Je slaat de plank echt totaal mis. Laat het gaan.quote:Op zondag 14 april 2019 20:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Een aantal vinden het gebruik van het woord 'snotkoker' vervelend? Dat en het wel of niet mogen 'adoreren' of 'afkatten' van bepaalde inwoners is de ergernis toch?
Mens, je bent toch niet blind, ik neem aan dat je de Cossen ook leest.quote:Op zondag 14 april 2019 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh ik zie een heel relaas dat de pro Jessies het niet kunnen hebben dat er negatief over Jessie gepraat word en andersom.
Dat zijn toch meningen dan? Zo zien mensen het.
Als de discussie normaal kon, ja. Kan dat niet, gaan we hem ook niet voeren. En nee we gaan hier nu ook niet door.quote:Op zondag 14 april 2019 22:25 schreef mootie het volgende:
Sc op slot, daar moesten we toch heen voor de discussie?
Ik lach mijn broek aan puin nuquote:Op zondag 14 april 2019 22:25 schreef mootie het volgende:
Sc op slot, daar moesten we toch heen voor de discussie?
Wat is normaal?quote:Op zondag 14 april 2019 22:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als de discussie normaal kon, ja. Kan dat niet, gaan we hem ook niet voeren. En nee we gaan hier nu ook niet door.
Zo hard ging het er nou ook niet aan toe.quote:Op zondag 14 april 2019 22:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als de discussie normaal kon, ja. Kan dat niet, gaan we hem ook niet voeren. En nee we gaan hier nu ook niet door.
Je kunt ons toch gewoon door laten praten? Daar is het een sc voor.quote:Op zondag 14 april 2019 22:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat een onkundequote:Op zondag 14 april 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ons toch gewoon door laten praten? Daar is het een sc voor.
Gooi je er toch een slotje opquote:Op zondag 14 april 2019 22:30 schreef Soulraven het volgende:
Nogmaals, we gaan de discussie nu niet doorvoeren, ook niet hier.
Ja. Waarom ook niet. Meteen ook maar op de CoS en alle andere fora van Utopia forumquote:
Nou dat is ook weer overdreven. Morgen weer een dagquote:Op zondag 14 april 2019 22:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Waarom ook niet. Meteen ook maar op de CoS en alle andere fora van Utopia forum
En waarom zijn die vervelende posts richting mij door die kloon in de SC dan nog steeds niet weggehaald?quote:Op zondag 14 april 2019 22:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen, ondanks dat het behoorlijk persoonlijk werd.
De discussie is klaar, we hebben het geprobeerd uit te leggen en aangezien het steeds persoonlijker werd is de discussie gesloten. Ook hier.
Alle posten staan er nog.quote:Op zondag 14 april 2019 22:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En waarom zijn die vervelende posts richting mij door die kloon in de SC dan nog steeds niet weggehaald?
Dat vond ik nu echt persoonlijk. Ik heb er zelfs een TR voor gezet en blijft gewoon staan.
En een paar waren totaal niet gesprek gerelateerd puur aan mij gericht. Even 'gallen'quote:
Soms gaat het even te snel om direct alles te kunnen aanpakken, betekend niet dat we het goedkeuren. Zoals gezegd moet ik nog even door de sc heen.quote:Op zondag 14 april 2019 22:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En een paar waren totaal niet gesprek gerelateerd puur aan mij gericht. Even 'gallen'
quote:Op zondag 14 april 2019 22:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Soms gaat het even te snel om direct alles te kunnen aanpakken, betekend niet dat we het goedkeuren. Zoals gezegd moet ik nog even door de sc heen.
net als de aanvallen die er nog staan hier naar mijquote:Op zondag 14 april 2019 22:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En waarom zijn die vervelende posts richting mij door die kloon in de SC dan nog steeds niet weggehaald?
Dat vond ik nu echt persoonlijk. Ik heb er zelfs een TR voor gezet en blijft gewoon staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |