of allebeiquote:Op zondag 14 april 2019 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent een leuke toevoeging hoor. Of verschijning, kan ook.
Nou oké doei danquote:Op zondag 14 april 2019 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in dat geval zijn we morgen allemaal wat doen
quote:Op zondag 14 april 2019 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent een leuke toevoeging hoor. Of verschijning, kan ook.
Hmm, niet heel snel hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij door het dolle heen maat?
Hij gaat ravingparty met ons doen. Komt goed.quote:Op zondag 14 april 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moment wil ik echt een keer meemaken. En niet in FB
altijd tochquote:Op zondag 14 april 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jeetje, doe ik het weer he
heb je verloren?quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij gaat ravingparty met ons doen. Komt goed.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moment wil ik echt een keer meemaken. En niet in FB
Ja dat duurt en dat duurt ook maar hequote:Op zondag 14 april 2019 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
Denk dat als ik weer aan het werk mag, ik wel behoorlijk blij ben. Weet niet of ik dan echt door het dolle heen benDat pas wanneer m'n zicht weer aanzienlijk verbetert is.
Ja joh, maar komt wel.quote:Op zondag 14 april 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat duurt en dat duurt ook maar he
Nice. Nee niet Nice van Nice in Frankrijk maar Nice van netjes. Snap je?quote:
pfffff was het dan op zijn minst gezellig?quote:Op zondag 14 april 2019 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon slambam middenin de middenmoot geeindigd
quote:Op zondag 14 april 2019 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pfffff was het dan op zijn minst gezellig?
ben blij dat je in een huisvrouw bent veranderd zo met alcohol op (dat laatste ga ik maar even vanuit)quote:
Ik zie het al (bijna) voor me.quote:Op zondag 14 april 2019 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of met slecht zicht.
Huehuehue
Lolquote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zie het al (bijna) voor me.
Hueuhuehuehueu
Paar biertjes maar, redelijk nuchter nog hoorquote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben blij dat je in een huisvrouw bent veranderd zo met alcohol op (dat laatste ga ik maar even vanuit)
Zou ie zich ook al een kort-pittig kapsel hebben aangemeten?quote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben blij dat je in een huisvrouw bent veranderd zo met alcohol op (dat laatste ga ik maar even vanuit)
Ik snap je helemaal! Zonder de uitleg had ik 'm ook wel gesnapt trouwensquote:Op zondag 14 april 2019 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Nee niet Nice van Nice in Frankrijk maar Nice van netjes. Snap je?
krijg ik dan weer een foto in DM?quote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Paar biertjes maar, redelijk nuchter nog hoor
of zijn haar rood/paars vervenquote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Zou ie zich ook al een kort-pittig kapsel hebben aangemeten?
Ja je weet het niet hèquote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal! Zonder de uitleg had ik 'm ook wel gesnapt trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |