Alweerquote:
Heb je haar al bezopen meegemaakt?quote:
Je hoort het aan haar praten en ze sloft nog erger dan normaalquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je haar al bezopen meegemaakt?
Dit gaat weer een drama worden voor kayleequote:Op zaterdag 13 april 2019 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je haar al bezopen meegemaakt?
Sjell en Dil samenquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit gaat weer een drama worden voor kaylee
Dat kan of heel erg positief of dramatisch uitpakken voor Gerrit, als hij toenadering gaat zoeken nu.quote:
Die duikt zo op zijn piemquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:48 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat kan of heel erg positief of dramatisch uitpakken voor Gerrit, als hij toenadering gaat zoeken nu.
Kan ook.quote:
Wat zegt ze?quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:50 schreef puzziepie het volgende:
De stokende kut kabouter is weer lekker bezig ,voelt zich echt heel wat.
[ afbeelding ]
Ohhquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stoken over Mylene, en net over Ger
quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:50 schreef puzziepie het volgende:
De stokende kut kabouter is weer lekker bezig ,voelt zich echt heel wat.
[ afbeelding ]
Doortrapt is zequote:Op zaterdag 13 april 2019 23:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Maar Hiske weet nu wel 'hoe Andrea zich gedraagt' / draait.
Want volgens mij heeft Gerrit het met Hiske over Andrea gehad dat ze misschien wel op hem ging stemmen.
En Gerrit heeft ontkracht dat hij wel weg wilt, wat Andrea hem gevraagd had. Dat het even paar daagjes was.
Terwijl Andrea nu tegen Hiske, en anderen die er zitten, zit te vertellen dat Gerrit wel naar huis wilt, dat het hem niks uitmaakt
quote:Op zondag 14 april 2019 00:17 schreef Zeyina het volgende:
Zelfs aangeschoten is er geen een in de yurt leuk.
Dylan krijgt het nog wel te verduren vannacht of morgen. Hij reageert steeds enthousiast op wat Shelley zegt en doet.
Geen van 2en. Misschien in de lijst, die zij in hun hoofd hebben, welke vrouwen Gerrit zou willenquote:Op zondag 14 april 2019 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
franny staat op 2![]()
over de meerspelen of popipoll
Ik vind het echt een enorm vreselijk stel. Alternatief ammehoela. Achterbaks hallelujaquote:Op zondag 14 april 2019 00:37 schreef sjampoeh het volgende:
en nog over dat handje
wat
een
triest
wijf
gadverdamme
nog even en hij heeft haar aangerand
Leest de posts erboven even zou ik zeggenquote:Op zondag 14 april 2019 00:38 schreef puzziepie het volgende:
Iemand heeft Kil bestast ofzow?
[ afbeelding ]
gerr wreef even over haar rug naar t schijntquote:Op zondag 14 april 2019 00:38 schreef puzziepie het volgende:
Iemand heeft Kil bestast ofzow?
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 14 april 2019 00:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gerr wreef even over haar rug naar t schijnt
Geile Gerrit moet gewoon met zijn worstenvingertjes van andere vrouwelijk bewoners af blijven.quote:Op zondag 14 april 2019 00:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gerr wreef even over haar rug naar t schijnt
Dat heb ik niet meegekregen geloof ik, maar misschien ben ik te dufquote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef puzziepie het volgende:
Dil wordt alweer flink uitgehoord over de vrouwen waar Dil mee in de tent zat![]()
dan moet ze dat zeggenquote:Op zondag 14 april 2019 00:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geile Gerrit moet gewoon met zijn worstenvingertjes van andere vrouwelijk bewoners af blijven.
Hij heeft er niks te zoeken namelijk.
Er zijn nou eenmaal mensen die tijdens praten of iets vragen, mensen wel eens aanraken. En dat heeft Gerrit ook af en toe. Verder totaal geen 'versier' betekenis. Dus ga jij het er ook niet van makenquote:Op zondag 14 april 2019 00:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geile Gerrit moet gewoon met zijn worstenvingertjes van andere vrouwelijk bewoners af blijven.
Hij heeft er niks te zoeken namelijk.
Echt wel , maar ze ging net tegen Dil ook alle vrouwen af over (geen idee waarover maar als je zoekt dan vind je vanzelf wel wat en dat is wat Kil doetquote:Op zondag 14 april 2019 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen geloof ik, maar misschien ben ik te duf
Waar ze wel mee bezig is is Dylan jaloers maken alsof Gerrit haar aan het versieren is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |