Ja, het liefst in de zomerquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
at je er daarna ook altijd gelijk eentje op
Krijg je nog wel eens mailtjes van Jan? @vigilant7, @Yiha, @Yiha2, @Yiha3quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou jongens, het is opgelost, alles komt goed
We hebben eindelijk houten roerstaafjes hier op kantoorrrrrrrrr
heb je buiten je vrije tijd ook iets om op te zuigen, lekker hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou jongens, het is opgelost, alles komt goed
We hebben eindelijk houten roerstaafjes hier op kantoorrrrrrrrr
Ik dacht dat achter het station zijn werkplek wasquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je buiten je vrije tijd ook iets om op te zuigen, lekker hoor
Hou nou eens op met deze kutopmerkingen. Draag eens iets positiefs en creatiefs bij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat achter het station zijn werkplek was
En dit zeg jij?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met deze kutopmerkingen. Draag eens iets positiefs en creatiefs bij.
Misschien moeten ze de policy nog eens lezenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met deze kutopmerkingen. Draag eens iets positiefs en creatiefs bij.
mooie sig vriend, die policy heb ik meteen uitgeprint en mijn reet mee afgeveegdquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je buiten je vrije tijd ook iets om op te zuigen, lekker hoor
mee eensquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben zeer positief en een wonderkind met taal. Elke post is weer een genot om te schrijven en om te lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |