Gaat ie niet laten doen.quote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef Mohitah het volgende:
Is Brendon gek geworden ofzo dat ie in zijn nek een tattoo gaat laten zetten??
Wat een domme lul.quote:
Valt best mee hoor, het is maar op zijn keel....quote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Dit is echt niet meer goed. Een Utopia tattoo in je nek. Die vent is gestoord.
Ik zit echt met verbazing te kijkenquote:Op maandag 15 april 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, het is maar op zijn keel....![]()
Werkschuwquote:
Oh gelukkig ik kon er met mijn verstand al niet bijquote:Op maandag 15 april 2019 18:39 schreef tonja het volgende:
Het blijft bij het plakplaatje hoor, hij laat zich niet prikken.
Wat is de logica van een engels woord tatoeëren als je er toch de vertaling onder zet?quote:Op maandag 15 april 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Kaylee: een dame wilde surrundipptie tatoeren, en dan moest eronder de vertaling komen te staan.
Kaylee wist nog niet wat het betekende. Dylan zegt : kijk je toch in het woordenboek![]()
Gewend aan ondertiteling op tv.quote:Op maandag 15 april 2019 18:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat is de logica van een engels woord tatoeëren als je er toch de vertaling onder zet?
Moet je het beginwoord wel goed weten te spellen... maar das googel materiequote:Op maandag 15 april 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Kaylee: een dame wilde surrundipptie tatoeren, en dan moest eronder de vertaling komen te staan.
Kaylee wist nog niet wat het betekende. Dylan zegt : kijk je toch in het woordenboek![]()
Zeg het maar. Ik tik wat ze zei. Geeft iets aan van het soort klanten schat ik zo in.quote:Op maandag 15 april 2019 18:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat is de logica van een engels woord tatoeëren als je er toch de vertaling onder zet?
quote:
Zo zei ze het, fonetisch gezien dan.quote:Op maandag 15 april 2019 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je het beginwoord wel goed weten te spellen... maar das googel materie
Ah ok .. dan komt het goedquote:Op maandag 15 april 2019 18:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zo zei ze het, fonetisch gezien dan.
ze mogen op de laptop van Greet en Jessquote:Op maandag 15 april 2019 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat willen sloom en slomer nu weer? Ze zitten bij Jessie.
Zal wel serendipity bedoelen, dat is in het Nederlands serendipiteitquote:Op maandag 15 april 2019 18:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zo zei ze het, fonetisch gezien dan.
I know, but they......quote:Op maandag 15 april 2019 18:48 schreef eskil het volgende:
[..]
Zal wel serendipity bedoelen, dat is in het Nederlands serendipiteit
Ze hebben 't vanmiddag Merel laten zien.quote:Op maandag 15 april 2019 18:50 schreef schizolientje het volgende:
kwamen ze er bij toeval achter dat er een compu staat op de boot???
nou, dan gaat het wel losquote:Op maandag 15 april 2019 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben 't vanmiddag Merel laten zien.
Wie is dat dan?quote:
Brandon.quote:
Onherkenbaarquote:
Heb ff niets beters te doenquote:
Voelt ze zich niet schuldig nu.quote:
Ik moet zeggen dat ik Eric wat meer kan waarderen. Die trekt zijn smoel soms open. Ok meestal op een verkeerd momentquote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef espri het volgende:
Eric kijkt ook of hij niet weet of ie nog leeft he?
Owja ik mag hem ook wel hoor, je ziet echt gewoon dat hij totaal niets heeft met het jonge grut daar, best sneu.quote:Op maandag 15 april 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Eric wat meer kan waarderen. Die trekt zijn smoel soms open. Ok meestal op een verkeerd moment
Eric ergert zich aan de niksnutten. Dat is wel duidelijkquote:Op maandag 15 april 2019 19:17 schreef espri het volgende:
[..]
Owja ik mag hem ook wel hoor, je ziet echt gewoon dat hij totaal niets heeft met het jonge grut daar, best sneu.
Heeft ie ook naar ze uitgesproken maar ja, je doet natuurlijk niets met kritiek uiteraard.quote:Op maandag 15 april 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Eric ergert zich aan de niksnutten. Dat is wel duidelijk
“Ik voel me schuldig als ik een stukje brood pak.”quote:Op maandag 15 april 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kan niet eten bij anderen en ben heel depri.......
[ afbeelding ]
Ze steekt graag iets in haar mondquote:Op maandag 15 april 2019 19:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Ik voel schuldig als ik een stukje brood pak.”
Bij Kayleequote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef espri het volgende:
Eric mag het zetten bij Dyl als ik het goed begrijp/
quote:Op maandag 15 april 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Brandon : Als alle luisteraars het kunnen zien !![]()
Proestquote:
maar goed dat het geen duitse is dan...nasynchroniseren wordt een beetje lastig welquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 19:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar goed dat het geen duitse is dan...nasynchroniseren wordt een beetje lastig wel
als hij geen appie insectenplaatjes kan krijgen dan maar dit, zal ze lerenquote:Op maandag 15 april 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brandson met zn plakplaatje
hij loopt er bij alsof dr een wiples Breece omheen zit
quote:
meer een gek piemeltjequote:
Aan een touwtje, kloptquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een kort lontjequote:
Leuk als je zegt watquote:Op maandag 15 april 2019 19:52 schreef snetje het volgende:
Och Adriaan heeft ook weer wat te zeuren ...
quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie ligt daar en waar wordt die fantastische microfoon geplaatst??
Kaylee ligt en Erik zet een microfoontje, in het kader van B.Saunders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |