Ja, ik ruik het gewoonquote:Op woensdag 17 april 2019 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Ik heb het over Photoshop, en wie komt er meteen om de hoek kijken?
Ga weer slapen danquote:Op woensdag 17 april 2019 16:05 schreef renwan het volgende:
De tering, ik ben net een uurtje wakker en nog steeds doodmoe
Uitkering levenquote:Op woensdag 17 april 2019 16:05 schreef renwan het volgende:
Jaloers?quote:
Hm goed puntquote:Op woensdag 17 april 2019 16:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Op 1200 euro per maand? Niet echt
Nadeel van die werktijden die jij hebt.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:05 schreef renwan het volgende:
Ben weer 4 weken van de nachten af, dat scheelt. Vanaf vrijdag weer "normale" tijden dus op zijn vroegst rond 15:00 beginnen en op zijn laatst rond 02:00 klaarquote:Op woensdag 17 april 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nadeel van die werktijden die jij hebt.
Minstens het dubbele maar okéquote:Op woensdag 17 april 2019 16:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Op 1200 euro per maand? Niet echt
Ga ik zo weer doen want fuck ritmequote:
Normaalquote:Op woensdag 17 april 2019 17:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben weer 4 weken van de nachten af, dat scheelt. Vanaf vrijdag weer "normale" tijden dus op zijn vroegst rond 15:00 beginnen en op zijn laatst rond 02:00 klaar
[..]
Minstens het dubbele maar oké
[..]
Ga ik zo weer doen want fuck ritme
Ik ben niet zo'n ochtendmens, laat me lekker in de avond werkenquote:
Primaquote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ochtendmens, laat me lekker in de avond werken![]()
Heb ik ooit geleerd van @:Geerd
Avonddiensten beste diensten !!!quote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Nachtdiensten beste diensten maar vooruitquote:
Ja want naar Geerd moet je luisterenquote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Die hebben we niet..quote:Op woensdag 17 april 2019 17:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Nachtdiensten beste diensten maar vooruit
Normaal zou ik het met je eens zijn maar dankzij die jongen heb ik wel gesolliciteerd naar deze baan en er nog geen seconde spijt van gehad, daar blijf ik hem eeuwig dankbaar voorquote:Op woensdag 17 april 2019 17:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja want naar Geerd moet je luisteren
Sorry Geerdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |