En dan zou je net zien dat ivm onderhoudswerkzaamheden de sprinklers zijn afgeblind. Waardoor alles afbrand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:36 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
als het enigszins te weren valt, dan moet je daar naar handelen
Ik heb het nu puur over sprinklerinstallatie zoals je dat ook op grasvelden ziet. Makkelijk te realiseren in mijn optiek, hoef je een gebouw niet voor te sluiten.
In Nederland fikt ook behoorlijk iets, daar ook een noodrem? Boeren varkens etc.?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:39 schreef -Chakotay- het volgende:
Voor gebouwen van dergelijke omvang worden in achterkamertjes dingen besloten die hun zonlicht volgens mij niet kunnen verdragen. Het zou mij echt niet verbazen als dit met opzet is gebeurd. Kunstwerken veiliggesteld.. geen financiėle middelen... dan maar aan de noodrem trekken.
denk ik idd dat dit in veel gevallen voorkomtquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
In Nederland fikt ook behoorlijk iets, daar ook een noodrem? Boeren varkens etc.?
Enkeltje BNW wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:39 schreef -Chakotay- het volgende:
Voor gebouwen van dergelijke omvang worden in achterkamertjes dingen besloten die hun zonlicht volgens mij niet kunnen verdragen. Het zou mij echt niet verbazen als dit met opzet is gebeurd. Kunstwerken veiliggesteld.. geen financiėle middelen... dan maar aan de noodrem trekken.
Dus jij denkt dat de economie het met zich meebrengen doet, waar Macron zich aardig mee gelieft maakt in Europa gelijk de rest?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:42 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
denk ik idd dat dit in veel gevallen voorkomt
vooral bij bedrijven die een zwaar weer verkeren. Gewoon het pand in de hens steken en geld innen van de verzekering
Als het zo makkelijk gingquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:42 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
denk ik idd dat dit in veel gevallen voorkomt
vooral bij bedrijven die een zwaar weer verkeren. Gewoon het pand in de hens steken en geld innen van de verzekering
Ik zeg niet dat het altijd gebeurd, maar ik kan mij indenken dat het in sommige gevallen gebeurtquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de economie het met zich meebrengen doet, waar Macron zich aardig mee gelieft maakt in Europa gelijk de rest?
Ze hebben sprinklersinstallaties ook gewoon in gebouwen hoor, niet alleen op grasvelden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:36 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
als het enigszins te weren valt, dan moet je daar naar handelen
Ik heb het nu puur over sprinklerinstallatie zoals je dat ook op grasvelden ziet. Makkelijk te realiseren in mijn optiek, hoef je een gebouw niet voor te sluiten.
ik werk bij de politie, pas op met wat je zegtquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:44 schreef archito het volgende:
[..]
Ze hebben sprinklersinstallaties ook gewoon in gebouwen hoor, niet alleen op grasvelden.
Ik durf te beweren dat een sprinkerinstallatie die uit de vloer komt niet altijd zo effectief is in hoge gebouwen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:44 schreef archito het volgende:
[..]
Ze hebben sprinklersinstallaties ook gewoon in gebouwen hoor, niet alleen op grasvelden.
het is niet mijn bedoeling om in dergelijke detail te treden, maar ik denk dat het mogelijk zou moeten zijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat een sprinkerinstallatie die uit de vloer komt niet altijd zo effectief is in hoge gebouwen.
Lijkt me toch een behoorlijk belangrijk detail als je zoiets beweert ofnie?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:47 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
het is niet mijn bedoeling om in dergelijke detail te treden, maar ik denk dat het mogelijk zou moeten zijn
Echt werken daarbij, ik wist niet eens dat het kon.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:45 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik werk bij de politie, pas op met wat je zegt
Wist je dit pas net dan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:50 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Lijkt me toch een behoorlijk belangrijk detail als je zoiets beweert ofnie?
En lang verhalle kort. Er was geen sprinkler en er was wel brand en het dak is afgefikt. Echt balen.
tiuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:47 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
het is niet mijn bedoeling om in dergelijke detail te treden, maar ik denk dat het mogelijk zou moeten zijn
Vuile kutwoutquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:45 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik werk bij de politie, pas op met wat je zegt
Dit is een ramp, maar zo pik je nog wel even mooi wat wiskunde mee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:09 schreef Embraer89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nieuws brengen. Scherp van Frank.
Zou idd heel apart zijn geweest wanneer Macron zou zeggen..... mooi... weg ermee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:12 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wat kan iemand in zijn positie anders zeggen dan "We gaan hem herbouwen"? Dit is precies het soort vastberadenheid dat in zo'n situatie van een staatshoofd wordt verwacht.
"De Notre Dame heeft 10 onbetaalbare kunstschatten. Zeven daarvan zijn verbrand. Hoeveel procent van de kunstschatten kon gered worden?"quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is een ramp, maar zo pik je nog wel even mooi wat wiskunde mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |