Ohquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt niet, die heeft mij geblokkeerd
Sportjournalisten zijn altijd heel rancuneus als je niet braaf ja en amen zegt en alles maar van ze pikt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:45 schreef Vollenhoven het volgende:
Davids heeft gelijk, die Johan moet soms zijn bek houden
Kwakman ook.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef Adames het volgende:
Heitinga is een betere analist dan davids
Sow, van wie?quote:
Denk niet wit denk niet zwart...quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
Die staat daar alleen maar omdat hij zwart is.
wie niet op valentijn naquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef Adames het volgende:
Heitinga is een betere analist dan davids
Ik vind dit niet kunnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan moet je opsporing verzocht aanzetten. genoeg davids momentjes te zien
Tegenwoordig voelt ze zich daar ook een david livingstonequote:Op dinsdag 16 april 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Waar jojo woont bellen ze de politie wanneer ze een persoon met een zwarte huidskleur buiten zien lopen.
#feitjes
Bedankt, Herman.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Waar jojo woont bellen ze de politie wanneer ze een persoon met een zwarte huidskleur buiten zien lopen.
#feitjes
JAAAA HAXBALLLquote:
Vroeger belden wij dan de krant.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
#feitjes
niet achter je?quote:
Weet je wat vriend, ik doe meequote:
natuurlijke vrouwenquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:51 schreef Coco. het volgende:
Wat is dat voor een pottenreclame van de NS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |