Is als een magnetronmaaltijd met een kleffe gehaktbal, wat aardappelpuree dat op lijm lijkt en wat bittere spinazie met sliertjes.quote:
Daar ga jij toch helemaal niet overquote:Op zondag 14 april 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, maar ze houdt de boel niet bij echt jammer
Het ziet er wel uit als een normale maaltijd maar het klopt gewoon nietquote:Op zondag 14 april 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is als een magnetronmaaltijd met een kleffe gehaktbal, wat aardappelpuree dat op lijm lijkt en wat bittere spinazie met sliertjes.
je hebt toch een kindquote:Op zondag 14 april 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
Ik wil bediening. Mensen die in de avond even eten voor me maken als ik op de bank lig en het daarna ook meteen opruimen.
Kan wel gewoon van balenquote:Op zondag 14 april 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ga jij toch helemaal niet over
Je moet je niet zo aanstellenquote:Op zondag 14 april 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
Ik wil bediening. Mensen die in de avond even eten voor me maken als ik op de bank lig en het daarna ook meteen opruimen.
lolquote:
Ja daar heb je toch niks aan. Dan moet je niet eens alleen voor jezelf maar ook voor dat kind broodjes maken.quote:
Niet gekliktquote:Op zondag 14 april 2019 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
Zolang haar vriendje haar nog over de rugleuning gooit en haar bestijgt als een bronstige stier voor kindje 2 moet dat je niet geheel boeien als man zijndequote:
Je moet voor mij niet bepalen wat ik wel en niet moet.quote:
Je hebt gedronken de hele dag geslapen en wil verzorgd worden booooringquote:Op zondag 14 april 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je moet voor mij bepalen wat ik wel en niet moet.
Behalve blowjobsquote:Op zondag 14 april 2019 23:30 schreef Rozevla het volgende:
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
Ja daar heb ik niet zo veel mee te makenquote:Op zondag 14 april 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang haar vriendje haar nog over de rugleuning gooit en haar bestijgt als een bronstige stier voor kindje 2 moet dat je niet geheel boeien als man zijnde
Moet ik toch zelf weten.quote:Op zondag 14 april 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gedronken de hele dag geslapen en wil verzorgd worden booooring
Precies daarom.quote:Op zondag 14 april 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niet zo veel mee te maken
Als man zijndequote:Op zondag 14 april 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang haar vriendje haar nog over de rugleuning gooit en haar bestijgt als een bronstige stier voor kindje 2 moet dat je niet geheel boeien als man zijnde
Ik kijk op tablet wat in bed en zit op mn mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |