Morgen ochtend is het weer tranen met Kaylee en Dotquote:Op zondag 14 april 2019 01:04 schreef Zeyina het volgende:
Kaylee en Dyl krijgen duidelijk off cam neuktijd.
Evenals Jens en Mylène overigens. Die gaan meestal overdag 'tekeer'
Aanname. Pics or it did not happen.quote:Op zondag 14 april 2019 01:04 schreef Zeyina het volgende:
Kaylee en Dyl krijgen duidelijk off cam neuktijd.
Evenals Jens en Mylène overigens. Die gaan meestal overdag 'tekeer'
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 14 april 2019 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen ochtend is het weer tranen met Kaylee en Dot
quote:
Ik vraag maar niet wie ongesteld isquote:Op zondag 14 april 2019 01:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Ongesteld én een kater. Dylan kan zijn lol op
quote:
Hij was/is met Kil en Dil bezig om hun mail te ordenen zoietsquote:Op zondag 14 april 2019 01:48 schreef Yaksa het volgende:
Ik vraag me af wat Gerrit nu nog op de PC aan het doen is:
[ afbeelding ]
Ja dat kunnen Kleffie en Beffie zelf niet natuurlijk. Nog nooit zo'n zeldzaam stom stel gezien als die 2.quote:Op zondag 14 april 2019 01:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij was/is met Kil en Dil bezig om hun mail te ordenen zoiets
Nou, hij zit nu gewoon vlogjes van Merel te bekijken, niks ordenen dus.quote:Op zondag 14 april 2019 01:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij was/is met Kil en Dil bezig om hun mail te ordenen zoiets
quote:
Whatevahquote:Op zondag 14 april 2019 02:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, hij zit nu gewoon vlogjes van Merel te bekijken, niks ordenen dus.
En als ie er een gevonden heeft dan zal die ook wel weer in Jessie's boot verdwijnen.quote:Op zondag 14 april 2019 02:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit is op zoek naar een smartphone
[ afbeelding ]
Ze zullen wel vinden dat die kwalleballen zoon van hun het goed doet en dat ze supertrots op hem zijn. Jessie zal zich wel weer als een klein kind gaan gedragen als zijn papa en mama er zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 06:53 schreef Elounda2019 het volgende:
GM!
Straks Dick, Lolita (mama en papa) en Ceesione voor Jessie. Ben benieuwd.
Ja inderdaadquote:Op zondag 14 april 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen wel vinden dat die kwalleballen zoon van hun het goed doet en dat ze supertrots op hem zijn. Jessie zal zich wel weer als een klein kind gaan gedragen als zijn papa en mama er zijn.
Cees lijkt me wel weer leuk om ff te zien. Ben benieuwd of die nog kritisch is naar Jessie.
Ik vermoed om 9 uur, Komt tegenwoordig het bezoek al.quote:
Snuif, snotter...quote:Op zondag 14 april 2019 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Tafeltje in het midden moet ook weg,
Beer van de bank en op de stoel wat foto's die hij niet kent gooit hij in de prullebak.
Pakt de stofzuiger en al snotophalend gaat hij de boel zuigen.
[ afbeelding ]
Ja dat is zo.quote:Op zondag 14 april 2019 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij maakt de boel wel in orde voor zijn papa en mama.
Onbeschrijfelijk dat mensen in zo'n zooi kunnen levenquote:Op zondag 14 april 2019 07:12 schreef Dotteke het volgende:
De vloer was wel nodig moet je zien hoeveel zand daar ligt
[ afbeelding ]
Erg he dat gesnotter van hem, als het nu eeen keertje is, maar hij gaat maar door en door en door.quote:Op zondag 14 april 2019 07:11 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Snuif, snotter...
Doet ie netter als de meesten. Was bij Chris gisteren toch ook beschamend, niks geregeld voor die jongens.
Heb je gezien hoeveel vlekken er al in de gele bank zitten?quote:Op zondag 14 april 2019 07:12 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Onbeschrijfelijk dat mensen in zo'n zooi kunnen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |