nobody caresquote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben extreem zorgzaam, zowel psychisch als financieel als regelen als sfeer als onderhouden als attenties, snap dan ook volkomen dat vrouwen compleet oceaan gaan op me en de tijd van hun kietelaar hebben maar ik vergeet mezelf nog wel eens waardoor diezelfde vrouw na een paar jaar zit met een ongelukkige man.
Cheesecakes smaken niet eens naar kaas, wat jank je :s vreten zul jequote:
quote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben extreem zorgzaam, zowel psychisch als financieel als regelen als sfeer als onderhouden als attenties, snap dan ook volkomen dat vrouwen compleet oceaan gaan op me en de tijd van hun kietelaar hebben maar ik vergeet mezelf nog wel eens waardoor diezelfde vrouw na een paar jaar zit met een ongelukkige man.
is dit een soort meesteres rollenspel buiten bed?quote:Op zondag 14 april 2019 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cheesecakes smaken niet eens naar kaas, wat jank je :s vreten zul je
Dat op je 24e is wel ernstig hoorquote:Op zondag 14 april 2019 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben 24 en nu al een te hoge bloeddruk. Dat gaat geen 90 worden hoor.
Ja dus kun je niet voor jezelf zorgen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
27 max dus.quote:Op zondag 14 april 2019 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben 24 en nu al een te hoge bloeddruk. Dat gaat geen 90 worden hoor.
Buiten bed ben ik sowieso de baas ja. Niks rollenspelquote:Op zondag 14 april 2019 20:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
is dit een soort meesteres rollenspel buiten bed?
Zeker wel, wat lees je dit raar joh.quote:Op zondag 14 april 2019 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dus kun je niet voor jezelf zorgen.
Onaantrekkelijk.
Rook je nog steeds?quote:Op zondag 14 april 2019 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Veel drinken en jaren roken, dan heb je dat zo.
Als jij jezelf verliest in het continu naar de zin maken van anderen, dan kun je toch niet voor jezelf zorgen joh, schele klapkipquote:Op zondag 14 april 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, wat lees je dit raar joh.
excuses, mevrouwquote:Op zondag 14 april 2019 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Buiten bed ben ik sowieso de baas ja. Niks rollenspel
Aanvaard.quote:
Kutwijf ben je ook.quote:Op zondag 14 april 2019 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij jezelf verliest in het continu naar de zin maken van anderen, dan kun je toch niet voor jezelf zorgen joh, schele klapkip
Je bent ook wel een beetje een hittepetit jijquote:
Ik wil jou wel eens een sticky brownie makenquote:Op zondag 14 april 2019 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aanvaard.
Ik maak ook lekkere sticky brownies overigens
Klopt, don't carequote:
Wat is een hittepetit?quote:Op zondag 14 april 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje een hittepetit jij
voer mequote:Op zondag 14 april 2019 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aanvaard.
Ik maak ook lekkere sticky brownies overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |