Thanks!quote:Op maandag 15 april 2019 19:24 schreef Lenny77 het volgende:
Geen tips, alleen aanmoediging!!
Volhouden!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk aan echt vieze dingen!quote:Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Thanks!Momenteel zoek ik wat afleiding. Er zijn ook best veel motivatiefilmpjes op YouTube, alleen voel je toch steeds weer die aandrang.
Nuja, niet gunnen is het niet hequote:Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef Rose_Red het volgende:
Ik voel je man. No fap met een mooie vrouw hier. Zij gunt mij geen seks.
Ik wil weer de baas worden over dat gevoel, dat is mijn belangrijkste motivatie en hetgeen mij nu op de been houdt.quote:Op maandag 15 april 2019 19:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk aan echt vieze dingen!
Of schrijf overal op waarom je dit bent aan het doen en kijk er naar als je het moeilijk hebt!
Gastquote:Op maandag 15 april 2019 22:02 schreef madco het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat borsten kalmerend werken... succes
Vreselijk wat je zegt.quote:Op maandag 15 april 2019 20:45 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Kleine moeite voor haar hier. Het duurt echt niet lang.
Nou, grote hulpquote:Op maandag 15 april 2019 22:02 schreef madco het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat borsten kalmerend werken... succes
Je kan toch best zonder ejaculatie? Ik heb gelezen dat je na een maandje wel een natte droom kunt krijgen (of een volledig onbewust zaadlozing in je slaap), omdat je lichaam het spul inderdaad ververst, maar dat is wat anders dan pijn in je ballen.quote:Op maandag 15 april 2019 23:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
Voor je lichaam is het gezonder als je nu gewoon even 'loodst' en NEE je hebt dan niet gefaald.
Wat een onzin... Dat wordt gewoon gereabsorbeerd door je lichaam, anders zou elke gesteriliseerde man ontplofte ballen hebben.quote:Op maandag 15 april 2019 23:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
Is nogal ongezond waar je mee bezig bent. Met een beetje pech kun je straks van de pijn in je ballen niet meer plassen.
Dat 'verversen' gaat niet over het eruit gooien zeg maar. Het wordt gewoon weer door het lichaam opgenomen. En niet pas na een maand, maar na 48 uur ongeveer.quote:Op maandag 15 april 2019 23:28 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Je kan toch best zonder ejaculatie? Ik heb gelezen dat je na een maandje wel een natte droom kunt krijgen (of een volledig onbewust zaadlozing in je slaap), omdat je lichaam het spul inderdaad ververst, maar dat is wat anders dan pijn in je ballen.
Ik wil van die verslaving afkomen en dan gaat met masturberen niet helpen.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat 'verversen' gaat niet over het eruit gooien zeg maar. Het wordt gewoon weer door het lichaam opgenomen. En niet pas na een maand, maar na 48 uur ongeveer.
De nachtelijke erectie's en evt zaadlozing zijn meer een soort van 'proefdraaien' van het lichaam. De systemen even laten draaien voor onderhoud.
De zaadlozingen (slaap) hebben ook te maken met je onderbewuste. Wat in je droomcyclus natuurlijk terug komt. Je bent er bewust (nog) veel mee bezig, dus werkt dat onbewust door.
Natte dromen, rare dromen, erg levendige (prettig en minder prettig) dromen, heel normaal als je bewust actief met zoiets bezig bent.
Nee natuurlijk kan dat geen kwaad!quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:48 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg.![]()
Als ik het goed lees dan is een nofap dus niet ongezond met een verhoogd risico op pijnlijke ballen. Dat is goed nieuws!
Pijnlijke ballen krijg je voornamelijk van stimulatie/sterk verlangen die geen gevolg krijgt. Waar iets in werking wordt gezet wat niet afgemaakt wordt zo gezegd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:48 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg.![]()
Als ik het goed lees dan is een nofap dus niet ongezond met een verhoogd risico op pijnlijke ballen. Dat is goed nieuws!
Heb het vandaag wel weer enorm lastig om het vol te houden. Het lijkt de laatste dagen alleen maar erger te worden.
Dit dusquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Pijnlijke ballen krijg je voornamelijk van stimulatie/sterk verlangen die geen gevolg krijgt. Waar iets in werking wordt gezet wat niet afgemaakt wordt zo gezegd.
Ongezond is no fap zeker niet, maar zorg voor afleiding. Je hebt een (kwalijke?) gewoonte. Dat is een patroon die je wil verleggen. Zet iets anders ervoor in de plaats, een ander patroon. Anders kwel je jezelf alleen maar.
Vervang het patroon dat je niet meer wil, verwacht niet dat een ' leegte' vervangend werkt.
Zo heb ik een niet geheel ingeplande no-fap-periode ervaren... Maar mevrouw Coya Mayhem legt het hierboven wel een beetje uit wat er aan de hand was.quote:Op maandag 15 april 2019 23:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat een onzin... Dat wordt gewoon gereabsorbeerd door je lichaam, anders zou elke gesteriliseerde man ontplofte ballen hebben.
En je urine komt niet eens in de buurt van je ballen!
Ja, we bedoelen hetzelfde maar zij legt het mooier uitquote:Op donderdag 18 april 2019 19:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Zo heb ik een niet geheel ingeplande no-fap-periode ervaren... Maar mevrouw Coya Mayhem legt het hierboven wel een beetje uit wat er aan de hand was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |