abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186211303
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:52 schreef Oostwoud het volgende:
Het antwoord is ja:
Vragen Alternative für Deutschland in de Bundestag
Artikel Journalistenwatch

Volgens de Duitse regering hebben links-extremisten van 2001 tot 2017 in totaal 59 moorddelicten gepleegd. Dat blijkt uit een schriftelijk antwoord op vragen van de AfD-fractie. De statistiek zou slechts teruggaan tot het jaar 2001. De AfD had gevraagd naar alle links-extreem gemotiveerde moorden sinds het bestaan van de Bondsrepubliek Duitsland in 1949.

Bij een blik op de statistiek valt echter op dat het aantal links gemotiveerde moorddelicten snel toeneemt. Waren het in de elf jaar van 2001 tot 2011 “slechts” 22 moorddelicten, zo bedroeg dat aantal in de periode van 2012 tot 2017 al 37. In een half zo lange periode pleegden links-extremisten een bijna tweemaal zo groot aantal delicten tegen het leven. Dat zijn zeven moorddelicten per jaar.

Uit het antwoord blijkt ook dat links-extremisten in de hele periode van 2001 tot 2017 in totaal 7.719 keer lichamelijk letsel toebrachten – gemiddeld dus 454 per jaar.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186211331
Paardenmongolen verstoren dierenshow in de Efteling

quote:
Bij de paardenshow Raveleijn in de Efteling zijn zondagmiddag meerdere demonstranten opgepakt. Het gaat volgens een woordvoerder van het pretpark om dierenactivisten die de show wilde verstoren vanwege het gebruik van paarden. Op beelden is te zien hoe de Efteling-acteurs de activisten proberen te verjagen.
Stelselmatig het willen doordrammen van de eigen mening, dat zien we hier weer. Gevaarlijke lui. Goed dat ze gearresteerd zijn.
  Forum Admin zondag 14 april 2019 @ 14:50:03 #3
58651 crew  murp
murp
pi_186211500
godver, extremisme is nooit goed. Of het nou links of rechts is.

Linkse mensen die voorbeelden geven aan rechtse moordenaars :')
Rechtse mensen die voorbeelden geven aan linkse moordenaars :')

De discussies gaan helemaal nergens over.

doeg
pi_186211517
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2019 14:50 schreef murp het volgende:
godver, extremisme is nooit goed. Of het nou links of rechts is.

Linkse mensen die voorbeelden geven aan rechtse moordenaars :')
Rechtse mensen die voorbeelden geven aan linkse moordenaars :')

De discussies gaan helemaal nergens over.

doeg
Dit ben ik volledig met je eens.
pi_186213939
'Vegan Strike Group'. Eng clubje met potentiële Volkertjes.
  zondag 14 april 2019 @ 18:15:47 #6
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_186216385
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 16:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
'Vegan Strike Group'. Eng clubje met potentiële Volkertjes.
Terwijl rechts helemaal onschuldig is, met leuke mensen als Breivik die een groep kinderen neerschiet, doodt, vanwege het feit dat het sociaal-democraten zijn.

Met alle media als WNL, Geenstijl, diverse extreem-rechtse presentatoren (ik zal dit keer geen namen noemen teneinde dit forum niet in juridische moeilijkheden te brengen) op RTL, dit forum inclusief, is straks ook een schietpartij op een jongerenkamp van de PvdA een feit. Dit soort geraaskal is levensgevaarlijk. Letterlijk levensgevaarlijk.
Door keer op keer leugens te verspreiden, opzettelijk door rechts, wetende dat er rechtse mafketels rondlopen die naar de wapens kunnen grijpen, wetende dat wanneer je een leugen maar vaak genoeg herhaald het volk het als waar zal zien, ben je medeplichtig aan moord, ook aan de moord gepleegd door Breivik. En andere rechtse josti's die nogal schietlustig zijn.

Breivik heeft meer kinderdoden op zijn naam als Dutroux. Echt iets om trots op te zijn, toch?

:r
pi_186216421
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 14:42 schreef Oostwoud het volgende:
Paardenmongolen verstoren dierenshow in de Efteling
[..]

Stelselmatig het willen doordrammen van de eigen mening, dat zien we hier weer. Gevaarlijke lui. Goed dat ze gearresteerd zijn.
Kijk los van het feit dat er qua dierenleed in Nederland wel ergere dingen gebeuren, hebben ze misschien nog wel een punt. Wat mij echter verbaast is hoe gruwelijk naïef die mensen zijn. Ze moeten toch zelf ook wel snappen dat dit soort acties alleen maar aversie oproept en daarmee hun doel niet ten goede komt.
Het feit dat ze dat niet inzien, maakt ze gevaarlijker.
pi_186229153
Een alliantie van antifa en mohammedanen probeerden een anti-islamdemonstratie, georganiseerd door Rasmus Paludan van de partij Stram Kurs in Copenhagen te dwarsbomen. Het liep nogal uit de hand. De tegendemonstranten brachten o.a. een autobom mee.

23 'tegendemonstranten' zijn gearresteerd nadat er rellen uitbraken in Copenhagen.
Copenhagen wakes up to carnage after anti-Islam protest turns into riot

Tot zover de zegeningen van extreem-links, vrijheid van religie en de multi-etnische 'samen'leving.

@cempexo, weet jij meer?
  maandag 15 april 2019 @ 12:54:08 #9
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186230245
Zo heb ik rechts (als groep) niet tekeer zien gaan. Maar ik ben dan ook een realist.
  maandag 15 april 2019 @ 18:29:40 #10
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_186235481
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186246215
Onze vrijheid is o.a. dat IEDEREEN, dus ook (extreem)-rechts het recht op demonstratie heeft.

Extreem-links wil die vrijheid inperken en met geweld bestrijden.

Eng, hééél eng volk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186247123
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:54 schreef Ensiferum het volgende:
Zo heb ik rechts (als groep) niet tekeer zien gaan. Maar ik ben dan ook een realist.
Dat doen rechtse groepen niet. Rechts is heel netjes en beschaafd. Op een paar uitzonderingetjes na natuurlijk. Stel dat een groep extreem rechtsen zo tekeer zou gaan. Dan is de wereld te klein..
  dinsdag 16 april 2019 @ 18:36:19 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186254882
quote:
Kopenhagen ligt niet in Noorwegen he.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:56:55 #14
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_186521280
Ik ben inmiddels overleden
pi_186521700
quote:
Die krijgt inderdaad een beste klap. Waarom valt hij die mensen eigenlijk aan?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:20:23 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_186521720
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:19 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Die krijgt inderdaad een beste klap. Waarom valt hij die mensen eigenlijk aan?
Volgens mij wordt hij (de journalist) als eerste aangevallen
pi_186521751
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:20 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Volgens mij wordt hij (de journalist) als eerste aangevallen
Op het filmpje zie ik hem als eerste slaan.
Volg de pijlen.
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:53:29 #18
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_186537274
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:21 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Op het filmpje zie ik hem als eerste slaan.
Het is niet helemaal duidelijk , maar je ziet wel dat hij belaagd wordt door al die gasten , dan zou ik ook om me heen gaan slaan.
Het sowieso al belachelijk dat ze hem de weg versperren omdat hij andere mening heeft dan dat ANTIFA tuig
pi_186537616
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Het is niet helemaal duidelijk , maar je ziet wel dat hij belaagd wordt door al die gasten , dan zou ik ook om me heen gaan slaan.
Het sowieso al belachelijk dat ze hem de weg versperren omdat hij andere mening heeft dan dat ANTIFA tuig
Dat is inderdaad niet helemaal duidelijk. Wat me wel duidelijk is, is dat hij tussen dat groepje gaat staan met de bedoeling om er een paar de hersens in te slaan. Nog een stapje verder dan Powned altijd doet.
Volg de pijlen.
  Redactie Games woensdag 1 mei 2019 @ 12:26:43 #20
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_186537984

[ Bericht 100% gewijzigd door Puddington op 01-05-2019 12:27:25 ]
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  woensdag 1 mei 2019 @ 12:43:34 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_186538374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet helemaal duidelijk. Wat me wel duidelijk is, is dat hij tussen dat groepje gaat staan met de bedoeling om er een paar de hersens in te slaan. Nog een stapje verder dan Powned altijd doet.
:')
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:22:01 #22
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186540449
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2019 18:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Terwijl rechts helemaal onschuldig is, met leuke mensen als Breivik die een groep kinderen neerschiet, doodt, vanwege het feit dat het sociaal-democraten zijn.

Met alle media als WNL, Geenstijl, diverse extreem-rechtse presentatoren (ik zal dit keer geen namen noemen teneinde dit forum niet in juridische moeilijkheden te brengen) op RTL, dit forum inclusief, is straks ook een schietpartij op een jongerenkamp van de PvdA een feit. Dit soort geraaskal is levensgevaarlijk. Letterlijk levensgevaarlijk.
Door keer op keer leugens te verspreiden, opzettelijk door rechts, wetende dat er rechtse mafketels rondlopen die naar de wapens kunnen grijpen, wetende dat wanneer je een leugen maar vaak genoeg herhaald het volk het als waar zal zien, ben je medeplichtig aan moord, ook aan de moord gepleegd door Breivik. En andere rechtse josti's die nogal schietlustig zijn.

Breivik heeft meer kinderdoden op zijn naam als Dutroux. Echt iets om trots op te zijn, toch?

:r
We hebben toch ook een topic over extreem rechtse aanslagen? Ga daar lekker zeiken met je Breivik-fetisj, man.
pi_186770115
quote:
De boer is vogelvrij

AMSTERDAM - De veehouderijsector slaakt een noodkreet over de stille terreur van dierenactivisten op het platteland. Inbraken, intimidatie, bedreiging en sabotage zorgen voor een angstcultuur onder boerenfamilies.

Veehouders zijn opgeroepen juist dit weekend extra alert te zijn. In Amsterdam vindt een internationale bijeenkomst van dierenactivisten plaats en de politie is getipt over plannen voor een invasie van een boerderij rond Amsterdam. De Producenten Organisatie Varkenshouderij (POV) raadt boeren aan hun staldeuren op slot te houden en borden met verboden toegang te plaatsen.

„De strijd van dierenextremisten verhardt”, waarschuwt POV-voorzitter Linda Janssen. Ook pluimvee- en konijnenhouders zijn doelwit van de stalguerrilla. Dierenextremisten lappen de wet aan hun laars met slechts één doel: het einde van de veehouderij.

Organisaties zoals Animal Rights, die ontkent intimidatie te stimuleren, voelen zich gesterkt door het maatschappelijk debat over vlees en door de steun van de Partij voor de Dieren.

„Om dierenleed aan de kaak te stellen mag je de wet overtreden. De morele plicht daartoe is belangrijker”, stelt campagneleider Erwin Vermeulen.
Extreem-links terroriseert hardwerkende boeren en voelt zich gesteund door de PvdD.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2019 19:11:45 ]
  maandag 13 mei 2019 @ 18:14:39 #24
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_186811646
NWS / Ruim 100 activisten bezetten varkensboerderij in Boxtel

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 15:33 schreef Houtenbeen het volgende:
BOXTEL - Activisten bezetten sinds maandag 12.00 uur een boerderij aan de Brede Heide in Boxtel. Dit doen zij om aandacht te vragen voor het leed dat volgens hen verborgen wordt gehouden voor de Nederlandse maatschappij. Volgens getuigen ter plaatse zouden ruim 200 mensen op de been zijn. Circa honderd mensen zijn de stallen binnen gedrongen. De andere actievoerders staan buiten bij de boerderij.

De politie is inmiddels ter plaatse. Een deel van de boerderij is afgezet met lint. Een politiehelikopter cirkelt boven het gebied.

Op het terrein roepen actievoerders leuzen tegen de varkensindustrie. Volgens een politiewoordvoerder zijn agenten inmiddels in gesprek met de activisten. ,,Alles is erop gericht om escalatie te voorkomen.”

https://www.bd.nl/meierij(...)deur-staat~a945b4a8/

Doet denken aan die Urkers die opeens met 100 man een huis van Urkse Marokkanen binnendrongen.

Sommige voorbeelden in dit topic vind ik vrij gezocht. Dit is nogal heftig.
pi_186815670
Dierenactivisten. Dat zijn potentieële Volkertjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')