Ik heb al diverse keren twee mensen naar binnen zien gaan. Eén klant, één kijkerquote:Op maandag 15 april 2019 10:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon standaard. Klanten komen nooit samen met iemand binnen. Kappersklanten komen ook alleen.
Ik vind merel verschrikkelijkquote:Op maandag 15 april 2019 10:14 schreef espri het volgende:
Die lach van Merel is echt verschrikkelijk.
Oh ja? Dat wist ik nietquote:Op maandag 15 april 2019 10:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik heb al diverse keren twee mensen naar binnen zien gaan. Eén klant, één kijker
quote:Op maandag 15 april 2019 10:22 schreef DKUp het volgende:
Woensdag 60 kaarten verkopen.
Vrijdag 75 kaarten verkopen.
Succes........
en dan dansend tatoeëren?quote:Op maandag 15 april 2019 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny moet dansgroepen gaat mailen of ze willen komen (tegen betaling)?![]()
Nee, of ze een kaartje willen kopen voor de opening.quote:
Zit best wat in, op de borst een taaaaaaatooooo van wel reanimeren of niet reanimeren..quote:Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Misschien dat ze bejaardenhuizen ook kunnen mailen.
Ja heb ik ook gelezen. Mocht alleen naar binnen, als hij ook tattoo nam.quote:Op maandag 15 april 2019 10:03 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen![]()
Ik las gisteren een bericht op fb van een "klant" uit Groningen of Friesland.
Die had een afspraak gemaakt en werd door de regie gebeld dat hij/zij alleen
naar binnen mocht. De partner moest dan maar 3 uur in de auto blijven wachten.
Was een nieuwe regel. Deze klant gaat dus niet meer. Wie weet heeft de regie wel
meer van deze geintjes geflikt?
quote:Op maandag 15 april 2019 10:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen. Mocht alleen naar binnen, als hij ook tattoo nam.
Even snel een geldwinkeltje in elkaar timmeren en cashen wil iedereen wel, gelukkig lukt het maar weinigenquote:Op maandag 15 april 2019 10:28 schreef kaatje50 het volgende:
Ik denk dat ze kunnen bedenken wat ze willen, maar dat de gunfactor er niet is. Dit tattoewinkeltje is een grote flop.
Bungelen onderaan de poll met Myleentje en Jensie.quote:Op maandag 15 april 2019 10:28 schreef kaatje50 het volgende:
Ik denk dat ze kunnen bedenken wat ze willen, maar dat de gunfactor er niet is. Dit tattoewinkeltje is een grote flop.
Ik denk niet dat het de gunfactor is. Als deze twee sukkeltjes hadden kunnen tatoueren dan had het gelopen. Zelfs de meest fanatieke schuimpjes laten zich niet levenslang verminken door deze twee nietsnutten.quote:Op maandag 15 april 2019 10:28 schreef kaatje50 het volgende:
dat houdt ze op tot ze 1 op 1 is met dylanquote:Op maandag 15 april 2019 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Kwijlie is al ingestort, hoor 't niet meer.
Het viel mij ook op. Losertje probeerde nonchalant te lullen.quote:Op maandag 15 april 2019 10:30 schreef kaatje50 het volgende:
Men spreekt dat ook altijd van klantjes. In de kappershop ook al. Ik heb daar zo'n hekel aan.
Zeg gewoon klant en neem die mensen serieus
verandering van castingburo doet u2 niet veel goed - de laatst binnengekomen inwoners ver onderaan de streekquote:Op maandag 15 april 2019 10:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bungelen onderaan de poll met Myleentje en Jensie.
Sympathie weten ze niet op te wekken.
ALS ik al ooit een tattoo zou willen, dan nooit door deze tweequote:Op maandag 15 april 2019 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de gunfactor is. Als deze twee sukkeltjes hadden kunnen tatoueren dan had het gelopen. Zelfs de meest fanatieke schuimpjes laten zich niet levenslang verminken door deze twee nietsnutten.
Brenda zei dat ook altijd, wanneer ze een klant had.quote:Op maandag 15 april 2019 10:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het viel mij ook op. Losertje probeerde nonchalant te lullen.
quote:Op maandag 15 april 2019 10:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ALS ik al ooit een tattoo zou willen, dan nooit door deze twee
quote:Op maandag 15 april 2019 10:34 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Mensen die serieus een tattoo willen nemen gaan eerst kijken waar ze de beste kunstenaar kunnen vinden. Het staat erop voor de rest van je leven.
of ben je zo zwak?'quote:
preciesquote:Op maandag 15 april 2019 10:34 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Mensen die serieus een tattoo willen nemen gaan eerst kijken waar ze de beste kunstenaar kunnen vinden. Het staat erop voor de rest van je leven.
Dat heeft hij al 3x gezegd dat ze het goed deed, hij moet vooral blijven slijmen anders gaat ze uit dr dak.quote:Op maandag 15 april 2019 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
of ben je zo zwak?'
Moet 'ie eens tegen haar zeggen als ze weer jankt.
jan Doedel vindt dat e het goed heeft gedaan.
Ze hebben 2 klantjusquote:Op maandag 15 april 2019 10:40 schreef mazaru het volgende:
En waarom staan die twee nono's buiten terwijl er binnen een vergadering is?
Hij heeft 'klantjus', zij niet.quote:
Ik had het doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |