Al ruim voordat de EU er wasquote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Sagrada Familia is ook al weet ik veel hoe lang in aanbouw, om maar wat te noemen.
Volgens mij ben ik ook nooit binnen geweest. Nu is het ook al een paar decennia geleden dat ik in Parijs ben geweest, want ik vind het maar een vervelende stad.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef Kaatje1 het volgende: [..] Ik ook niet, moest heel lang wachten, geen zin in en geen tijd meer voor.
Even deze meegenomen naar hier.quote:
Maak dat telefoontje naar je verzekeraar ja.. :squote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op de trappen bij de Notre Dame gelopen. #komtwelergdichtbijzo
Maar even serieus, bitter zonde zeg. Vuur kan zoiets moois en ouds zo snel verwoesten.
Zal zo'n gebouw nou goed verzekerd zijn?
Ik denk niet dat zoiets te verzekeren is. De St Pieter of de piramides net zoiets, ook niet te verzekerenquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Maar even serieus, bitter zonde zeg. Vuur kan zoiets moois en ouds zo snel verwoesten.
Dat gebouw was ongetwijfeld niet meer te verzekeren.quote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Nog nooit geweest. Ben alleen in Huelva, Pasajes en Gijon (en vliegveld van Madrid) geweestquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Molo het volgende:
Sagrada Familia![]()
Dat licht en die structuren als je er in loopt
Gok het ook niet.. zal wel een soort van 'general average' verhaal zijn.. Waarbij de schade kosten door alle 'participanten' gedragen wordt.quote:Op maandag 15 april 2019 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets te verzekeren is. De St Pieter of de piramides net zoiets, ook niet te verzekeren
Wat is herbouwd is toch niet zo mooi. Moet aan bouwbesluiten voldoen. Over de nieuwe bouwwijzen en verdwenen vakmanschap nog maar te zwijgenquote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Meer op vakantie dus jijquote:Op maandag 15 april 2019 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Ben alleen in Huelva, Pasajes en Gijon (en vliegveld van Madrid) geweest
Vaticaan is rijk zatquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gok het ook niet.. zal wel een soort van 'general average' verhaal zijn.. Waarbij de schade kosten door alle 'participanten' gedragen wordt.
Ja, maar de renovatie moest door de franse overheid betaald worden las ik net.quote:
Dat vraag ik me ook af af ja. Er moet toch wel iets backup zijn, iemand anders dood laten gaan doordat alle mankrachten en voertuigen elders zijn is ook zo iets.quote:Op maandag 15 april 2019 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Denk ook dat je nu geen brand moet krijgen in Parijs eo. Alle brandweer is denk ik daar.
Ah okquote:Op maandag 15 april 2019 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar de renovatie moest door de franse overheid betaald worden las ik net.
Wel als ze gaan herbouwenquote:Op maandag 15 april 2019 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok
Nou, dát geld hoeft dan weer niet helemaal uitgegeven te worden iig 😅
En anders het aflaatbriefje weer invoeren. Levert genoeg opquote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel als ze gaan herbouwenMaar aangezien het een katholieke kerk is, zou ik een mooie naheffing naar het Vaticaan sturen. Die hebben idd geld zat.
edit: geen dodelijke slachtoffers maar men....die vlammen![]()
Details detailsquote:Op maandag 15 april 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Meer op vakantie dus jij
Ik ben afvallig katholiek maar heb een zwak voor kerken met hun sfeer en bouwsels
In Nederland worden posten uit het buiten gebied dan op strategische plaatsen gestationeerd.quote:Op maandag 15 april 2019 20:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af af ja. Er moet toch wel iets backup zijn, iemand anders dood laten gaan doordat alle mankrachten en voertuigen elders zijn is ook zo iets.
Ik vind die hele organisatie/structuur bij branden "gaaf"/interessant om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |