abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186219183
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gizmogirl28 op 18-05-2019 14:26:09 ]
pi_186219308
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 20:22 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Gaat toch over hoe Cossers de inwoners noemen?
Nee niet echt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186219356
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee niet echt.
Niet echt, dus geen probleem met snotkoker of snotsnuiver ^O^

:@ offtopic

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2019 20:32:14 ]
pi_186219363
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 20:21 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het feit dat ik een andere zienswijze heb, wil niet zeggen dat ik 'het punt' mis, ik heb er alleen een andere mening over.
Het gaat totaal niet over een andere mening hebben. Je slaat echt de plank mis :Y

Evenals Gizmo overigens. Aldoor maar over dat andere mening hebben terugkomen.
Het gaat om .....Laat ook maar.
Zinloos. Men wil het niet zien, want dat wordt te ingewikkeld :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_186219429
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 20:31 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Het gaat totaal niet over een andere mening hebben. Je slaat echt de plank mis :Y
Een aantal vinden het gebruik van het woord 'snotkoker' vervelend? Dat en het wel of niet mogen 'adoreren' of 'afkatten' van bepaalde inwoners is de ergernis toch?
pi_186219441
quote:

[..]

Ja raar ik snap niet dat de moderatie hier totaal geen benul heeft wat er speelt.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186219455
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 20:35 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Een aantal vinden het gebruik van het woord 'snotkoker' vervelend? Dat en het wel of niet mogen 'adoreren' of 'afkatten' van bepaalde inwoners is de ergernis toch?
;)
pi_186219475
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja raar ik snap niet dat de moderatie hier totaal geen benul heeft wat er speelt.
Willen het niet zien, want dan moeten ze stelling in nemen en tja.....
Niet dat dat op andere fronten niet gebeurd, maar toch :D
pi_186219478
quote:

[..]

Leg het mij dan eens in Jip en Janneke taal uit?
Mag ook per DM.
Ik heb je hoog zitten Zeyina, vind het jammer dat ik je schijnbaar verkeerd begrijp.
pi_186219498
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 20:37 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Mag ook per DM.
Ik heb je hoog zitten Zeyina, vind het jammer dat ik je schijnbaar verkeerd begrijp.
Ik heb je dat al in diversen vorige posts uitgelegd. Weet niet meer hoe het anders te doen.
Misschien ligt het aan mijn uitleggen. Misschien ligt het aan jouw niet goed lezen. Geen idee
  zondag 14 april 2019 @ 20:38:56 #11
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186219511
Ik zal een poging wagen , is het constant het neer halen van een inwoner en dat maar blijven herhalen ?
Duhh !
pi_186219543
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 20:37 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Mag ook per DM.
Als je de vorige fb leest staat het er precies
pi_186219554
quote:

[..]

Huh ik zie een heel relaas dat de pro Jessies het niet kunnen hebben dat er negatief over Jessie gepraat word en andersom.

Dat zijn toch meningen dan? Zo zien mensen het.
pi_186219577
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Huh ik zie een heel relaas dat de pro Jessies het niet kunnen hebben dat er negatief over Jessie gepraat word en andersom.

Oh dear :D
pi_186219591
Hee maar zouden jullie deze discussie kunnen voortzetten in de SC?

Best een interessante discussie hoe jullie het zien, maar hoort hier niet echt thuis. -O-
pi_186219608
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hee maar zouden jullie deze discussie kunnen voortzetten in de SC?

Best een interessante discussie hoe jullie het zien, maar hoort hier niet echt thuis. -O-
Prima
pi_186219611
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Prima
^O^
pi_186219617
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik heb je dat al in diversen vorige posts uitgelegd. Weet niet meer hoe het anders te doen.
Misschien ligt het aan mijn uitleggen. Misschien ligt het aan jouw niet goed lezen. Geen idee
Ik vermoed dat ik geen probleem zie in waar anderen dat wel lijken te zien en vice versa. Verschil van mening dus, even goede vrienden hoor.
Ik ga verder in de SC ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2019 20:45:01 ]
pi_186219674
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Cargamelk het volgende:
Ik zal een poging wagen , is het constant het neer halen van een inwoner en dat maar blijven herhalen ?
Ongeveer misschien.
Het neerhalen mag nog. Dat kan nog een mening zijn of hoe je iemand ziet.
Maar het in zowat iedere post die je post, Jessie aanhalen of 100x op een dag neerpoten dat Jessie weer eens zijn neus op haalt wordt enorm vervelend. Ook al erger je je er aan. Doe het dan 3x per dag ipv 100x bij wijze van.
Discussie bijv over hoe iemand een bewoner ziet, wordt 'verknald' door bijv weer over Jessie te beginnen en er in door te drammen. (voorbeeldje he)
En geloof me. Er blijven vanwege die paar users enorm veel users weg. Die hebben geen zin meer in posten, want alles wordt negatief en uit zijn verband getrokken door steeds daar maar over te blijven zeiken (zoiets)
pi_186219686
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Neeeeeeeee. Lees nou eens goed. :Y
pi_186219854
Zeker 's morgens is de cos niet meer te lezen, alleen maar afzeiken en het woord snotkoker/ snuiver wordt bijna in elke post geschreven, dat is qua aantal niet eens meer te vergelijken met het woord del of weet ik wat voor een ander.
Objectieve posten worden gezien als jessie verdedigen en "ze komen weer overal te voorschijn"
Als je er iets van zegt of iets wilt nuanceren dan is het verongelijkt dat men zijn mening niet mag geven want koning jessie.....
Eerder maakte cossen Utopia leuk, zo ervaar ik het niet meer
pi_186219917
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:51 schreef Ranah het volgende:
Zeker 's morgens is de cos niet meer te lezen, alleen maar afzeiken en het woord snotkoker/ snuiver wordt bijna in elke post geschreven, dat is qua aantal niet eens meer te vergelijken met het woord del of weet ik wat voor een ander.
Objectieve posten worden gezien als jessie verdedigen en "ze komen weer overal te voorschijn"
Als je er iets van zegt of iets wilt nuanceren dan is het verongelijkt dat men zijn mening niet mag geven want koning jessie.....
Eerder maakte cossen Utopia leuk, zo ervaar ik het niet meer
:Y
Helder en duidelijk zoals je het neerzet ^O^
pi_186219968
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 20:53 schreef Zeyina het volgende:

[..]

:Y
Helder en duidelijk zoals je het neerzet ^O^
En toch zie ik het anders en dat mag toch?

Sorry, niemand komt naar de SC :@
pi_186220048
Gizmo vroeg net duidelijk deze discussie in de sc verder te voeren, laten we dat doen. Dan kan de fb open blijven voor feedback en vragen richting moderatie.
pi_186220140
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 20:58 schreef Soulraven het volgende:
Gizmo vroeg net duidelijk deze discussie in de sc verder te voeren, laten we dat doen. Dan kan de fb open blijven voor feedback en vragen richting moderatie.
ik had nog niet bijgelezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')