abonnement Unibet Coolblue
pi_189196394
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:24 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

12 oktober in Amsterdam. Ik zit te twijfelen om via TicketSwap een kaartje te halen. De show is uitverkocht.
Sow hij heeft het goed voor mekaar. Wist niet dat hij internationaal tourde.
  maandag 30 september 2019 @ 20:01:40 #202
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_189196564
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Niet als ik in een relatie zit.
oh verkeerd gelezen, dan begrijp ik het
pi_189196758
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:50 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Sow hij heeft het goed voor mekaar. Wist niet dat hij internationaal tourde.
Het is zelfs al dat tweede keer dat hij hier komt, vorige keer met Straight Outta Oz. Zijn projecten vind ik echt wel heel gaaf om te volgen, bijvoorbeeld met de Cell Block Tango, Cinderfella en Peter Pan met bekende Amerikaanse sterren erbij.

pi_189196833
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:12 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Het is zelfs al dat tweede keer dat hij hier komt, vorige keer met Straight Outta Oz. Zijn projecten vind ik echt wel heel gaaf om te volgen, bijvoorbeeld met de Cell Block Tango, Cinderfella en Peter Pan met bekende Amerikaanse sterren erbij.

Ben je toen ook geweest of niet?
pi_189196998
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:15 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ben je toen ook geweest of niet?
Nee, ik kon toen niet. Nu kom ik die dag terug van vakantie op Schiphol, alleen weet ik de landingstijd nog niet. Als die in de middag is, ga ik waarschijnlijk heen.
pi_189200314
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:22 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh is FOK! een datingsite geworden? Dat is me dan ontgaan :?
Ik ben toch al ruim 14 jaar samen met een FOK!ker uit dit topic :+
dag
pi_189200796
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:23 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Nee, ik kon toen niet. Nu kom ik die dag terug van vakantie op Schiphol, alleen weet ik de landingstijd nog niet. Als die in de middag is, ga ik waarschijnlijk heen.
Net ff gekeken. Zag dat je naast een kaartje ook een soort abonnement moet nemen op de tent waar het wordt georganiseerd. Heel weird. Maar zou dat dus wel ff nachecken.
pi_189200808
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:45 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik ben toch al ruim 14 jaar samen met een FOK!ker uit dit topic :+
Oh wie dat dan? En wat leuk voor jullie.
pi_189200920
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2019 23:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh wie dat dan? En wat leuk voor jullie.
Daarmee wil ik zeggen dat het er aan ligt met welk doel je een bepaalde techniek gebruikt. Niet waar die techniek voor ontwikkeld is :+.
Dus op grindr kijken of er meer homo's in de buurt kijken is ook een doel waarvoor mensen die app gebruiken. Niet per se om een date te scoren.
dag
  Moderator maandag 30 september 2019 @ 23:21:19 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189200937
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:20 schreef Peter het volgende:

[..]

Daarmee wil ik zeggen dat het er aan ligt met welk doel je een bepaalde techniek gebruikt. Niet waar die techniek voor ontwikkeld is :+.
Dus op grindr kijken of er meer homo's in de buurt kijken is ook een doel waarvoor mensen die app gebruiken. Niet per se om een date te scoren.
Check. Wij nu 8 jaar geloof ik. Ook FOK!ker
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189200984
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:20 schreef Peter het volgende:

[..]

Daarmee wil ik zeggen dat het er aan ligt met welk doel je een bepaalde techniek gebruikt. Niet waar die techniek voor ontwikkeld is :+.
Dus op grindr kijken of er meer homo's in de buurt kijken is ook een doel waarvoor mensen die app gebruiken. Niet per se om een date te scoren.
Nja ik zie er nooit zo het belang van in of ergens andere homo's zijn of niet, maar voor veel homo's schijnt dat wel een ding te zijn ja.
  Moderator maandag 30 september 2019 @ 23:31:00 #212
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189201100
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nja ik zie er nooit zo het belang van in of ergens andere homo's zijn of niet, maar voor veel homo's schijnt dat wel een ding te zijn ja.
Zeg dan niet dat ik vreemd ga wanneer je een andere kijk hebt. Wat minder stellig in ieder geval. Dankje.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189202554
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:31 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zeg dan niet dat ik vreemd ga wanneer je een andere kijk hebt. Wat minder stellig in ieder geval. Dankje.
Doe wat je wilt doen maar ik ga je er echt niet in bevestigen. Sorry.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:21:22 #214
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189202863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:38 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Doe wat je wilt doen maar ik ga je er echt niet in bevestigen. Sorry.
Verrast me niet. Toch leuk geprobeerd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:01:06 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189205198
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nja ik zie er nooit zo het belang van in of ergens andere homo's zijn of niet, maar voor veel homo's schijnt dat wel een ding te zijn ja.
Dat JIJ er t nut niet van inziet en dat JIJ de app dus maar voor 1 ding kan gebruiken (en dat dan niet zou doen als je een relatie hebt) dat wil niet zeggen dat iedere andere homo, bischierige, queer whatever dat ook doet op die manier.

Dat is wat ik al eerder zei met waard, gasten, schoen en passen.
Je praat volledig vanuit wat jij zou doen, en projecteert t dan op iemands anders en diens relatie waar je echt geen zak vanaf weet :D

• Je kent de persoon niet
• Je weet niet wat hij op zo'n app doet (en als ie zegt wat dat is, geloof je 'm blijkbaar niet)
• Je kent de relatie status niet en de afspraken die er gemaakt zijn

Kortom, je bent alleen maar aan t invullen en gaat daarna vervolgens de user aanspreken dat ie iets stouts doet, in JOUW ogen :')

Jouw ogen hebben er geen zak mee te maken. :P
En jouw mond zou zich er dan ook bij moeten sluiten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:34:05 #216
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189205680
He Ang3l :7 !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:52:05 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189208304
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:34 schreef Renesite het volgende:
He Ang3l :7 !
Hoi :P

Kijk, ik mag dan jouw relatievorm niet de mijne vinden, maar ik vind wel dat dat jouw zaak is en die van je vent. Niet de onze :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:13:12 #218
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_189209926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:06 schreef Fushia2 het volgende:
Maar hoe kan je respect afdwingen van een maatschappij als je net bewust tegen de maatschappij zijn schenen stampt? Ik hoef ook geen schaarsgekleden vrouwen te zien op straat. Iedereen gelijk voor de wet, een beetje fatsoen is wel op z'n plaats.

Wauw. Ehm. Ik weet niet echt hoe ik dit kan beantwoorden.

Ik geloof niet in respect afdwingen. Ik geloof ook niet dat jezelf zijn lijdt tot "de maatschappij voor zijn schenen stampen".

Als jij geen schaarsgekleden vrouwen hoeft te zien, mag je mooi je ogen dicht houden. Je mag in Nederland (tot zekere hoogte) gewoon over straat hoe je zelf wilt. Als iemands uiterlijk/gedaante jou in de weg zit, is dat jouw probleem.

Als jij mensen die zichzelf zijn ziet als uitdagen, dan heb jij het echt mis en moet je wellicht je egocentrische bril even afzetten. Niemand doet dit voor jou.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:02:05 #219
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189211967
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Wauw. Ehm. Ik weet niet echt hoe ik dit kan beantwoorden.

Ik geloof niet in respect afdwingen. Ik geloof ook niet dat jezelf zijn lijdt tot "de maatschappij voor zijn schenen stampen".

Als jij geen schaarsgekleden vrouwen hoeft te zien, mag je mooi je ogen dicht houden. Je mag in Nederland (tot zekere hoogte) gewoon over straat hoe je zelf wilt. Als iemands uiterlijk/gedaante jou in de weg zit, is dat jouw probleem.
Vertel je dat t burka-verbod? ;)
(of viel die onder je "tot op zekere hoogte"?)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:13:48 #220
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_189212180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vertel je dat t burka-verbod? ;)
(of viel die onder je "tot op zekere hoogte"?)
Persoonlijk geef ik er niks om dat iemand loopt in een burka. Maar ik kan wel begrijpen dat het problemen oplevert.

Hoe kan jij zeker weten dat jij de juiste persoon voor je hebt? Legitimatie gaat (helaas) nog altijd via een foto. Onnodige voorbeelden in spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij gaat het hier niet om dit expliciete voorbeeld maar in zijn algemeenheid: Het idee dat iemand zich gedraagd/kleed/etc om jou te "triggeren" is een verdraaide beeld van de realiteit. Of dat nou gaat over een paar schaarsgeklede vrouwen of een in boerka geklede vrouw. Ik voel mij niet op mijn schenen gestampt als een vrouw er voor kiest om zich te kleden met een boerka, die vrijheid heeft zij zelf om die keuze te maken (hoop ik ;) )
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:24:13 #221
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189212395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoi :P

Kijk, ik mag dan jouw relatievorm niet de mijne vinden, maar ik vind wel dat dat jouw zaak is en die van je vent. Niet de onze :D
Dat ik gewoon kijk wat er zoal in de buurt woont? Voor de rest monogaam? Vond mezelf best gewoontjes en normaaltjes ;( ! Eens per jaar zet ik het er op. Even smoelenboek _O-

Ach, zolang je maar elkaar recht in de ogen kan kijken en het leuk hebt. Boeit me dan echt niet. Extreme uitzonderingen daargelaten.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:32:38 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189212545
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:24 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat ik gewoon kijk wat er zoal in de buurt woont? Voor de rest monogaam? Vond mezelf best gewoontjes en normaaltjes ;( ! Eens per jaar zet ik het er op. Even smoelenboek _O-
Nee. Daar doelde ik niet op :P
Voor mij is t nl TE gewoontjes en normaal ;)

quote:
Ach, zolang je maar elkaar recht in de ogen kan kijken en het leuk hebt. Boeit me dan echt niet. Extreme uitzonderingen daargelaten.
Als je niemand kwetst, of alleen elkaar, gaat dat verder niemand ene hol aan :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_189216876
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat JIJ er t nut niet van inziet en dat JIJ de app dus maar voor 1 ding kan gebruiken (en dat dan niet zou doen als je een relatie hebt) dat wil niet zeggen dat iedere andere homo, bischierige, queer whatever dat ook doet op die manier.

Dat is wat ik al eerder zei met waard, gasten, schoen en passen.
Je praat volledig vanuit wat jij zou doen, en projecteert t dan op iemands anders en diens relatie waar je echt geen zak vanaf weet :D

• Je kent de persoon niet
• Je weet niet wat hij op zo'n app doet (en als ie zegt wat dat is, geloof je 'm blijkbaar niet)
• Je kent de relatie status niet en de afspraken die er gemaakt zijn

Kortom, je bent alleen maar aan t invullen en gaat daarna vervolgens de user aanspreken dat ie iets stouts doet, in JOUW ogen :')

Jouw ogen hebben er geen zak mee te maken. :P
En jouw mond zou zich er dan ook bij moeten sluiten.

Dear Angel,

Ben eens niet zo naïef :*

Ik heb in der tijd genoeg van dit soort "onschuldige" lammen ontmoet. Zogenaamd gezellig willen kletsen, maar uiteindelijk toch echt uit op m'n muscle dick :X
pi_189216913
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoi :P

Kijk, ik mag dan jouw relatievorm niet de mijne vinden, maar ik vind wel dat dat jouw zaak is en die van je vent. Niet de onze :D
Het is een forum, hij brengt zijn relatie onder de aandacht, het levert gespreksstof op. Viel te verwachten lijkt me.
pi_189216962
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik voel mij niet op mijn schenen gestampt als een vrouw er voor kiest om zich te kleden met een boerka, die vrijheid heeft zij zelf om die keuze te maken (hoop ik ;) )
Dat heeft ze gelukkig dus niet (meer).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')