Zeker, dan kan ik straks namelijk ook aan strandje liggen zonder geheel te verbrandenquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''het zonnetje schijnt, laat ik onder de zonnebank gaan''
mooi
daar hebben ze iets voor uitgevonden, meestal beschikbaar in een mooi flesjequote:Op dinsdag 16 april 2019 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zeker, dan kan ik straks namelijk ook aan strandje liggen zonder geheel te verbranden
Klopt, maar krijg dat nooit over mijn rug heen gesmeerdquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hebben ze iets voor uitgevonden, meestal beschikbaar in een mooi flesje
Doe ik wel voor jequote:Op dinsdag 16 april 2019 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, maar krijg dat nooit over mijn rug heen gesmeerd
ze moeten jou eens HEEL gauw bannenquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Staat mooi man, stralingsschade
Zonder wrijving geen glansquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Dat is lief van je, zo oplossingsgericht
ik ben 158 kilo en zelfs ik kan bij mijn rugquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, maar krijg dat nooit over mijn rug heen gesmeerd
quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans
ik 57 kilo en ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben 158 kilo en zelfs ik kan bij mijn rug
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:00 schreef Driepink het volgende:
Echt fijn dat iedereen hier gewoon werkloos is.
En bedankt he, heb gister nog 3 uur naar hijgende mannen geluisterdquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:00 schreef Driepink het volgende:
Nou nee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:00 schreef Driepink het volgende:
Heb je al aangegeven dat je liever thuis zit de hele dag?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:03 schreef Der_Mann het volgende:
over precies 2 maanden eindigt mijn contract maar ze zeggen steeds dat ik de toekomst ben dus dat wordt wel heel ongemakkelijk als ik niet meer kom opdagen
Nou inderdaad, de mazzel dan hequote:Op dinsdag 16 april 2019 08:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze moeten jou eens HEEL gauw bannen
nee ze denken nog dat ik hartstikke gemotiveerd ben en de hele dag hard zit te werkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb je al aangegeven dat je liever thuis zit de hele dag?
die is er nog amper poepzuigerquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou inderdaad, de mazzel dan he
@:Opa.Bakkebaard
Jij komt gewoon.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:03 schreef Der_Mann het volgende:
over precies 2 maanden eindigt mijn contract maar ze zeggen steeds dat ik de toekomst ben dus dat wordt wel heel ongemakkelijk als ik niet meer kom opdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |