Voor jouw een beetje overbodige luxe dat ze tegenwoordig wel tondeuzes hebben en 40 jaar geleden nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Best jammer dat ze in jullie tijd geen stint hadden
Mijn wat?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Voor jouw een beetje overbodige luxe dat ze tegenwoordig wel tondeuzes hebben en 40 jaar geleden niet
Das toevallig WCH is er net..is nog kaal ook.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:46 schreef Rozevla het volgende:
Dan toch gewoon liever een dikke lul in me bek
Ik zie het, je gaat vooruit Hans... helaas niet door een voorruit, maar god, ik kan niet alles hebbenquote:
Ik ben zondag nog aangereden anders, maar was helaas tegen de bumperquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zie het, je gaat vooruit Hans... helaas niet door een voorruit, maar god, ik kan niet alles hebben
kronkelende beestenquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
tuinslangen, gasslangen of die kronkelende beesten?
maar daar knapt ie alleen maar van opquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:10 schreef Speciale het volgende:
[..]
Je kan beter zuur over hem heen gooien dan.
Bewijs je ons allemaal een dienst mee.
Doet me deugd dat ik invloed heb op jouw levenskwaliteitquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:12 schreef Speciale het volgende:
[..]
Maar ons leven ook als je genoeg gooit.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doet me deugd dat ik invloed heb op jouw levenskwaliteit
Je hebt wel een heel bijzonder soort downsyndroom he?
Zou dat een kloon van Niels of Jan zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doet me deugd dat ik invloed heb op jouw levenskwaliteit
Je hebt wel een heel bijzonder soort downsyndroom he?
Geen idee, maar ik proef oud zeerquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou dat een kloon van Niels of Jan zijn?
Vind ze ook mooooiquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Fascinerend om te zien, maar jij wilt ze zeker als huisdier?
Is dit een hint dat het zeer isquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik proef oud zeer
Je begrijpt dat dit volkomen uit zijn verband gerukt gaat worden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ze ook mooooien ja lijkt me super vet, wil babytje
en danquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit volkomen uit zijn verband gerukt gaat worden?
niet echtquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:19 schreef Speciale het volgende:
Denken jullie nou weer dat ik een kloon ben![]()
Hebben jullie niets beters te doen?
maar baby's worden grootquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ze ook mooooien ja lijkt me super vet, wil babytje
'haha'quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
dus houdt het gewoon lekker bij de slang van je crush
AHA een kloon van Zeer!quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik proef oud zeer
Kom hier krijg je mijn Soa Constrictorquote:
Dan hebbie een slang met een bobbelquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:32 schreef HPLC het volgende:
En wat als ie ontsnapt en je kat in zijn lurven grijpt
echt hèquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan hebbie een slang met een bobbel
Roden rattenslang, makkelijkst voor beginners lees ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat voor slang wil je dan? En durf je hem wel muizen te voeren?
Alles waar hij voor moet zorgen gaat doodquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Wil ook hagedis, of gekko. Weet nog niet, eerst slang. Zou jij helemaal geen huisdier willen dan HPLceeetje
wow ik wilde precies dit typenquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
de gitaarsolo van comfortably numb behoort toch wel tot de eenzame top ook ...
volgens mij heeft mijn collega die ook, zag er ook wel vrij actief uit en is niet al te groot. En ze koopt inderdaad ergens bevroren muizen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Roden rattenslang, makkelijkst voor beginners lees ik
En ja hoor, levend zou ik wel minder vinden maar ze eten gewoon bevroren voedsel.
Had wel al gedroomd over mn kattenmaar de kans dat hij mn katten pakt ipv andersom is wel heel klein. Niet dat ik daar blij mee zou zijn maar zou ook niet weten hoe dat beest moet ontspannen als je terrarium hebt die je op slot kan doen
Op dit moment niet, misschien later ooit eensquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Wil ook hagedis, of gekko. Weet nog niet, eerst slang. Zou jij helemaal geen huisdier willen dan HPLceeetje
Niets boven Clapton vriend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
de gitaarsolo van comfortably numb behoort toch wel tot de eenzame top ook ...
Ik las laatst dat topic nogquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JEFF HANNEMAN
GODVERDOMME
SLAYER
ah eindelijk lekker wijven in mijn topicc ik dm je mijn piemolpik zoquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sindsdien niet meer lazerus geweest, man man
heel mijn sony vaio gesloopt
Ja, nu afscheidstournee. Ik ga ze op Graspop over 2 maanden zien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Inmiddels is heel slayer gestopt... of nou... zo goed als
KAP NOU MANquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah eindelijk lekker wijven in mijn topicc ik dm je mijn piemolpik zo
Krijg tegenwoordig altijd een zitplaats aangeboden bij festivals, dus ik ga niet meerquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nu afscheidstournee. Ik ga ze op Graspop over 2 maanden zien.
mooi tochquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijg tegenwoordig altijd een zitplaats aangeboden bij festivals, dus ik ga niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |