Dit blijft een hele gevaarlijke outsider, hij weet het live zo goed te verkopenquote:
is dat zo?quote:Op zondag 14 april 2019 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit blijft een hele gevaarlijke outsider, hij weet het live zo goed te verkopen
Dit gaan de jury's samen met Nederland en Italie enorm waarderenquote:Op zondag 14 april 2019 23:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
is dat zo?
vinnut steeds minder worden
13 in een dozijn
Agree, ik ben er stiekem ook een klein beetje bang voor. Zou het geen leuke winnaar vinden, dus laten we het hopen van niet dit jaar!quote:Op zondag 14 april 2019 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit blijft een hele gevaarlijke outsider, hij weet het live zo goed te verkopen
twitter:MattESCunited twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:34:37So yes, @dunclaurence from The Netherlands is the one to beat for a reason, I mean listen to Arcade #eurovisiongr #LondonEurovisionParty https://t.co/65rX04C2qk reageer retweet
twitter:MattESCunited twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:34:37So yes, @dunclaurence from The Netherlands is the one to beat for a reason, I mean listen to Arcade #eurovisiongr #LondonEurovisionParty https://t.co/65rX04C2qk reageer retweet
quote:Op zondag 14 april 2019 23:35 schreef grazz het volgende:
twitter:MattESCunited twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:34:37So yes, @:dunclaurence from The Netherlands is the one to beat for a reason, I mean listen to Arcade #eurovisiongr #LondonEurovisionParty https://t.co/65rX04C2qk reageer retweet
Haha, ik denk dat we daar nog wel iets langer op moeten wachten ben ik bang..quote:Op zondag 14 april 2019 23:36 schreef grazz het volgende:
Ik wil een volledige video, in de clip hierboven kan ik er nog maar weinig van maken
Wiwiblogs zet ze al snel op YouTube, staat er denk ik zo al opquote:Op zondag 14 april 2019 23:37 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat we daar nog wel iets langer op moeten wachten ben ik bang..
Ja ik love ze nu totdat er weer eentje HEYYYYYYYY GIRLLLLL de bocht uit vliegt dan wil ik ze een spuitje geven. Maar voor nu ben ik ze weer dankbaar.quote:Op zondag 14 april 2019 23:40 schreef lashatumbai het volgende:
We hebben wel echt een love/hate relatie met Wiwi of niet?
Hahaha ja, als je dan mensen ziet klagen dat Duncan zo veel aandacht van ze krijgt denk ik ohja zo dacht ik er normaal ook overquote:Op zondag 14 april 2019 23:40 schreef lashatumbai het volgende:
We hebben wel echt een love/hate relatie met Wiwi of niet?
oh wacht onze Jur gaat voor de winst.twitter:MattESCunited twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:40:16Don’t count out Lithuania. Total singalong material. Great performance #Eurovision #LondonEurovisionParty https://t.co/LREuL3adno reageer retweet
Volgens deze Franse journalist werd NL goed ontvangen door de fans daar.twitter:fabrandanne twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:40:06Ont été également particulièrement bien accueillis la Norvège, le Danemark, l’Italie et les Pays-Bas (le Royaume-Uni joue à domicile). Cela ne reflète pas forcément le résultat à venir à l’#Eurovision mais montre qui est dans le radar des fans du concours #LondonEurovisionParty reageer retweet
Hij vergeet Zweden te vermelden of die werd gewoon ook echt minder goed bejubeld dan DK, IT en NO?quote:Op zondag 14 april 2019 23:43 schreef grazz het volgende:
Volgens deze Franse journalist werd NL goed ontvangen door de fans daar.twitter:fabrandanne twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:40:06Ont été également particulièrement bien accueillis la Norvège, le Danemark, l’Italie et les Pays-Bas (le Royaume-Uni joue à domicile). Cela ne reflète pas forcément le résultat à venir à l’#Eurovision mais montre qui est dans le radar des fans du concours #LondonEurovisionParty reageer retweet
Het doet me ook vrij weinig ja, vanaf het begin al eigenlijk. Het is voor mij een beetje de goedkope Aldi versie van Oostenrijk vorig jaar.quote:Op zondag 14 april 2019 23:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
is dat zo?
vinnut steeds minder worden
13 in een dozijn
Clip en staging zijn beide het idee geweest van Duncan dus daar kan je van uit gaan. Lijkt me in ieder geval sterk dat hij voor het zelfde nummer twee concepten uitvoert.quote:Op zondag 14 april 2019 23:44 schreef lashatumbai het volgende:
Je ziet trouwens dat ze zowel als bij het optreden in de AFAS als nu hier in Londen dat het lichtgebruik anders is dan alle andere kandidaten. Geen gebruikelijke spot op de zanger. Dit vertalen ze al best goed van uit de videoclip wat me doet geloven dat ze die toch ook wel echt als basis gaan gebruiken in Tel Aviv. Lichtspel dus ook op het gezicht van Duncan, veel of gedeeltelijk in het donker/schaduw.
Het is nog steeds mijn tweede favoriet van dit jaar maar het lijkt nog meer op Nobody but you dan dat She got me op Fuego lijkt. Zelfs de staging is deels gejat.quote:Op zondag 14 april 2019 23:47 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Het doet me ook vrij weinig ja, vanaf het begin al eigenlijk. Het is voor mij een beetje de goedkope Aldi versie van Oostenrijk vorig jaar.
Wauw, wie zou je eerste zijn?quote:Op zondag 14 april 2019 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is nog steeds mijn tweede favoriet van dit jaar maar het lijkt nog meer op Nobody but you dan dat She got me op Fuego lijkt. Zelfs de staging is deels gejat.
quote:Op zondag 14 april 2019 23:47 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Het doet me ook vrij weinig ja, vanaf het begin al eigenlijk. Het is voor mij een beetje de goedkope Aldi versie van Oostenrijk vorig jaar.
quote:
Mooie reactie van onze oosterbuur:quote:
Mooi dat stukje waar hij doorheeft dat er al snel wordt meegezongen.quote:Op zondag 14 april 2019 23:58 schreef grazz het volgende:
hier ook een stukje https://www.instagram.com/p/BwQGIeNFbOn/
Dat begin wordt steeds mooierquote:Op zondag 14 april 2019 23:58 schreef grazz het volgende:
hier ook een stukje https://www.instagram.com/p/BwQGIeNFbOn/
Oh wacht na dat clipje van dichtbij blijkt die wow over de reactie van het publiek te gaan en de home ging wel goed, Cee je lult, WINNINGquote:Op maandag 15 april 2019 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerste home ging ie de mist in en daar schrok ie zelf ook van, verder weer prima.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |