quote:
Alsof ik enige actie heb gehad dit jaarquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je op een wilde zaterdagavond doet.
Heb er net op gemastrubeerd. Werkte goed.quote:
Oké, wat zijn je grenzen dan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja even afwachten hoe wild voordat we om pics gaan vragen... Heb wel grenzen van dingen die ik wil zien
Als z'n grenzen bij snuff liggen, denk ik dat jouw pica's wel safe zijn aangezien je nog leeft!quote:
NOG welquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Als z'n grenzen bij snuff liggen, denk ik dat jouw pica's wel safe zijn aangezien je nog leeft!
Life is like a box of chocolates. You never know what you gonna get.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]Komt daar binnenkort verandering in dan?
Well.....chocolate!quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Life is like a box of chocolates. You never know what you gonna get.
Uitwerpselen.quote:
Heb laatst een pakketje met allemaal chocolade gekregen, geen afzender niks. Vertrouwde het nietquote:
Daar trek ik ook wel mijn grens ja.quote:
Voor niks gestuurd dus.. Lekker is datquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb laatst een pakketje met allemaal chocolade gekregen, geen afzender niks. Vertrouwde het niet
Wist niet dat het van jou kwamquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor niks gestuurd dus.. Lekker is dat
Als op scheermesjes en kleine injectiegaatjes gecontroleerd?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb laatst een pakketje met allemaal chocolade gekregen, geen afzender niks. Vertrouwde het niet
Zat eerder aan vergiftiging te denkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als op scheermesjes en kleine injectiegaatjes gecontroleerd?
Vandaar injectiegaatjes!quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zat eerder aan vergiftiging te denken
Gewoon beginnen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:03 schreef Kopjechino het volgende:
Veel chocolade hebben en niet durven eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |