensdag 17 april 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook knap dat je terugkomt van een achterstand, zo volwassen en zo zonder handrem met dank aan Amsterdamse arrogantie
Ajax is toch een maatje te groot voor de eredivisiequote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen, maar op een één of andere manier doen ze dat al het hele seizoen in de CL.
Ja nu moet je over paar dagen tegen Groningen, het contrast kan niet groter.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat doen, maar op een één of andere manier doen ze dat al het hele seizoen in de CL.
Heracles Almelo is gewoon beter dan Juventus en Real blijkt maar weerquote:Op woensdag 17 april 2019 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax is toch een maatje te groot voor de eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |