Iddquote:Op maandag 15 april 2019 12:59 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
We laten dat veld toch niet belasten voor de Eerste Divisie.
Dat wist ik niet. Om welke reden gasten? Gewoon aanwezigheid?quote:Op maandag 15 april 2019 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er gaan heel vaak gasten en journalisten mee
Ja, contacten warmhouden. Naar Real Madrid mocht Raffie mee, die heeft natuurlijk een verleden bij beide clubs en nu Davids. Er zullen wel nog meer gasten zijn hoorquote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Om welke reden gasten? Gewoon aanwezigheid?
Interessant...quote:Op maandag 15 april 2019 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, contacten warmhouden. Naar Real Madrid mocht Raffie mee, die heeft natuurlijk een verleden bij beide clubs en nu Davids. Er zullen wel nog meer gasten zijn hoor
Die gaat nooit naar Juve, Umtiti wilt gewoon spelen en gebruikt zijn zaakwaarnemer daar best handig voor.quote:Op maandag 15 april 2019 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
umtiti dus naar juve. ik geef mijn de ligt naar juve act op, die gaat naar barca
nu ik er over nadenk, Umtiti naast Chielini is raar imo.quote:Op maandag 15 april 2019 14:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die gaat nooit naar Juve, Umtiti wilt gewoon spelen en gebruikt zijn zaakwaarnemer daar best handig voor.
Het is ook een schande wat Valverde aan het doen is.
Chielin is sowieso raar, maakt niet uit wie er staat.quote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nu ik er over nadenk, Umtiti naast Chielini is raar imo.
Echte overwinnaars.quote:Op maandag 15 april 2019 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Chielin is sowieso raar, maakt niet uit wie er staat.
Zet maar naast Ramos, twee idioten in het centrum.
quote:Alles of niets in Italië: waarom Ajax het wel óf niet gaat redden tegen Juventus
Zes dagen na de 90 fenomenale minuten in de Johan Cruijff Arena gaat Ajax op voor de allesbepalende return tegen Juventus. De halve finale van de Champions League is de inzet van een nu al fascinerende clash tussen de koplopers van Nederland en Italië. Waarom gaat Ajax het wel óf niet redden tegen De Oude Dame? VoetbalPrimeur zet de argumenten op een rij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Ramos>Chiellini en Vlaar wanneer was die ooit god?quote:Op maandag 15 april 2019 14:24 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Echte overwinnaars.
Dat soort verdedigers hebben we niet meer gehad sinds Stamgod en Vlaargod en nu hebben we Van Dijk god en De Ligt god
United wou hem kopen in plaats van Blind omdat Van Gaal daar de coach zou worden maar goed hij is nooit verder gekomen dan Aston Villa door zijn blessures.quote:Op maandag 15 april 2019 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ramos>Chiellini en Vlaar wanneer was die ooit god?
Simpele teksten, echte overwinnaars...quote:Op maandag 15 april 2019 14:24 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Echte overwinnaars.
Dat soort verdedigers hebben we niet meer gehad sinds Stamgod en Vlaargod en nu hebben we Van Dijk god en De Ligt god
dus Louis was verstandig, was ooit een verdedigend talent maar is nooit top geweestquote:Op maandag 15 april 2019 14:31 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
United wou hem kopen in plaats van Blind omdat Van Gaal daar de coach zou worden maar goed hij is nooit verder gekomen dan Aston Villa door zijn blessures.
Was toch wel een laatste man genot op het WK 2014 naast schijtbakken als BMI en SDVquote:Op maandag 15 april 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus Louis was verstandig, was ooit een verdedigend talent maar is nooit top geweest
ja met 5 verdedigers leek het nog watquote:Op maandag 15 april 2019 14:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Was toch wel een laatste man genot op het WK 2014 naast schijtbakken als BMI en SDV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |