SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
SOONY
Microtransactie bullshit denk ik?quote:Op zondag 14 april 2019 13:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben de COD MW remake aan het spelen. Ik ben al bijna prestige level en ik snap nog steeds niet hoe je de nieuwe wapens unlocked. Er staat bij dat het een bounty reward is, maar wat is een bounty?
Met supply drops, dus dat speel je voornamelijk vrij met microtransacties.quote:Op zondag 14 april 2019 13:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dan een beetje helder zouden maken wat te doen..
Ik vind het echt bizar hoe een 16 jarige glazenmaker geen youtube filmpjes nodig had om het origineel te begrijpen, maar anno 2019 wel.quote:Op zondag 14 april 2019 13:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met supply drops, dus dat speel je voornamelijk vrij met microtransacties.
Volgens heb ik maar een paar keer supply drops gekregen met spelen, niet vaak gespeeld trouwens.
Ik heb toevallig daarnet een filmpje gekeken.quote:Op zondag 14 april 2019 18:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
Even wat leaked gameplay bekeken van world war z. Damn wat heb ik er zin in. Nog meer mensen die hem gaan halen op ps4 a.s. dinsdag ?
Psn: nightwing01
Omdat ze er allemaal bullshit in hebben geflikkerd in deze Remaster na launch. In het begin was het best leuk.quote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar hoe een 16 jarige glazenmaker geen youtube filmpjes nodig had om het origineel te begrijpen, maar anno 2019 wel.
<1euro/uurquote:Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef DKUp het volgende:
Platinum AC Odyssey binnen![]()
![]()
67 uur en 58 minuten.
quote:Op zondag 14 april 2019 21:48 schreef DKUp het volgende:
Platinum AC Odyssey binnen![]()
![]()
67 uur en 58 minuten.
Alleen maar dingen uit de base game gedaan en een gratis DLC boss.quote:
Die eilanden zijn tyfusmooi voor een thirdparty gamequote:
het is idioot dat je nog steeds dezelfde spellen speelt als toen je 16 was.quote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar hoe een 16 jarige glazenmaker geen youtube filmpjes nodig had om het origineel te begrijpen, maar anno 2019 wel.
Zei hij met een Commander Keen UI.quote:Op zondag 14 april 2019 22:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
het is idioot dat je nog steeds dezelfde spellen speelt als toen je 16 was.
ja, waarom is daar nog geen remake vanquote:Op zondag 14 april 2019 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zei hij met een Commander Keen UI.
Ik ben stiekem wel blij dat er allemaal icoontjes zijn bij AC. Af en toe is een game die je de weg wijst wel fijn.quote:Op zondag 14 april 2019 22:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die eilanden zijn tyfusmooi voor een thirdparty game
Ik moest wel naar alle eilanden, regio’s en onderwaterlocaties om het voor elkaar te krijgen. Gelukkig niet ieder vraagteken zoals in AC Origins.
Ja, ze zijn niet van de directe route, ze gaan altijd eerst naar een pad. Waarschijnlijk om rare botsmomenten te voorkomen (paarden in bomen en zoquote:Op maandag 15 april 2019 07:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel blij dat er allemaal icoontjes zijn bij AC. Af en toe is een game die je de weg wijst wel fijn.
Overigens fijn dat het paard ook zelf kan lopen, alleen kiezen ze altijd het pad? Het is vaak sneller als je gewoon zelf rijdt en rechtstreeks naar je icon loopt.
Racisisctische game, dat AC3. Daar was je indiaan, dus meteen al suspectquote:Op maandag 15 april 2019 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik overigens ook beter vind bij Origins dan bij ACIII () is het feit dat soldaten je redelijk met rust laten. Je kunt nu zelfs tegen ze aanbotsen zonder dat ze meteen loco gaan. In III was langslopen al dodelijk.
Ja, anders krijg je botsingen of val je van een aantal meter naar beneden. Je moet ook zelf rijden, even L3 indrukken buiten een stad of dorp en je gaat heel snel.quote:Op maandag 15 april 2019 07:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel blij dat er allemaal icoontjes zijn bij AC. Af en toe is een game die je de weg wijst wel fijn.
Overigens fijn dat het paard ook zelf kan lopen, alleen kiezen ze altijd het pad? Het is vaak sneller als je gewoon zelf rijdt en rechtstreeks naar je icon loopt.
Je moet alleen niet in vijandig gebied komen in Origins en Odyssey, oh ja en niet aanvallenquote:Op maandag 15 april 2019 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik overigens ook beter vind bij Origins dan bij ACIII () is het feit dat soldaten je redelijk met rust laten. Je kunt nu zelfs tegen ze aanbotsen zonder dat ze meteen loco gaan. In III was langslopen al dodelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |