Thanksquote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 april 2019 18:04 schreef Myrr het volgende:
Meh. We gaan in de zomervakantie verhuizen naar 500 euro goedkoper (wel gewoon chille woning met bad enzo), maar had net alle verven, lakken en zooi in huis om de gang en wc mooi te maken.
Zo danquote:
Omdat 500 euro minder huur. Dan kunnen we anderhalf a twee jaar sparen. Het is van een oom, die inmiddels is gaan samenwonen maar wel nog zijn huis wil behouden.quote:
Waarom wil je sparen?quote:Op maandag 15 april 2019 18:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat 500 euro minder huur. Dan kunnen we anderhalf a twee jaar sparen. Het is van een oom, die inmiddels is gaan samenwonen maar wel nog zijn huis wil behouden.
quote:
Heb hele dag al zin in raffaelo'squote:
Ik investeer enkel in mezelfquote:Op maandag 15 april 2019 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik investeer tegenwoordig in opkomende markten.
Dag later reageren op zo'n post, wie is hier de sukkelquote:
Ik neem voor je mee vanavond. Kies alvast leuke film uitquote:Op maandag 15 april 2019 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hele dag al zin in raffaelo's
Maar ik ben sindsdien niet op FOK! geweest kutjequote:Op maandag 15 april 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag later reageren op zo'n post, wie is hier de sukkel
Inb4 jij (te makkelijk)
Inb4 net als jij
Ik gebruik geen drugs vriendquote:Op maandag 15 april 2019 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Door cocaine te kopen met die paar grijpstuivers van de klantenservice?
The Purgequote:Op maandag 15 april 2019 18:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik neem voor je mee vanavond. Kies alvast leuke film uit
Reageer dan gewoon niet meer, nobody caresquote:Op maandag 15 april 2019 18:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik ben sindsdien niet op FOK! geweest kutje
quote:
Is goedquote:Op maandag 15 april 2019 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet meer, nobody cares
Heb daddy issues, dat verpest allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |