Wil het best proberen hoor maar wordt het dan niet heel erg moeilijkquote:Op maandag 15 april 2019 19:00 schreef Postbus100 het volgende:
Clock is ticking...
Ik stel gewoon alvast de vraag of het een man is.
(we zouden een regel kunnen inbouwen dat bepaalde vragen niet mogen. Bijvoorbeeld alle vragen uit de vorige opgave. Dan moet je wat creatiever worden)
Jaquote:Op maandag 15 april 2019 19:00 schreef Postbus100 het volgende:
Clock is ticking...
Ik stel gewoon alvast de vraag of het een man is.
Jaquote:
Neequote:
Ongetwijfeld. Maar ik vind het nu een beetje eentonig wordenquote:Op maandag 15 april 2019 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wil het best proberen hoor maar wordt het dan niet heel erg moeilijk
Jaquote:
Ben je Nederlands ?quote:Op maandag 15 april 2019 21:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja
(reageer later wel ff op je verhaal, nu ff bezig)
Neequote:
Wel leuker misschien als we niet mogen vragen naar man of vrouw.quote:Op maandag 15 april 2019 21:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik vind het nu een beetje eentonig wordener is een soort van standaard filter (beslisboom) gecreëerd waar zo'n poppetje doorheen gaat en dan kom je uit bij een bepaald persoon (geslacht > continent /land > beroep > details beroep > evt leeftijd (als we er echt niet uitkomen). Ik snap ook wel dat de uitdaging momenteel ligt in iemand verzinnen waar dat filter nog niet voor werkt
Maar als je de man /vrouw-vraag al niet mag stellen, dan wordt het wel interessanter/creatiever. Want wat zijn er dan voor kenmerken waar je iemand op kan onderscheiden? (nee, ook niet de vraag naar een piemel of niet
)
Dus zodoende. Of een aantal verboden vragen, dat kan ook.
Jaquote:
Neequote:
Neequote:
Vakgebied, geslacht en land... Lijkt me al pittig zat om mee te beginnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:46 schreef Postbus100 het volgende:
Oké, welke verboden onderwerpen introduceren we dan? (voor de volgende opgave. En die moeten dan ook even om de OP)
Ik vind dan dat je eigenlijk niet mag vragen naar vakgebied en geslacht. Dan wordt het al moeilijkvooral vakgebied geeft wel veel weg. Land is trouwens ook het overwegen waard.
Neequote:
Je mag veto'en hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vakgebied, geslacht en land... Lijkt me al pittig zat om mee te beginnen
Neequote:
Neequote:
Neequote:
Neequote:
Neequote:
Neequote:
Neequote:
Jaquote:
Jaquote:
Jaquote:
Jaquote:
Jaquote:
Ohquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef eNGine10 het volgende:
En laten we het vanaf nu bij één vraag per keer houden
Neequote:
Ik ben nog wel ff online vanavondquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:30 schreef Postbus100 het volgende:
Ben je groter dan, laten we zeggen, 1meter 50?
Lol nee dat dan weer nietquote:
Neequote:
Slaap lekker e10quote:Op woensdag 17 april 2019 01:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee
Ga nu wel slapen, morgen verder
Morguhquote:Op woensdag 17 april 2019 08:02 schreef Postbus100 het volgende:
Goeiemoggel
Besta je al langer dan 50 jaar ofzo?
Jaquote:
Jaquote:
Neequote:
Jaquote:
Jaquote:
Ik denk het ookquote:Op woensdag 17 april 2019 08:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Aaah... Ik denk dat we een winnaar hebben...
Jazeker, dat is het eindshot (dikke spoiler nuquote:Op woensdag 17 april 2019 08:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik denk het ookmoest wel even opzoeken of hij kinderen had. Weet sinds kort pas dat hij getrouwd is
Ik ken het echt helemaal niet. Maar ken iemand wiens dochter helemaal verzot is op Harry Potterquote:Op woensdag 17 april 2019 08:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jazeker, dat is het eindshot (dikke spoiler nu), maar dan brengen hij en Ginny en Hermione en Ron hun kinderen naar perron 9 3/4 en krijgt Potter junior (heet ie Albus?) nog wat vaderlijk advies. Malfoy loopt er volgens mij ook. Dikke reünie. Word er altijd een beetje melancholisch van.
Oh, hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 08:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ken het echt helemaal niet. Maar ken iemand wiens dochter helemaal verzot is op Harry Potteranders had ik het nooit geraden
Ja loop een beetje op de zaken vooruitquote:Op woensdag 17 april 2019 08:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, haha![]()
(we weten nog niet of t 'm is hé?)
Jaaaaquote:
quote:
Neuh, geen fan, maar heb het wel gelezen (toen ze net uit kwamen), en recent de laatste films weer eens gezien (als opfriscursus, toen ze een half jaar geleden elke maandagavond werden uitgezonden op net5), en het zit wel knap in elkaar. Dus dan is het wel leuk om te kijken. Boeken zijn ook wel leuk en sommige heb ik vaker gelezen. Maar die laatste delen vind ik te dik om te herlezen, dus die laat ik altijd liggenquote:Op woensdag 17 april 2019 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja loop een beetje op de zaken vooruit![]()
Jij bent wel fan van HP?
Juist die laatste delen vind ik heel gaafquote:Op woensdag 17 april 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Neuh, geen fan, maar heb het wel gelezen (toen ze net uit kwamen), en recent de laatste films weer eens gezien (als opfriscursus, toen ze een half jaar geleden elke maandagavond werden uitgezonden op net5), en het zit wel knap in elkaar. Dus dan is het wel leuk om te kijken. Boeken zijn ook wel leuk en sommige heb ik vaker gelezen. Maar die laatste delen vind ik te dik om te herlezen, dus die laat ik altijd liggendeel 1-4 heb ik wel vaker gelezen.
Ja, maar ik vind ze te dikquote:Op woensdag 17 april 2019 09:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Juist die laatste delen vind ik heel gaaf
Haha, dat is een retorische vraag. Je kan beter vragen wat ie allemaal aan HP-stuff in huis heeftquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Haha, dat is een retorische vraag. Je kan beter vragen wat ie allemaal aan HP-stuff in huis heeft
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar dus .. @:eNGine10 wat voor HP prullaria heb jij allemaal in huis
Je bedoelt middernacht al in de rij staan ?quote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]toverstokje
Nee niks eigenlijk
Maar ging vroeger wil middernacht naar de boekenwinkel als een nieuw deel uitkwam enzo
Jup precies dat ja. En dan boek kopen en in 24h ofzo uitlezenquote:Op woensdag 17 april 2019 09:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt middernacht al in de rij staan ?![]()
Zoals wanneer de nieuwste iPhone uitkomt en je die mensen uren van tevoren in de rij ziet staan
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup precies dat ja. En dan boek kopen en in 24h ofzo uitlezen
Ben ik ook nietquote:Op woensdag 17 april 2019 10:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik zag jou niet voor iemand aan die dat zou doen. Uren in de rij staan
Owwww half uurtje is niksquote:Op woensdag 17 april 2019 10:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben ik ook nietmaar was ook maar hooguit half uurtje ofzo.
Doe jij de volgende moen? Of laat je em aan iemand anders?
En wat doen we nu met de regels?
Alleen weet ik nu niet of ik gewoon alles mag vragenquote:
Geslacht mocht niet ... en wat nog meer?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alleen weet ik nu niet of ik gewoon alles mag vragen
Nouja doe ik die niet.. Ik begin gewoon maar..quote:Op donderdag 18 april 2019 07:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geslacht mocht niet ... en wat nog meer?
Jaquote:Op donderdag 18 april 2019 07:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja doe ik die niet.. Ik begin gewoon maar..
Ben je een echt persoon?
Heb je kinderen?quote:
Ben je wereldwijd bekend?quote:
Heb je een baard?quote:
quote:
Vind het nu eigenlijk te moeilijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:36 schreef eNGine10 het volgende:
@:Postbus100 doe je nog mee?Ik zit hier m'n best te doen om geen standaard vragen te stellen maar kan wel wat hulp gebruiken
Volgende keer wordt er een homo bedacht met dit zo'n vraagquote:Op vrijdag 19 april 2019 07:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben je getrouwd met een man?
Mag ik dit wel vragen?
Ja zat ik wel al aan te denken, kan een enorme valkuil zijnquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgende keer wordt er een homo bedacht met dit zo'n vraag
Neequote:Op vrijdag 19 april 2019 07:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mag ik dit wel vragen?
Neequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vind het nu eigenlijk te moeilijk
Nee, grapje. Had dit topic niet in het vizier.
Ben je blond?
Ben getrouwd geweest jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:13 schreef Postbus100 het volgende:
Ben je überhaupt (ooit) getrouwd (geregistreerd partner)?
Edit: oh, wacht, je hebt kinderen, dus dat is wel aannemelijk.
domme regelquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:15 schreef Postbus100 het volgende:
Shit zeg, dit is wel moeilijkWaar kennen we iemand van? Maar dat mag je dan weer niet vragen. Wie heeft die domme regel ingesteld
Vakgebied, geslacht en landquote:Op zaterdag 20 april 2019 08:21 schreef PicoMMP het volgende:
Wat mochten we nou precies niet vragen? Geslacht en beroep?
Lol, leuke vragen allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2019 08:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vinden mensen jou over het algemeen een mooi persoon qua uiterlijk?
Dit is echt lastig
Jazekerquote:
Geen bril neequote:Op zaterdag 20 april 2019 08:49 schreef PicoMMP het volgende:
Even een resumé:
- echt persoon
- heeft kinderen
- is wereldwijd bekend
- heeft geen baard
- is niet getrouwd met een man
- is niet blond
- is getrouwd geweest
- is kleiner dan 1.70m
- heeft geen hoge stem
- is jonger dan 70
- wordt over het algemeen beschouwd als een mooi persoon qua uiterlijk
- leeft nog
Draag je (vaak) een bril?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je wel eens jeuk aan je ballen?
Ben je getrouwd gewéést met een man?quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mag ik dit wel vragen?
Ben je verbaasd? Dat was zo ongeveer nog de enige optie van zwarte mensen tussen de 30 en 50 jaar die wereldwijd bekend zijn en uit de showbizz komen. En de rest klopt ook. Dus tja...quote:
Maar dat is toch die film met Angelina Jolie en Brad Pitt... wat heeft J-lo daar mee te makenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:38 schreef Postbus100 het volgende:
Oh en het helpt dat ik kort geleden nog Mr. en Mrs. Smith heb geziendus zat in mijn latente geheugen of hoe je dat ook maar wilt noemen.
Ja heel erg verbaasd zelfsquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ben je verbaasd? Dat was zo ongeveer nog de enige optie van zwarte mensen tussen de 30 en 50 jaar die wereldwijd bekend zijn en uit de showbizz komen. En de rest klopt ook. Dus tja...
Heb al een nieuwe
Zit je in de showbizz industrie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ben je verbaasd? Dat was zo ongeveer nog de enige optie van zwarte mensen tussen de 30 en 50 jaar die wereldwijd bekend zijn en uit de showbizz komen. En de rest klopt ook. Dus tja...
Heb al een nieuwe
Oh, verrekquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar dat is toch die film met Angelina Jolie en Brad Pitt... wat heeft J-lo daar mee te maken
Dat vind ik wel een lastige vraag qua geldigheid hoor (vorige keer ook al). Is een beetje vragen naar het vakgebied.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zit je in de showbizz industrie?
Hmm oke oke ... andere vraag danquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een lastige vraag qua geldigheid hoor (vorige keer ook al). Is een beetje vragen naar het vakgebied.
Yepquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm oke oke ... andere vraag dan
Kom je veel op televisie ?
Vind van nietquote:
Ben je groter dan 1.70m?quote:
Draag je oorbellen?quote:
Doe je mee aan de Olympische spelen?quote:
Neequote:Op dinsdag 23 april 2019 17:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Doe je mee aan de Olympische spelen?
Goed ideequote:Op dinsdag 23 april 2019 17:28 schreef eNGine10 het volgende:
En misschien dat voor de volgende degene die begint aan kan geven wat niet gevraagd wordt.. Dan kun je ook een beetje wisselen (bijv. geen vragen over uiterlijk..). En dan is het de ene keer moeilijk en een andere keer weer wat makkelijker.
Even een ideetje
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Goed idee![]()
Hier dus nog even steeds geen vragen over vakgebied, geslacht en locatie. Volgende persoon mag andere dingen uitsluiten.
Ben je Rico Verhoeven?quote:
Wie is dat? oh, ik heb 'm vorige week een keer opgezocht, dat is een bokser toch? Nee, die is het niet.quote:
Vin Diesel?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wie is dat? oh, ik heb 'm vorige week een keer opgezocht, dat is een bokser toch? Nee, die is het niet.
Wie is dat? oh, ik heb 'm vorige week een keer opgezocht, dat is een bokser toch? Nee, die is het niet.quote:
Ken ik ook niet. Denk ook niet dat je het nu al kan weten met deze informatiequote:
Heb je ooit een nobelprijs gewonnen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wie is dat? oh, ik heb 'm vorige week een keer opgezocht, dat is een bokser toch? Nee, die is het niet.
[..]
Ken ik ook niet. Denk ook niet dat je het nu al kan weten met deze informatie(of het moet een lucky shot zijn)
Neequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je ooit een nobelprijs gewonnen?
Heb je wel ooit ergens goud in gewonnen?quote:
Vast, maar niet met sport.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je wel ooit ergens goud in gewonnen?
Heb je ooit in de gevangenis gezeten?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vast, maar niet met sport.
Edit : even opgezocht. Ja, maar niet met sport.
Neequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je ooit in de gevangenis gezeten?
Leef je nog?quote:
Arme Cees, je zal maar Cees Geel heten. Pesten gegarandeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
quote:Op donderdag 25 april 2019 11:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(na de homovraag dacht ik: nu kan het geraden worden. Bij de kaalheidsvraag dacht ik: naah, nog niet)
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 25 april 2019 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sorry en bedankt
Je mag de volgende wel doen als je wil...
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 11:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even snel een andere smiley erachter
Geslacht mag dus wel? Zo ja, ben je een man?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:57 schreef Eerin het volgende:
Prima, doe ik een nieuwe!
En er mag niet worden gevraagd naar uiterlijk (zo heb ik net geleerd van de vorige pagina).
Edit: ik heb er dus een :p
Uiterlijk mag wel toch ... zoals ben je blond of kaalquote:Op donderdag 25 april 2019 12:57 schreef Eerin het volgende:
Prima, doe ik een nieuwe!
En er mag niet worden gevraagd naar uiterlijk (zo heb ik net geleerd van de vorige pagina).
Edit: ik heb er dus een :p
Zie deze post:quote:Op donderdag 25 april 2019 13:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uiterlijk mag wel toch ... zoals ben je blond of kaal
Ik vind het een goed ideequote:Op dinsdag 23 april 2019 17:28 schreef eNGine10 het volgende:
En misschien dat voor de volgende degene die begint aan kan geven wat niet gevraagd wordt.. Dan kun je ook een beetje wisselen (bijv. geen vragen over uiterlijk..). En dan is het de ene keer moeilijk en een andere keer weer wat makkelijker.
Even een ideetje
Nee geen manquote:Op donderdag 25 april 2019 13:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geslacht mag dus wel? Zo ja, ben je een man?
Okequote:Op donderdag 25 april 2019 13:55 schreef Eerin het volgende:
[..]
Zie deze post:
[..]
Ik vind het een goed ideedus deze keer geen uiterlijk.
[..]
Nee geen man
Jaquote:Op donderdag 25 april 2019 15:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zit je in de entertainment industrie ?
Jaquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar ging iets mis. Zeker ook mobiel?
Kom je uit Nederland?quote:
Ik had wel eens een gastrol in wat series die op tv waren.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zat je in een serie die op de Nederlandse tv kwam?
Absoluutquote:
Oké...quote:Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik had wel eens een gastrol in wat series die op tv waren.
Niet overdreven veel, maar er zijn wel wat reclames met mijn persona erin.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oké...
Zit je veel in reclamespotjes?
Ben je bekend naast het modellenwerk en acteerwerk?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:58 schreef Eerin het volgende:
[..]
Niet overdreven veel, maar er zijn wel wat reclames met mijn persona erin.
Jaquote:Op donderdag 25 april 2019 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben je bekend naast het modellenwerk en acteerwerk?
ANGELA MERKELquote:Op donderdag 25 april 2019 16:11 schreef Eerin het volgende:
[..]
Na heel Europa te hebben gehad, zijn we endlich in meine Heimat.
Woehoeeeeequote:Op donderdag 25 april 2019 16:30 schreef Eerin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik probeer een gif te plakken op mobiel, maar het is goed!
Duurt langquote:Op donderdag 25 april 2019 16:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik doe er straks 1moet nu weg
Tenzij iemand anders ondertussen eentje wil doen
Wat mogen we niet vragen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja... was het vergeten
Maar heb iemand .. dus we kunnen weer van start
Kom je uit het noordelijk halfrond?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geslacht.. en dus ook niet ben je getrouwd met een man of vrouw
Wereldwijd bekend?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geslacht.. en dus ook niet ben je getrouwd met een man of vrouw
Neequote:Op vrijdag 26 april 2019 08:45 schreef Postbus100 het volgende:
Heb je een jongensnaam?
Grapje.
Ben je Nederlands?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |