abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186525533
Als 30+er heb je minder grote kans om een partner te vinden dan wanneer je nog 20 bent. Is gewoon statistiek. Dus ja tijd begint steeds wat meer te dringen als je vrijgezel bent op je 30ste maar nog wel graag een vriendin of gezin wil
pi_186526035
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef phoenyx het volgende:
Als 30+er heb je minder grote kans om een partner te vinden dan wanneer je nog 20 bent. Is gewoon statistiek. Dus ja tijd begint steeds wat meer te dringen als je vrijgezel bent op je 30ste maar nog wel graag een vriendin of gezin wil
:')

Er komen dagelijks weer nieuwe mensen op de dating markt. Wel is het zo dat vrijgezelle mensen zonder kinderen vinden steeds lastiger wordt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186526124
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Er komen dagelijks weer nieuwe mensen op de dating markt. Wel is het zo dat vrijgezelle mensen zonder kinderen vinden steeds lastiger wordt.
Ja maar als 20 jarige kan je wat gemakkelijker iemand vinden dan als je 70 bent. Dat verschil zal jij ook nog wel kunnen begrijpen denk ik zelfs. Dus geen idee waarom je weer :') doet bij iets waarvan iedereen weet dat het gewoon zo is maar oke...
pi_186526334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:19 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja maar als 20 jarige kan je wat gemakkelijker iemand vinden dan als je 70 bent. Dat verschil zal jij ook nog wel kunnen begrijpen denk ik zelfs. Dus geen idee waarom je weer :') doet bij iets waarvan iedereen weet dat het gewoon zo is maar oke...
70 is ook wel weer extreem :')

Die posten nauwelijks op dit forum (LeesFokNL beweert 70+ te zijn maar verdenk ik eerder dat Hans Teeuwen zijn alter ego te zijn ofzo)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186526400
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die posten nauwelijks op dit forum (LeesFokNL beweert 70+ te zijn maar verdenk ik eerder dat Hans Teeuwen zijn alter ego te zijn ofzo)
Ja klopt maar je snapt dat het geleidelijk omhoog gaat, van 20 naar 30 etc. En elke keer wordt het een beetje moeilijker tot je vrijgezel bent op je 70e. Heb het ook niet over fok!kers maar over mensen in het algemeen.. hoe ouder je wordt terwijl je nog vrijgezel bent hoe kleiner de kans dat je nog een relatie krijgt. Zal vast wel ergens in statistieken ook tot uiting komen, ben ik vrij zeker van
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:31:30 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186526491
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

_O-

Je snap zelf hopelijk wel dat dit gelul is hé :')
https://statline.cbs.nl/S(...)2cT&STB=G4%2cG1&VW=T

Uit statistieken van CBS blijkt dat er wel degelijk meer vrouwen afstuderen dan mannen in 2015/2016. Waarom jij dat gelul vindt snap ik niet.

Als het niet aan het onderwijs ligt, waar ligt het dan aan volgens jou?
Resistance is futile.
pi_186527207
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 14:57 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het daten met 20'-ers een stuk interessanter en leuker is.
De vrouwen na 30 lijken issues te hebben. Ze hebben 1 of 2 foute relaties gekregen, vragen om hulp bij Viva/Cosmo, lezen 'als hij 3x kijkt op zijn mobiel dan is hij een narcist die je zus neukt' en zijn helemaal de weg kwijt.
Dit _O_

Hadden ze maar niet zo'n alfaatje aan de haak moeten slaan.
pi_186527428
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

https://statline.cbs.nl/S(...)2cT&STB=G4%2cG1&VW=T

Uit statistieken van CBS blijkt dat er wel degelijk meer vrouwen afstuderen dan mannen in 2015/2016. Waarom jij dat gelul vindt snap ik niet.

Als het niet aan het onderwijs ligt, waar ligt het dan aan volgens jou?
Dat geloof ik wel en ben ik het mee eens. Er zijn steeds meer hoger opgeleide vrouwen. Dat is een feit.

Maar je zegt dit: 'Het onderwijssysteem tegenwoordig sluit veel beter aan bij meisjes, en het resultaat daarvan is dat vandaag de dag meer vrouwen afstuderen dan mannen'.

Het is natuurlijk niet zo dat 'het onderwijs beter aansluit bij meisjes'. Dat slaat nergens op. Als ik je redenering volg, dan is het Nederlands onderwijs gericht op meisjes. Dat is natuurlijk niet zo. En er is niet één reden waarom vrouwen hoger opgeleid zijn. Het is niet zo dat meisjes per definitie 'slimmer' zijn dan mannen of dat het onderwijs 'beter' is voor meisjes. Er zijn een aantal factoren waarom vrouwen hoger opgeleid zijn. Een factor is bijvoorbeeld de ontwikkeling van meisjes en jongens. Meisjes zijn op een eerdere leeftijd (15/16) mentaal verder ontwikkeld dan jongens. Dit kan een van de redenen zijn waarom meisjes hoger opgeleid zijn. Zij zijn wellicht op een jongere leeftijd bewust van een goede educatie. Jongens van die leeftijd zijn mentaal nog wat achtergesteld met meisjes.

Dit moet je dus in relatieve zin bekijken.
pi_186528080
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik kan je wel een panorama foto van m'n geslachtsdeel sturen?
Hmm dat is een begin... maar je moet er wel beetje voor werken hoor.
pi_186528399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Dit _O_

Hadden ze maar niet zo'n alfaatje aan de haak moeten slaan.
Voor veel vrouwen wel aantrekkelijk in hun 'losbandige' periode. Als ze eenmaal willen settelen gaan ze vaker voor een 'saaie' dude. Maar goed, tot die tijd (begin/midden 30) zijn veel van dat soort mannen al gesetteld. Dit geldt overigens niet voor alle vrouwen.
pi_186528496
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:26 schreef Godshand het volgende:

Haha nou 70 is nou ook weer niet bejaardof zo hoor tegenwoordig. Maar die hoeft niet eens een relatie alles waar hij over post zijn sexclubs en massage en whatever

quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:44 schreef Seven. het volgende:

Jongens hebben inmiddels een achterstand in het onderwijs doordat het onderwijs gerund wordt door vrouwen. Het onderwijssysteem tegenwoordig sluit veel beter aan bij meisjes, en het resultaat daarvan is dat vandaag de dag meer vrouwen afstuderen dan mannen.
Wat moet er dan gebeuren volgens jou om het onderwijs wel aan te laten sluiten bij mannen zodat er meer mannen afstuderen?
In sommige gevallen (bijv als ze zijn gestopt om een eigen bedrijf te beginnen of al te gaan werken en binnen het bedrijf zich ontwikkelen) is afstuderen dan niet ook overrated? Misschien is wat een verschil in intelligentie lijkt dat juist de andere kant op. Niet omdat vrouwen dommer zijn maar onzekerder en nog steeds niet traditioneel "kostwinner" moeten zijn waardoor ze minder hun ego verbinden met wat ze doen en er minder haast bij hebben om het "gemaakt" te hebben met een goede carriere en dus nog wel hun studie netjes af kunnen ronden of een andere erna enz

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-04-2019 22:55:05 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186529546
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 22:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat moet er dan gebeuren volgens jou om het onderwijs wel aan te laten sluiten bij mannen zodat er meer mannen afstuderen?
Ik reageer hierop (ook) als dat mag.

Ik vind dat op basisscholen weer mannen voor de klas moeten komen staan. Beloon ze goed.

Daarnaast zou het voortgezet onderwijs meer in de behoefte van jongens (en sommige meisjes) moeten voorzien; veel meer aandacht voor techniek, IT, geldzaken en het dagelijks leven, geen aandacht meer voor allerlei nutteloze 'vakken' waar je geen stuiver mee kunt verdienen (literatuurgeschiedenis, maatschappijleer, cultuur, economie). Daarnaast zou ik graag veel aandacht voor ondernemerschap zien in plaats van enkel aansturing op een loonslavenbestaan.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 23:45:06 #113
441859 crew  Lenny77
pi_186530769
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Ik vind dat op basisscholen weer mannen voor de klas moeten komen staan. Beloon ze goed.

Daarnaast zou het voortgezet onderwijs meer in de behoefte van jongens (en sommige meisjes) moeten voorzien; veel meer aandacht voor techniek, IT, geldzaken en het dagelijks leven, geen aandacht meer voor allerlei nutteloze 'vakken' waar je geen stuiver mee kunt verdienen (literatuurgeschiedenis, maatschappijleer, cultuur, economie). Daarnaast zou ik graag veel aandacht voor ondernemerschap zien in plaats van enkel aansturing op een loonslavenbestaan.
Mannen goed belonen? Meer dan vrouwen?
Dat er meer mannen in het onderwijs mogen, mee eens. Het is echter niet dat ze niet mogen he... Ze willen niet.

En er is aandacht genoeg voor de IT en techniek richtingen.

Die nutteloze vakken ben ik het mee eens en het ondernemerschap ook. Maar vaak zit dat al in de aard van iemand, dus dat komt vanzelf goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 01-05-2019 09:53:27 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 1 mei 2019 @ 06:51:24 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186533422
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 22:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haha nou 70 is nou ook weer niet bejaardof zo hoor tegenwoordig. Maar die hoeft niet eens een relatie alles waar hij over post zijn sexclubs en massage en whatever
[..]

In sommige gevallen (bijv als ze zijn gestopt om een eigen bedrijf te beginnen of al te gaan werken en binnen het bedrijf zich ontwikkelen) is afstuderen dan niet ook overrated? Misschien is wat een verschil in intelligentie lijkt dat juist de andere kant op. Niet omdat vrouwen dommer zijn maar onzekerder en nog steeds niet traditioneel "kostwinner" moeten zijn waardoor ze minder hun ego verbinden met wat ze doen en er minder haast bij hebben om het "gemaakt" te hebben met een goede carriere en dus nog wel hun studie netjes af kunnen ronden of een andere erna enz
Minder gender bias bij de mensen die voor de klas staan, oftewel: meer mannen voor de klas.

En het volgen van het Zweedse voorbeeld wat betreft ouderschapsverlof en kinderopvang om het normaler te maken dat beide ouders ongeveer evenveel werken.

Dan creëer je ook een samenleving waarin vrouwen die disney dromen een beetje loslaten van lekker 2-3 daagjes werken en verder onderhouden worden door een knappe succesvolle kerel.
Resistance is futile.
  woensdag 1 mei 2019 @ 06:55:00 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186533444
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Hier ben ik het grotendeels mee eens, al vind ik niet dat 'nutteloze vakken' helemaal geen aandacht meer moeten krijgen. Zorg en onderwijs moeten minder gefeminiseerd worden wat mij betreft, en dat kan alleen door het salaris recht te trekken en het normaler te maken dat mannen en vrouwen thuis en op de werkvloer een gelijkwaardige inbreng hebben.
Resistance is futile.
pi_186533680
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:27 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja klopt maar je snapt dat het geleidelijk omhoog gaat, van 20 naar 30 etc. En elke keer wordt het een beetje moeilijker tot je vrijgezel bent op je 70e. Heb het ook niet over fok!kers maar over mensen in het algemeen.. hoe ouder je wordt terwijl je nog vrijgezel bent hoe kleiner de kans dat je nog een relatie krijgt. Zal vast wel ergens in statistieken ook tot uiting komen, ben ik vrij zeker van
:'(
pi_186533691
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 07:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

:'(
Er komen ook weer genoeg vrouwen vrij die nog wel een tweede leg willen Faxie
pi_186533700
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 07:38 schreef MCH het volgende:

[..]

Er komen ook weer genoeg vrouwen vrij die nog wel een tweede leg willen Faxie
Tainted goods ;(
pi_186533871
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 07:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tainted goods ;(
Jij bent op zoek naar een maagd dus?
Of is het alleen tainted als een vrouw kinderen heeft.
Maar maakt het niet uit dat die kinderloze dame elk weekend het halve voetbal elftal in bed had?

Curious me nu
  Moderator woensdag 1 mei 2019 @ 09:56:17 #120
441859 crew  Lenny77
pi_186535140
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 07:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tainted goods ;(
Nuja, het is niet dat jezelf op die leeftijd god's gift bent he..
En voor elke vrouw met kinderen is er meestal ook een man met kinderen die weer single is. Is hij dan ook tainted?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_186535356
Ik begin inmiddels toch wel erg benieuwd te worden naar @Faxie :D :D

Misschien tijd voor een date-topic-meet.
Even vlees keuren zodat we daarna weer vol kunnen vast stellen wat iedereen verkeerd doet en hoe kansloos de datingmarkt is :D
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:13:35 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186535445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik begin inmiddels toch wel erg benieuwd te worden naar @:faxie :D :D

Misschien tijd voor een date-topic-meet.
Even vlees keuren zodat we daarna weer vol kunnen vast stellen wat iedereen verkeerd doet en hoe kansloos de datingmarkt is :D
Faxie is in KPD in vol ornaat te bewonderen! *)
Resistance is futile.
pi_186535482
Ontopic graag :(
pi_186535605
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

pi_186535624
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mag ik nog niet in he

Sorry @MCH
Ik zal weer braaf doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')