Mijn antwoord?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben jij knap? Ik had gister je antwoord gemist denk ik
Dat hebben we allemaal hierquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwege de bittere, en eindeloze eenzaam,- en liefdeloosheid van je bestaan?
Terecht wel
Hopelijk met raketten enzoquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Notre Dame? Komt wel weer goed. Was toch een oud kut gebouw. Nu gaan ze hem verbeteren
Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. Ja of nee?
En misschien een cijfer obv 1-10 zou ook fijn zijn
Hmmm okay. In ieder geval bedankt!quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...![]()
Gewoon normaal, niet bijzonder knap of lelijk.
Een vliegende kerkquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
En een cloak systeem zou ook wel cool zijn
alleen lelijke mensen zeggen ditquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal een beetje over mezelf gaan verkondigen over hoe knap ik wel of niet ben...![]()
Gewoon normaal, niet bijzonder knap of lelijk.
Je dikke hoerenmoeder volgepompt met haarzakjesquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwege de bittere, en eindeloze eenzaam,- en liefdeloosheid van je bestaan?
Terecht wel
Doe eventjes een beetje normaaltjes, wil je?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder volgepompt met haarzakjes
kan ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe eventjes een beetje normaaltjes, wil je?
1 bord is genoegquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
zin in 2 volle borden rijst met kip en een beetje sambal
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
zin in 2 volle borden rijst met kip en een beetje sambal
Echt lekker fucking boeiend hoe ik mijn eten eet, en wat voor porties ik eetquote:
IK HAD HET TOCH OVER MEZELF JOH DIKKE ZEUG, GODVERDOMME MANquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Echt lekker fucking boeiend hoe ik mijn eten eet, en wat voor porties ik eet
LEt lekker op jezelf, godverdomme.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Echt lekker fucking boeiend hoe ik mijn eten eet, en wat voor porties ik eet
LEt lekker op jezelf, godverdomme.
Lekker edgy weer hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Notre Dame? Komt wel weer goed. Was toch een oud kut gebouw. Nu gaan ze hem verbeteren
laatste keer dat ik jankte was 5 dagen geleden toen ik naar een fastfood plek ging en de tafel 8 centimeter naar voren moest schuiven omdat ik anders niet tussen het bankje en de tafel paste (ik jankte thuis, niet daar)quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto die je laatst stuurde kan echt niet hoor. Zoek professionele hulp
Rustigquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK HAD HET TOCH OVER MEZELF JOH DIKKE ZEUG, GODVERDOMME MAN
moet jij wetenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK HAD HET TOCH OVER MEZELF JOH DIKKE ZEUG, GODVERDOMME MAN
Zit je dan met je spektieten op de bank, te janken als een wijfquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laatste keer dat ik jankte was 5 dagen geleden toen ik naar een fastfood plek ging en de tafel 8 centimeter naar voren moest schuiven omdat ik anders niet tussen het bankje en de tafel paste (ik jankte thuis, niet daar)
oh en gisteren na het kijken van The Grand Tour met een jankende Jeremy Clarkson moest ik mijn tranen vechten
had nog een foto gemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zit je dan met je spektieten op de bank, te janken als een wijf
wat een mislukking
Kan echt niet hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had nog een foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ik zou aber wel doen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahahaha je bent nog boller dan Aber
ahahaha
hahaha
commentaar hou je maar lekker voor jezelf, dit is MIJN lichaam en ik doe wat IK wilquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahahaha je bent nog boller dan Aber
ahahaha
hahaha
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
commentaar hou je maar lekker voor jezelf, dit is MIJN lichaam en ik doe wat IK wil
#saynotobodyshamingquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
commentaar hou je maar lekker voor jezelf, dit is MIJN lichaam en ik doe wat IK wil
Zo is dat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HYPOCRIETE VETKLEP MET JE BOLLE KOPquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je maar niet als de bejaarde versie van gollum geboren moeten wordenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HYPOCRIETE VETKLEP MET JE BOLLE KOP
JE HEBT CONTINU WAT OVER MIJ MET JE SCHELE DEBIELE KUTHARSES
PISLINK WORD IK HIERVAN
Doe eens even normaalquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HYPOCRIETE VETKLEP MET JE BOLLE KOP
JE HEBT CONTINU WAT OVER MIJ MET JE SCHELE DEBIELE KUTHARSES
PISLINK WORD IK HIERVAN
Dit is wel terecht, echter blijft het hypocriet te noemen van je, ik hoop dat je dat beseftquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je maar niet als de bejaarde versie van gollum geboren moeten worden
ga lekker janken dan!!quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is wel terecht, echter blijft het hypocriet te noemen van je, ik hoop dat je dat beseft
Ben jij die rol nu al zat dan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanneer maakt teun een account aan, die kan de Fylaxrol overnemen
rolde jij maar zat van de trap af met je kraterkopquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben jij die rol nu al zat dan?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rolde jij maar zat van de trap af met je kraterkop
hardop gelachenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben jij die rol nu al zat dan?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij lacht vaker om dingen die hij zelf nooit zal hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |