quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij lacht vaker om dingen die hij zelf nooit zal hebben
Doe ff normaal tegen Hermann, hij heeft alles al zo tegen manquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
net alweer de derde persoon vandaag die mijn kantoor binnenliep, zag dat ik in mijn eentje zat zonder collega's en zuchtend weer wegliep
kan ik toch niks aan doenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe ff normaal tegen Hermann, hij heeft alles al zo tegen man
onbeschoft en abject gedrag van je altijd
Geen ééntje met een stapel handdoeken om te vouwen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
net alweer de derde persoon vandaag die mijn kantoor binnenliep, zag dat ik in mijn eentje zat zonder collega's en zuchtend weer wegliep
dat is het resultaat van veel ''sorry dat weet ik niet'' als antwoord geven op werkspecifieke vragenquote:
ga lekker the sims op een rekenmachine maken ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen ééntje met een stapel handdoeken om te vouwen?
Wat een saaie dag
Pokémon op je rekenmachine spelenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga lekker the sims op een rekenmachine maken ofzo
Lol trek je je daar ook op afquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik deed altijd 80085 intikken op mijn rekenmachine ahaahahsdah
ik deed altijd 7083170quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik deed altijd 80085 intikken op mijn rekenmachine ahaahahsdah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |