abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186272203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Neee... neeeeeee neeeee je begrijpt het verkeerd. Dat bedoel ik zeker niet. Het gaat erom dat er geëtter is omdat het over Jessie gaat en DAN moet er geveegd worden. Als er over anderen iets staat, is er geen vuiltje aan de lucht en dat wordt super irritant.
Nogmaals, jij leest overduidelijk terug.
Lees eerst even alles, en kom dan terug.
  woensdag 17 april 2019 @ 13:53:07 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:50 schreef Punkman het volgende:

[..]

Jeetje, het was al klaar.
Ja, maar ik lees het net en ik zie ook dat je mij verkeerd gelezen hebt. Kan gebeuren.
Er is niets gezegd over schuimpjes specifiek hier. Dat wil ik even gezegd hebben.
Dan wil ik dan wel zien waar dat staat. Dan had er cossers gestaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 17 april 2019 @ 13:53:19 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:52 schreef Punkman het volgende:

[..]

Nogmaals, jij leest overduidelijk terug.
Lees eerst even alles, en kom dan terug.
Okay.
pi_186272240
Staat hier te lezen, het woord schuimpjes had ze daar niet moeten gebruiken en haar excuus daarvoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]

In deze heb je wel gelijk. Had dat woord dáár niet moeten gebruiken inderdaad. Mijn excuses daarvoor maar we mogen nooit commentaar op Jessie leveren of de aanval wordt ingezet en dan laat ik me weer verleiden soms. Gewoon elkaars mening over de bewoners respecteren is vaak zoek bij steeds dezelfde users i.p.v. dat het een gewone discussie zou moeten zijn. Maar ik laat het los nu. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:51 schreef DeKenau het volgende:

[..]

Nee Punk ,Als ik op de reactie ''Beetje triest "" een reactie terug krijg ""je kunt uitdelen dan kun je ook in casseren '' Terwijl ik me ook nog niet eens van geen kwaad bewust ben. Dat heeft niks met buiten te maken ik vind dat heel persoonlijk en daar zie ik geen excuus van
pi_186272252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Okay.
Ja sorry, maar jij zat aan het teruglezen, en het was al beantwoord. _O- _O-
pi_186272337
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:53 schreef Punkman het volgende:
Staat hier te lezen, het woord schuimpjes had ze daar niet moeten gebruiken en haar excuus daarvoor.
[..]

[..]

quote:
[..]

[..]

Ik heb het niet over het woord schuimpje , ik heb het over haar aanval naar mij
pi_186272339
quote:

[..]

Nee Punk ,Als ik op de reactie ''Beetje triest "" een reactie terug krijg ""je kunt uitdelen dan kun je ook in casseren '' Terwijl ik me ook nog niet eens van geen kwaad bewust ben. Dat heeft niks met buiten te maken ik vind dat heel persoonlijk en daar zie ik geen excuus van
Ik zoek me rot, maar kan hem even niet vinden.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:00:16 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272363
quote:
[..]

[..]

En ik ben het er niet mee eens. Schuimpjes zijn van buiten en binnen.
Als er gesproken wordt over het negeren van schuimpjes, dan bedoel je mensen die schuimpjes zijn en ook cossen en niet andersom.
Excuses zijn gemaakt, maar theoretisch is er niets aan de hand. Je moet snotverdorie hier elk woordje op een weegschaal leggen, zelfs als het niets om het lijf heeft, maar omdat er een gelijkgestemde groep is die daar een mening over heeft en eist dat erop gehandeld wordt.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:02:24 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272389
quote:

[..]

Jij dacht mij ook te piepelen eergisteren ofzo, terwijl er helemaal niets aan de hand was.Called your bluf en je ging laf hier roepen dat je geen dm's wilde, terwijl het 2 dm's waren. 1, om je te laten weten dat ik gereageerd had en een vraag had omdat ik het niet snapte (want in de cos reageerde je niet). De 2e was de link om het je gemakkelijk te maken. Niets meer dan goede bedoelingen. En dan zeggen dat je er klaar mee bent etc. Ik heb het verder laten rusten, maar wil het toch nog even melden. Heb sowieso een hekel aan mensen die als een duvel uit een doosje opspringen en geen verantwoordelijkheid willen nemen. :'(
Daar heb ik ook geen excuus voor gekregen. Het spreekwoord klopt sowieso en dat schort hier nogal aan.

[ Bericht 13% gewijzigd door ThunderBitch op 17-04-2019 14:10:40 ]
  woensdag 17 april 2019 @ 14:03:44 #110
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186272405
Punkkkkkkkk !! is het al tijd voor een borrel ?
Duhh !
pi_186272431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als er gesproken wordt over het negeren van schuimpjes, dan bedoel je mensen die schuimpjes zijn en ook cossen en niet andersom.
Excuses zijn gemaakt, maar theoretisch is er niets aan de hand. Je moet snotverdorie hier elk woordje op een weegschaal leggen, zelfs als het niets om het lijf heeft, maar omdat er een gelijkgestemde groep is die daar een mening over heeft en eist dat erop gehandeld wordt.
Of je kan heel moeilijk gaan doen en je mede-users schuimpjes noemen.
Nee, dat schiet op, en draagt bij aan een discussie, als je ze toch al wegzet als schuimpjes.

Je mede usesrs die Fok! en UTO mede mogelijk maken zet je niet weg als schuimpjes.
Is dat nu zo moeilijk?

Beetje respect naar elkaar, hoe kan je ooit een discussie voeren op een discussie forum als je een gedeelte al wegzet als schuimpjes en minderwaardig?

Dat werkt toch niet.

Kom op, zo werkt het toch niet?
pi_186272444
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:03 schreef Cargamelk het volgende:
Punkkkkkkkk !! is het al tijd voor een borrel ?
Mijn god, wat heb je in de aanbieding.
Veel alcohol en in een vat graag.
50 liter op zijn minst.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:09:13 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:05 schreef Punkman het volgende:

[..]

Of je kan heel moeilijk gaan doen en je mede-users schuimpjes noemen.
Nee, dat schiet op, en draagt bij aan een discussie, als je ze toch al wegzet als schuimpjes.

Je mede usesrs die Fok! en UTO mede mogelijk maken zet je niet weg als schuimpjes.
Is dat nu zo moeilijk?

Beetje respect naar elkaar, hoe kan je ooit een discussie voeren op een discussie forum als je een gedeelte al wegzet als schuimpjes en minderwaardig?

Dat werkt toch niet.

Kom op, zo werkt het toch niet?
Ik zie het probleem niet. Je bent een schuimpje of je bent het niet. Wat is een schuimpje eigenlijk, het is een naam voor soppers. Hebben wij niet uitgevonden hoor. Dat bestond al eeuwen en het wordt vaker genoemd, maar als het in het kader van Jessie genoemd wordt, dan schaamt men zich, of is boos, en dan zijn de rapen gaar. Ga jij maar eens kijken hoe vaak er over schuimpjes gesproken wordt. Het is de gevoeligheid van de mensen zelf. Zullen we ze voortaan schatjes noemen. Vind ik ook best. Voor mij is het gewoon een woord. Je mag ervan maken wat je wilt.
Ik doe niet moeilijk, ik zeg zoals ik het zie.
pi_186272566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben er al klaar mee Thunder, ben de wijste in deze.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:13:03 #115
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186272572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Punkman het volgende:

[..]

Mijn god, wat heb je in de aanbieding.
Veel alcohol en in een vat graag.
50 liter op zijn minst.
Heb nog wel wat Barcardie maar schultenbrau is beter met deze hitte met een dikke schuimlaag erop.
Duhh !
  woensdag 17 april 2019 @ 14:13:39 #116
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272587
Zo, nog even een tip voor Aggie? Vraag wat er bedoeld wordt, dan kan er een uitleg worden gegeven. Het zijn slechts woorden. Er kan altijd iets verkeerd geinterpreteerd worden, dus als het in jouw ogen raar is, vraag het even.
Heb ik naar jou ook gedaan. Ben wel van een koude kermis thuisgekomen, maar dat is all in the game. Vervelend, maar ik moet het ermee doen.
pi_186272598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Je bent een schuimpje of je bent het niet. Wat is een schuimpje eigenlijk, het is een naam voor soppers. Hebben wij niet uitgevonden hoor. Dat bestond al eeuwen en het wordt vaker genoemd, maar als het in het kader van Jessie genoemd wordt, dan schaamt men zich, of is boos, en dan zijn de rapen gaar. Ga jij maar eens kijken hoe vaak er over schuimpjes gesproken wordt. Het is de gevoeligheid van de mensen zelf. Zullen we ze voortaan schatjes noemen. Vind ik ook best. Voor mij is het gewoon een woord. Je mag ervan maken wat je wilt.
Sopper, schuimpje, loser, die woorden gebruiken wij hier gewoon niet voor medeusers.
Leuker kan ik het niet maken, ook niet moeilijker.

Ik schat je hoog in, dus ik neem aan dat je wel snapt als je zulke termen naar mnede users gebruikt je de hele discussie doodslaat.

Jij laat je toch ook niet wegzetten als sopper,schuimpje of loser?
Doe dat dan ook niet bij een ander.

Jee, alsof het wiskunde is dit, doe nu niet zo moeilijk.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:14:23 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:12 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik ben er al klaar mee Thunder, ben de wijste in deze.
^O^
pi_186272644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij dacht mij ook te piepelen eergisteren ofzo, terwijl er helemaal niets aan de hand was.Called your bluf en je ging laf hier roepen dat je geen dm's wilde, terwijl het 2 dm's waren. 1, om je te laten weten dat ik gereageerd had en een vraag had omdat ik het niet snapte (want in de cos reageerde je niet). De 2e was de link om het je gemakkelijk te maken. Niets meer dan goede bedoelingen. En dan zeggen dat je er klaar mee bent etc. Ik heb het verder laten rusten, maar wil het toch nog even melden. Heb sowieso een hekel aan mensen die als een duvel uit een doosje opspringen en geen verantwoordelijkheid willen nemen. :'(
Daar heb ik ook geen excuus voor gekregen. Het spreekwoord klopt sowieso en dat schort hier nogal aan.
Binnen komen stormen en dan maar wat roepen en dan meteen weer wegwezen is iets waar je niets tegen kunt doen en daar bied ik dan ook geen excuses voor aan. :N
Storm in een glas water. :Y
  woensdag 17 april 2019 @ 14:16:23 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272666
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef Punkman het volgende:

[..]

Sopper, schuimpje, loser, die woorden gebruiken wij hier gewoon niet voor medeusers.
Leuker kan ik het niet maken, ook niet moeilijker.

Ik schat je hoog in, dus ik neem aan dat je wel snapt als je zulke termen naar mnede users gebruikt je de hele discussie doodslaat.

Jij laat je toch ook niet wegzetten als sopper,schuimpje of loser?
Doe dat dan ook niet bij een ander.

Jee, alsof het wiskunde is dit, doe nu niet zo moeilijk.
Dan zeg ik voortaan schatjes, als het aan het woord ligt, kan daar niets op tegen zijn.
Ik heb het woord ook niet verzonnen. En je mag mij anytime schuimpje noemen of sopper. No problem. Zal zeggen of het klopt of niet.
Het gaat weer over Jessie en zijn gevolg. Ben er klaar mee.
pi_186272674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Binnen komen stormen en dan maar wat roepen en dan meteen weer wegwezen is iets waar je niets tegen kunt doen en daar bied ik dan ook geen excuses voor aan. :N
Storm in een glas water. :Y
We houden er dan ook me op, geen excuses meer, is al gedaan.
Geen gezeur meer, is ook al gedaan.
Geen antwoorden meer, ook al gedaan.

Het is klaar nu.
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2019 @ 14:17:50 #122
137949 Disana
pi_186272692
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik schat je hoog in,

Je bent al de tweede mod die openlijk een voorkeur uitspreekt (de andere die van Chea). Ik vind dit niet verstandig.
pi_186272694
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan zeg ik voortaan schatjes, als het aan het woord ligt, kan daar niets op tegen zijn.
Ik heb het woord ook niet verzonnen. En je mag mij anytime schuimpje noemen of sopper. No problem. Zal zeggen of het klopt of niet.
Het gaat weer over Jessie en zijn gevolg. Ben er klaar mee.
Tja, Jessie woont daar, natuurlijk gaat het ook over hem.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:18:57 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272711
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Tja, Jessie woont daar, natuurlijk gaat het ook over hem.
Ja, en over zoveel anderen, waar geen gezeik over is. Getting the point?
  woensdag 17 april 2019 @ 14:21:06 #125
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272748
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Je bent al de tweede mod die openlijk een voorkeur uitspreekt (de andere die van Chea). Ik vind dit niet verstandig.
Wat nou weer? Of had je het voor mij opgenomen als er had gestaan dat ik een trut werd gevonden ofzo?
Het gaat dus om wat anders. Het ging gewoon langs mij heen, maar jij maakt er nu een punt van. Heel jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')