Dit is dus de crux. En ik geloof dat hij hem prima terug had kunnen rijden.quote:Op zondag 14 april 2019 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu niks en daar achter had 'ie ook niet veel uit kunnen richten.
Daar verschillen we dan van mening over. Dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2019 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is dus de crux. En ik geloof dat hij hem prima terug had kunnen rijden.
Tien jaar na dato en ik heb nog steeds geen flauw idee wat dat geluid op 0:17 is of waarom het in het fragment zit. Het zat ook in de originele uitzending toentertijd. Vragen, vragen, vragen.quote:
Ik hoor geen apart geluid verder?quote:Op zondag 14 april 2019 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tien jaar na dato en ik heb nog steeds geen flauw idee wat dat geluid op 0:17 is of waarom het in het fragment zit. Het zat ook in de originele uitzending toentertijd. Vragen, vragen, vragen.
Doe even oortjes in m'n jongen. Wat ik precies hoor is lastig te omschrijven, maar al jarenlang hoor ik bij dit fragment iets dat wegheeft van een jongen die he? roept, of zo.quote:
Bijzonder.quote:Op zondag 14 april 2019 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doe even oortjes in m'n jongen. Wat ik precies hoor is lastig te omschrijven, maar al jarenlang hoor ik bij dit fragment iets dat wegheeft van een jongen die he? roept, of zo.
Ik hoor het ook. Vreemd dat Mani89 doet alsof hij niets hoort.quote:Op zondag 14 april 2019 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doe even oortjes in m'n jongen. Wat ik precies hoor is lastig te omschrijven, maar al jarenlang hoor ik bij dit fragment iets dat wegheeft van een jongen die he? roept, of zo.
Sergeant & Frison gouden koppel.quote:Op zondag 14 april 2019 22:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
U zijt bedankt, deze zocht ik al een tijdje.
Ik hoor ook alleen Wil..Wilfred.quote:Op zondag 14 april 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoor het ook. Vreemd dat Mani89 doet alsof hij niets hoort.
Mani heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoor het ook. Vreemd dat Mani89 doet alsof hij niets hoort.
Alleen de bestandsnaam is al goud.quote:Op zondag 14 april 2019 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sergeant & Frison gouden koppel.
Tijdens ''Wilfred'' hoor je iets heel geks. Doe niet alsof ik dom ben.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tijdens ''Wilfred'' hoor je iets heel geks. Doe niet alsof ik dom ben.
Dat lijkt gewoon iemand te zijn die ietwat vreemd lacht.quote:Op zondag 14 april 2019 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is de nagalm van de bekende cokelach.quote:Op zondag 14 april 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tijdens ''Wilfred'' hoor je iets heel geks. Doe niet alsof ik dom ben.
Maar waarom hoor je die persoon of lach dan maar een keer?quote:Op zondag 14 april 2019 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt gewoon iemand te zijn die ietwat vreemd lacht.
Heeft dat echt weg van het geluid van een soort van een alarm in een disco/dance-nummer?quote:Op zondag 14 april 2019 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is de nagalm van de bekende cokelach.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |