Succulentquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:02 schreef Lonaa het volgende: [..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pilea_peperomioides
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Zo dankbaar voor die paar scherpe foto's van jullie. Ik had er maar zo weinig.quote:
Ik vermoed nog steeds dat ik nog een serie moet hebben ergens, maar kan ze nog niet vindenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo dankbaar voor die paar scherpe foto's van jullie. Ik had er maar zo weinig.
Komt wel dan. Is extra cadeautjequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vermoed nog steeds dat ik nog een serie moet hebben ergens, maar kan ze nog niet vinden
Ik wil ook niet in jouw bedquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha.. Jij weet niet waar m'n bed slaapt
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag vroeg een collega of ze de titel van een beleidsstuk nog korter kon omschrijven. Ze snapte me niet toen ik "MAND!!!" schreeuwde naar haar![]()
Tijd voor een andere baan
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag vroeg een collega of ze de titel van een beleidsstuk nog korter kon omschrijven. Ze snapte me niet toen ik "MAND!!!" schreeuwde naar haar![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en vuurdoop gehad op mijn werk. Sessie met docenten/hoogleraren voorgezeten en geleidGing goed. Veel opgeleverd en werkvormen vielen in de smaak
Bij ons op de afdeling krijg je het woord kort nog niet uitgesprokenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Molo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |