Ben even aan het bijlezen.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vreemde zin. De aanval inzetten op Jessie? Wat is dat?
Niet weghalen is top, dan weet iedereen waar we het over hebben. Wordt het geen puzzle of doolhof. Gewoon boter bij de vis.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik maar Soulraven bagatelliseert het even in die post. Dat is jammer. Wel positief dat er niet van alles weggehaald is en verder prima
Hij zeek mij niet af, dat was het enige. Ik ben niet dom, ik heb een goed verstandelijk vermogen en kan wel een discussie voeren, dus ik snap het wel. Dat is alles wat ik eruit haal. Als ik simpel zou zijn zou ik het zien als een voorkeur. Dat is het absoluut niet en zo zie ik het in geen geval.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:29 schreef Cargamelk het volgende:
Morgen zal het over een mod gaan die wat aardig zei over een user of misschien niet wat aardig zegt.
juist ophef over niets we zijn ook schuimpjes.quote:Op donderdag 18 april 2019 03:37 schreef Nietmag het volgende:
Nou heb ik die discussie hier weer s gevolgd. Gaat deze laatste episode nu echt over het gebruk van het woord "schuimpjes'?
Ik vind alles en iedereen die ook meer iets met Uto te maken heeft schuimpjes.
- de bewoners zijn schuimpjes
- de kijkers zijn schuimpjes
- de mensen die er over tikken hier of elders zijn al helemaal schuimpjes (incluis mijzelf)
- oh, ja. En de mensen die de moeite nemen om naar die neppe vijver op de hei te gaan maar tenminste nog wat live-input leveren zijn ook schuimpjes.
- enz.
Wie de f*ck maakt uit of ik iemand of iets een schuimpje mag of kan noemen?
Tikte t al eerder: why so serious? Djies, er staat geen kutwijf of klootzak. Of zijn er mensen die na 15 jaar RLS commenten zo murw zijn dat zelfs het woord schuimpje de lange tenen doet krullen?
Doesnormaal met mekaar en neem die meuk niet zo serieus. Er zijn wel ergere dingen in het leven, me dunkt.
Kusje
Precies, als je niet op schuimpjes 'neerkijkt' heb je er zelf ook geen moeite mee om zo genoemd te worden. Voor schuimpjes lees ik 'het volk', 'fans', 'geinteresseerden" etc. Schuimpjes zijn vaak actiever dan de Utopianen zelf dus wat dat betreft kan je het nog als een compliment beschouwenquote:Op donderdag 18 april 2019 03:37 schreef Nietmag het volgende:
Nou heb ik die discussie hier weer s gevolgd. Gaat deze laatste episode nu echt over het gebruk van het woord "schuimpjes'?
Ik vind alles en iedereen die ook meer iets met Uto te maken heeft schuimpjes.
- de bewoners zijn schuimpjes
- de kijkers zijn schuimpjes
- de mensen die er over tikken hier of elders zijn al helemaal schuimpjes (incluis mijzelf)
- oh, ja. En de mensen die de moeite nemen om naar die neppe vijver op de hei te gaan maar tenminste nog wat live-input leveren zijn ook schuimpjes.
- enz.
Wie de f*ck maakt uit of ik iemand of iets een schuimpje mag of kan noemen?
Tikte t al eerder: why so serious? Djies, er staat geen kutwijf of klootzak. Of zijn er mensen die na 15 jaar RLS commenten zo murw zijn dat zelfs het woord schuimpje de lange tenen doet krullen?
Doesnormaal met mekaar en neem die meuk niet zo serieus. Er zijn wel ergere dingen in het leven, me dunkt.
Kusje
Ik zit ook met verbazing te lezenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:58 schreef Inca het volgende:
Ophef over het woord schuimpjes de bezoekers daar die werden in U1 al zo genoemd waarom je daar nu druk over maken![]()
Het ging er om dat users op Fok schuimpjes genoemd werden.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:58 schreef Inca het volgende:
Ophef over het woord schuimpjes de bezoekers daar die werden in U1 al zo genoemd waarom je daar nu druk over maken![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 12:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het ging er om dat users op Fok schuimpjes genoemd werden.
En het woord schuimpjes heeft nu niet bepaald een positieve lading op FoK
Ga ik even voor je achteraan.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:35 schreef Crabapple het volgende:
Off Utopia, maar waar kan ik de Q&A vinden die bovenaan het forum als 'aangekondigde topics' stonden? Ben benieuwd naar de definitieve vragen en antwoorden van de sterrenkok.
CUL?quote:Op donderdag 18 april 2019 13:35 schreef Crabapple het volgende:
Off Utopia, maar waar kan ik de Q&A vinden die bovenaan het forum als 'aangekondigde topics' stonden? Ben benieuwd naar de definitieve vragen en antwoorden van de sterrenkok.
Dank je Soulquote:Op donderdag 18 april 2019 13:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
CUL / Q&A met sterrenchef Syrco Bakker
Lijkt mij een foutje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vraag mij af waarom er bij de laatste 3 COSsen een sluisteken voor de TT staat, heeft dit een reden of is dit een foutje wat elke keer gekopieerd wordt?
Gaat al jaren lang dicht.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:35 schreef Yaksa het volgende:
Bestaat er de mogelijkheid om over een half uurtje de COS om 20.00 uur een paar minuten dicht te doen i.v.m. de Dodenherdenking?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:35 schreef Yaksa het volgende:
Bestaat er de mogelijkheid om over een half uurtje de COS om 20.00 uur een paar minuten dicht te doen i.v.m. de Dodenherdenking?
Klopt om 8 uur gaat alles een paar minuten dicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |