ik heb gehoord dat GGMM nu met vrienden naar de wedstrijd kijkt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat @:onlogisch nog niet zelfstandig een ban durft aan te vragen
Het is dus wachten op @:ggmm
Is ook lastig als je de bal amper hebt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:15 schreef Twiitch het volgende:
Vooralsnog lukt aanvallend echt helemaal niks.
Die is er niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat @:onlogisch nog niet zelfstandig een ban durft aan te vragen
Het is dus wachten op @:ggmm
Dat las ik ook, maar wat zou hij echt aan het doen zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat GGMM nu met vrienden naar de wedstrijd kijkt.
hand van poulsenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:14 schreef Wotte het volgende:
Schone even paar mannelijke tikjes uitdelen. Boel op scherp zetten dit dat.
Eerste kwartier overleeftquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Die mensen zijn thuis veel beter dan uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:16 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek he, tegen de beste defensie ter wereld. (Naast misschien Atletico, maar daar zijn een hoop jongens vaak geblesseerd)quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:15 schreef Twiitch het volgende:
Vooralsnog lukt aanvallend echt helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |