Hoe lang ben je al Juventus fan?quote:
Sinds Nedved.quote:
Die nemen we na vandaag al helemaal niet meer serieusquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jojo is dan ook voor die fraude club Twente.
okquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:11 schreef Cattivo het volgende:
Gefeliciteerd u bent gebruiker 1.000.000 AH waarde bon. Wat een hoogstaande scanner reclame op fok.ik dacht ik moet het toch even ventileren. En nu een addblocker zoeken voor iOS.
Kristensen op linksbackquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor ze even en wel zijn begonnen al met plan C aan de slag. Wat gaan ze doen als ook Sinkgraven geblesseerd raakt?²
Bedankt voor de malwarequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:11 schreef Cattivo het volgende:
Gefeliciteerd u bent gebruiker 1.000.000 AH waarde bon. Wat een hoogstaande scanner reclame op fok.ik dacht ik moet het toch even ventileren. En nu een addblocker zoeken voor iOS.
Maar met kabel heb je toch Veronica wel?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toch ziggo go voor stomme nerd
Ik heb gewoon kabel alleen dat kastje heb ik niet aangesloten omdat ik ALS ik al tv kijk dat via ziggo go doe
zou best doen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die nemen we na vandaag al helemaal niet meer serieus
Lamprou erinquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor ze even en wel zijn begonnen al met plan C aan de slag. Wat gaan ze doen als ook Sinkgraven geblesseerd raakt?²
Dat is al helemaal geen backquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
Ze vinden die Magallan dus slechter dan Mazraoui met zijn verkeerde been op de back en Sinkgraven
Ja dat zeg ik toch of iemand een stream heeft van de wedstrijd? Ik luister nu via nos.nl maarja beeld is wel zo fijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt toch internet domme idioot
Tv kastje niet aangesloten..quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar met kabel heb je toch Veronica wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |