Ah kijk daar is de eerste jaloerse die flink haptquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
2 wedstrijdjes gespeeld en gelijk weer een grote bek, jullie zijn ook echt de Twentse joden he?
Een goal tegenkrijgen tegen 9 man is wel beschamend.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:56 schreef Syd het volgende:
En wederom blijft lekker stil. Of welke smoes verzinnen jullie nu weer?Laat me raden de VAR?
Ben ik het mee eens, beetje beschamend maar goed, uiteindelijk gaat het om de 3 puntenquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een goal tegenkrijgen tegen 9 man is wel beschamend.
Zeker, lijkt erop dat Tedgod weer prima heeft ingekocht.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:59 schreef Syd het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, beetje beschamend maar goed, uiteindelijk gaat het om de 3 punten
Tedje is onze held, en wat een mooie droge kerel blijft hetquote:Op zondag 11 augustus 2019 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, lijkt erop dat Tedgod weer prima heeft ingekocht.
Gebruik anders nog meer smileys.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:21 schreef Syd het volgende:
[..]
Ah kijk daar is de eerste jaloerse die flink hapt. Ik heb geen grote bek hoor, dat waren juist jullie
Degene die hier zaten te huilen vorige jaar. "Twente haalt het niet, ze gaan failliet", "Als ze van jong Ajax zo verliezen dan wordt het niks in de ere divisie" en nog meer bagger en wat is het resultaat van jullie gejankt?
Daarnaast gaat om feit dat dit topic bij elke negatieve scheet tientallen reactie geplaatst werden maar zodra het goed gaat jullie negens te vinden zijn, dus maak ik jullie jaloerse honden maar ff wakker
Wat ik vorig jaar al zei, wie laatst lacht, lacht het best
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gebruik anders nog meer smileys.
Twente wint ook een keer met 2 man meer..quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:21 schreef Syd het volgende:
[..]
Ah kijk daar is de eerste jaloerse die flink hapt. Ik heb geen grote bek hoor, dat waren juist jullie
Degene die hier zaten te huilen vorige jaar. "Twente haalt het niet, ze gaan failliet", "Als ze van jong Ajax zo verliezen dan wordt het niks in de ere divisie" en nog meer bagger en wat is het resultaat van jullie gejankt?
Daarnaast gaat om feit dat dit topic bij elke negatieve scheet tientallen reactie geplaatst werden maar zodra het goed gaat jullie negens te vinden zijn, dus maak ik jullie jaloerse honden maar ff wakker
Gelachen. Man, wat ben jij een idioot.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:21 schreef Syd het volgende:
[..]
Neem je verlies joh, straks kunnen we dit allemaal quoten omdat Twente 17e is en wederom degradeertquote:
Ik heb genoeg gezegd, jij komt met niks omdat je blijkbaar niks meer te zeggen hebtquote:Op zondag 11 augustus 2019 19:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat een comeback, wauw. Echt fok smoes 101 als je shit backfired.
Doe normaal man.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:40 schreef AmaninFull het volgende:
Ik hoop, als ajacied, dat Twente dit seizoen in de top 3 eindigt. Twente is qua achterland een grote Nederlandse club die in potentie veel punten kan halen in Europa—in ieder geval meer dan die lachwekkende club die FC Utrecht heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |