Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelenquote:
Ik zou het er niet op gokken.quote:Op zondag 14 april 2019 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelen
Ach dat het niet vanzelf ging ok, maar PSV had er ook al paar meer kunnen maken.quote:Op zondag 14 april 2019 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelen
Extreem zielig inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 14:10 schreef Simmertje het volgende:
Tijdrekken tegen de graafschap thuis, wat een treurige club.
Ik vind het niet veel bijzonders. Hij voetbalt lekker mee. Maar dat ken iedereen.quote:
Kan zomaar een nederlaag worden.quote:Op zondag 14 april 2019 14:13 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 groningen uit zeg het maar
Ajax had toen een saaie seizoen waarin het heel slecht speelde. Ik zie het nu niet meer snel gebeuren. Bij PSV kunnen ze gewoon niet beter en dat maakt het verschil.quote:Op zondag 14 april 2019 14:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kennen we bij Ajax natuurlijk niet.
Wat denk je van de laatste wedstrijd tegen Fc Utrecht, dat soort wedstrijden waren meestal punt verlies. Laten we hopen dat Ajax gewoon alles wint want dan zijn ze gewoon kampioenquote:Op zondag 14 april 2019 14:21 schreef duo-penotti het volgende:
Groningen-uit lijkt mij een typische 1-1 wedstrijd (zeker na een zware CL week).
Daarom was het ook zo mooi geweest als De Graafschap vandaag had gestunt.
Maar goed, ik zeg zelf een nipte 1-2 zege. Kan me niet voorstellen dat Ajax dit nog gaat weggeven.
En dan hopen dat ADO wel een stunt kan neerzetten tegen PSV.
Zie PSV trouwens ook niet alles winnen. Maar ja, heb liever niet dat het nog onnodig spannend wordt.
Thuis tegen Utrecht is meestal gewoon winst hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 14:23 schreef coronatus het volgende:
[..]
Wat denk je van de laatste wedstrijd tegen Fc Utrecht, dat soort wedstrijden waren meestal punt verlies. Laten we hopen dat Ajax gewoon alles wint want dan zijn ze gewoon kampioen.
Kijk dit evenquote:Op zondag 14 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Thuis tegen Utrecht is meestal gewoon winst hoor.
Punt verliesquote:Op zondag 14 april 2019 14:39 schreef coronatus het volgende:
[..]
Kijk dit even
https://ajax.supporters.n(...)ompetitie/FC-Utrecht
Wel degelijk dat Ajax tegen Utrecht punt verlies kan leiden. Over het totaal heeft Ajax natuurlijk meer gewonnen. Alleen gaat dit nu over de laatste paar seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |